הכינו את מחשביכם: העדכון הגדול הבא של חלונות 10 יגיע במרץ - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הכינו את מחשביכם: העדכון הגדול הבא של חלונות 10 יגיע במרץ


Frungy

Recommended Posts

תגובה ילדותית. ב- אפשר להימנע מעדכון אוטומטי. וגם ב- 10 אפשר לשלוט במידה כלשהי בנושא: Go to: gpedit.msc > Computer Configuration > Administrative Templates > Components > Update > Configure Automatic Updates Change to: Enabled, 2 - Notify for download and notify for install Restart Go to: Settings > Update & security > Update > Advanced options Tick the box "Defer upgrades".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה העיקרית עם כול העדכונים האלו שהם פשוט דופקים את המערכות הישנות. כשיצאה גרסה 8.1 כול מחשב בן 5-6 שנים שהתקנת עליו את ה8.1 קיבל בוסט משמעותי ולא הייתה כמעט בעיה של דרייברים. היום אני לוקח מחשב נייד של דל בן 6 שנים ומתקין עליו חלונות 10 , העדכון הגדול האחרון פשוט לא מצליח, למה? דרייברים!! הייתי חייב להשיג ISO שמכיל את העדכון הזה כבר ורק אז הכול עבד, כמובן ללא דרייבר של כרטיס מסך... עבד על Basic, מה שמוכיח למה נכשל כול פעם השדרוג וזה מה שחייב אותי להתקין מחדש עם ISO שמכיל את העדכון. בקיצור, שארו עם 8.1 או 7, כי הם פשוט לא סופרים אותכם במערכת ההפעלה 10!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שמתלונן על המערכת מוזמן לבצע התקנה נקייה, ככל הנראה הבעיות שאתם חווים זה בגלל צבירת זבל מהמערכת הפעלה הקודם/ות לאחר שדרוג. 10 עובדת מעולה והרבה יותר טוב מ- 7 אחרי שמכבים את כל אפשרויות המעקב של מיקרוסופט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח יש לך את זה ביותר ממורמר?? מה קשור עכשיו אייפון? ואגב לא מכריחה אותך לעדכן אף פעם. אני באייפד שלי עדיין על 7 ומשהו. באייפון רק לפני חודש עברתי לIOS 9.3 בגלל שאפשר לעשות לו JB.... לא צריך לקשקש קישקושים אם אתה לא בקיא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של IlanF

מי שמתלונן על המערכת מוזמן לבצע התקנה נקייה, ככל הנראה הבעיות שאתם חווים זה בגלל צבירת זבל מהמערכת הפעלה הקודם/ות לאחר שדרוג. ווינדוס 10 עובדת מעולה והרבה יותר טוב מ- 7 אחרי שמכבים את כל אפשרויות המעקב של מיקרוסופט

אולי לא הבנת אותי אז אסביר שוב:

התקנה נקייה של הגרסה האחרונה לפני העדכון הגדול שיצא באוגוסט עבדה בסדר ואפילו עדכנה לבד את דרייבר הכרטיס מסך במחשב הנייד של בן ה6. אז הגיע לו העדכון הגדול של אוגוסט ונכשל פעם אחר פעם כתוצאה מאי התאמה של הדרייבר.

יש להם הרבה בעיות כול פעם שמשחררים עדכון גדול, גם אי אפשר לעדכן עדכונים כול כך משמעותיים בפרקי זמן יחסית קצרים, המחשבים והחומרה פשוט לא עומדים בזה ואין שום סיבה שנזרוק לפח מחשב בן 5-6 שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני זוכר היה סיפור על איזה דרייבר של שדפק את המערכת לפני כמה חודשים ועכשיו שוב מקרה כזה - יצא בימים האחרונים עדכון חדש ששבר אותה שוב (היום יצא hotfix) אז יכול להיות שהבעיה לא בווינדוס אלא ב שמתחילים לזרוק חצי אפויים

מה שמפתיע אותי שאני לא נתקלתי בשום בעיה בשני המקרים האלה... אולי יש לי פשוט מזל... זה נראה שלמישהו אחד המערכת עובדת נפלא ולמישהו אחר רק תקלות :nixweiss:

 

ציטוט של MrHicUp

ואפילו עדכנה לבד את דרייבר הכרטיס מסך

האמת פה אני יכול להאשים רק את מיקרוסופט, אני לא סומך עליהם להתקין כאלה. שמעתי רק סיפורים על תקלות ושזה מתקין לא תקינים פעם אחר פעם... אם יש לך כוח ל- display driver uninstaller יש אפשרות לבטל את זה (בטח אפשר גם ידנית איכשהו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...