בעיה מוזרה במעבד ובכרטיס מסך אחרי הפסקת חשמל. - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה מוזרה במעבד ובכרטיס מסך אחרי הפסקת חשמל.


sayroni

Recommended Posts

לפני כמה שעות אחדות הייתה לי הפסקת חשמל ברחוב שבו אני גר, המחשב כבה בפתאומיות.

לאחר מכן , המעבד והכרטיס הגרפי שלי פעלו באופן מוזרה מאוד.

 

המעבד שלי - 6700K והכרטיס הגרפי gtx 980 ti .יש לי גם קירור נוזלי 110hi לפני ההפסקת חשמל הכל היה בסדר. עכשיו לפי התוכנה link הטמפרטורת צלסיוס של המעבד היא "70-80" מעלות מה שלא הגיוני בכלל, כי כאשר אני מניח את היד שלי מעל המאווררים של הקירור הנוזלי המעבד לא חם בכלל. המאווררים מסתובבים במהירות של 2340 rpm ולא משנה איזה מוד אני משנה בתוכנה הם לא מפסיקים להסתובב כאילו המעבד שלי "במאמץ גבוה" למרות שהוא בכלל אמור להיות על איידל כי אני לא נכנסתי לשום משחק או תוכנה שתצטרך כוח עיבוד גדול. בנוסף שניסיתי להיכנס למשחק קל, יש ירידות fps חריגות מ60 פתאום ל6-7 FPS. הלכתי לתוכנה afterburner וראיתי שגם הכרטיס הגרפי שלי לא עובד כשורה. 135 בcore clock ו10% בpower. למרות שהמחשב מזהה שהמעלות של הכרטיס הגרפי נמוכות 30-40 מעלות לפי התוכנה.

 

למישהו יש הצעות? אולי איך לבדוק את כל הרכיבים במחשב? לנסות להיכנס ללוח אם לביוס לאתחל את כל הכניסה של הרכיבים , לפרק ולהרכיב מחדש את המחשב כדי שהוא יזהה? מה לעשות אני באמת מנסה להבין. הלוח אם שלי הוא 170z krait של .

 

תודה לעוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהנסיון שלי במקרים כאלה יש סיכוי סביר שזה הביוס שעבר לאיזה שהם fail-safe settings שלא תואמים את הרכיבים.

זה דבר שקל לבדוק ולדעתי כדאי לשלול את האפשרות הזאת לפני הכל.

 

תכנס לביוס ותעשה לו reset to factory settings.

שים לב שהמתח, המהירות והתזמונים של הזכרונות תואמים את מה שהזכרונות צריכים (הכל רשום עליהם), ותנסה גם לכבות כל מה שקשור ל power saving, כמו EIST, C1E, וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי עכשיו restore to factory settings , זה לא עזר. אגב גם שאני נכנס לאפשרויות בביוס כל הזמן המהירות ghz של המעבד משתנה. פעם היא 1.7 ופעם אחרת 2.5. ובכלל יש לי 6700K שכידוע אמור להיות 4.0 GHZ. מאוד מוזר..

( גם הביוס בצבע אפור , ובדרך כלל הוא בצבע אדום , אני מניח שזה מעיד על משהו לא בסדר)

 

מה הסיכויים שזה בעיה של דריברים , אולי זה דופק הכל? להתקין מחדש אולי.. אני חושב שהבעיה העיקרית היא במעבד , דווקא הכרטיס מסך שלי התאזן. כי שנכנסתי למשחק כבד עכשיו אז בדקתי את התוצאות של הכרטיס מסך והן היו נורמליות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...