ההזנחה של גוגל החלה? חידושים באנדרואיד 7.1 לא יגיעו למכשירי נקסוס - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ההזנחה של גוגל החלה? חידושים באנדרואיד 7.1 לא יגיעו למכשירי נקסוס


Frungy

Recommended Posts

אורח Yarden Ben Ari

גוגל לומדים מאפל והולכים באסטרטגיית planned obsolescence, או במילים אחרות להכריח משתמשים לשדרג ולשלם מאות דולרים בכל שנה וחצי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא מכריח אתכם לשדרג למערכת 7.1 ולהיות בקדמת הטכנולוגיה תמיד בכל מצב ולא משנה מה. זה, ובטח עוד צעדים דומים, שנוקטת חברת גוגל וגם חברת , זה אך ורק כי אנחנו בתור צרכנים מאפשרים לזה לקרות, לא במודע. קונים כל שנה טלפון חדש ושופכים אלפי שקלים, בשביל לספק את התאווה הזאת הבלתי פוסקת, צריך ל"המציא" ולשדרג באופן תכוף מאוד כדי לשמור על המשתמשים והצרכנים הקיימים ולדחוף אותם קדימה אל עבר השדרוג, תראו לדוגמא לפי כל הברדק של האייפון שכל שנה יצא מכשיר חדש, אנשים היו נשארים 3 שנים וגם 5 שנים עם המכשיר הקיים ולא ממהרים לשדרג. איכות המכשירים והחומרה ירדה פלאים מאז יצירת X ואייפון X פלוס, אי אפשר לייצר 2 מכשירים ולשמור על איכות כמו שמשקיעים את כל המאמצים במכשיר אחד, בדיוק מה שגורם לפרשיות בכל פעם מחדש בין אם זה בנדגייט, או טלפון מתפוצץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין במכשירים את החומרה המתאימה, זה כזה פשוט. גוגל לא יכולים ללכת בדרך ה planned obsolescence כמו שאמר ירדן, או כמו שרומזת הכתבה, מהסיבה הפשוטה שקאסטום רום בסיסי מכיל יותר פיצ'רים מהמערכת הכי משופצרת של . אבל גם בקאסטום רום הכי נוצץ שיש לא יוכלו להכניס פיצרים שאין את החומרה המתאימה להפעיל אותם. מה עוד שבלי root אפשר להפעיל את ה Night mode הבסיסי בנקסוס 6P (לפחות, זה מה שאני יודע, זה מה שיש לי) אם רק פותחים את ה developer options ועושים קצת שטויות בפנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Amit Levy Zafra

"מצב הלילה המוכר של מכשירי הנקסוס" איזה שטויות, היו שמים את זה בגרסאות בטא אבל תמיד השמיטו את זה בגרסה הסופית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...