אין העברת אודיו דרך כבל HDMI, לפטוט Yoga 13 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אין העברת אודיו דרך כבל HDMI, לפטוט Yoga 13

shimronfio

שלום לכולם. 

ברשותי לפטופ מדגם Lenovo Yoga 13 , הסדרה הראשונה, לאחרונה התחילה לי בעייה בהעברת אודיו בזמן חיבור כבל , אני מצליח לקבל את התמונה אך לא את האודיו. 

כאשר אני נכנס להגדרות קול במחשב אני מקבל שהמחשב מזהה רק את ההתקן של הרמקולים של המחשב, ביצעתי הצגת התקנים זמינים ולא זמינים ורק הרמקולים מופיעים לי, גם בזמן חיבור הכבל

עד כה בשביל לפתור את הבעיה ביצעתי: 

* הגדרת ברירת מחדל של ה-BIOS

* התקנה ומחיקה מחדש של הדרייברים גם של הכרטיס מסך וגם של השמע. 

יש לציין שהבעיה נובעת אך ורק מהמחשב ובדקתי מספר כבלים שכולם עובדים עם מכשירים אחרים אך לא עם המחשב. 

לצערי שאני נכנס לאתר תמיכה של ומנסה לבצע למחשב עדכון כללי בו המחשב נסרק לא עובד לי והמחשב משום מה לא מזוהה על ידי

האם יש דרך נוספת לפיתרון הבעיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של shimronfio

לאחרונה התחילה לי בעייה בהעברת אודיו בזמן חיבור כבל ,

לפני כן זה עבד טוב?

קרה משהו מאז שאולי יכול להיות הגורם?

החלפת מערכת הפעלה?

עדכנת דריוור וסימנת בתהליך איפוס הגדרות אולי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נסה להתקין את זה: (לינק לדף הורדה ללא רישום)

http://support.lenovo.com/il/en/downloads/ds038344

לינק לבעיה והצעת פיתרון:

https://support.lenovo.com/il/en/documents/ht104056

----------------------

הצעת פיתרון נוספת:

https://support.lenovo.com/il/en/documents/ht034390

-----------------------

ציטוטי תגובות של אנשים שנפתרה להם הבעיה:

ציטוט

I finally solved the problem.

I reinstalled the factory configuration (System Recovery by Novo button) and the sound now works via .

ציטוט

I tried with my Lenovo Yoga 3 11inch and only picture was working - sound was still coming from the laptop. Right clicking the sound icon in the taskbar and selecting plaback devices showed that the is listed, but it had a message along the lines of "not plugged in".

This was on a laptop that had longsince been installed with windows 10 from scatch, with all windows updates, and had been installed from all drivers for this specific laptop.

So I got sound output working by doing the following - I am listing everything that I did as I don't know what made the difference.

1. I downloaded the audio driver from the driver website, and ran it just to make a note of the working directory.

2. I uninstalled the audio driver from settings devices.

3. I deleted the working directory - something like /windows/realtek audio driver/

4. I installed the audio driver.

5. I downloaded the Driver update Utility and installed it. 

6. I ran Driver update Utility just to make a note of the working directory.

7. I uninstalled the graphics driver

8. I deleted the working directory - something like /windows/graphic driver

9. I ran Intel Driver Update Utility and installed the graphics driver. I didn't bother updating the or wifi drivers.

10. I reboot

11 Connected HDMI and without doing anything else already both video and sound were redirected through HDMI to the TV.

Just sharing my experience in case it is useful/interesting to anyone else. 

Note that my laptop has an integrated graphics driver, hence my use of the Intel's Driver Update Utility.

The bottom line is that either the audio or the graphics driver made the difference to make HDMI sound output work.

בהצלחה. :ph34r:(רציתי אמוגי של THUMBS UP אבל אין!!!)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

• צור חדש...