אם אתם לא רוצים לאבד את החיים,המשפחה,הבית והרכב כדאי שתיכנסו! - עמוד 4 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אם אתם לא רוצים לאבד את החיים,המשפחה,הבית והרכב כדאי שתיכנסו!


ASI89

Recommended Posts

יש סיבה טובה לסוללה מובנת - דקיקות ועמידות המכשיר.

אולי לכם לא אכפת מחיצוניות , אבל לרוב האנשים כן , ובטח לקהל יעד של מוצרי פרימיום.

היום מייצרים לך מכונות כביסה שאפשר לשים בסלון מרוב שהן יפות...

זאת אחת הסיבות שגם שמים קטנות יחסית - תגדיל את העובי והגודל , תגדיל גם את הסוללה.

תסתכל על דקיקים , לרובם אין את האפשרות להוציא את הסוללה בלי לפרק את כל החלק האחורי , לעומת מחשבים יותר 'שמנים'.

מחסור באופציה לכרטיס זה בהחלט חיסרון , שאני לא בטוח למה יש חברות שנוקטות בגישה הזאת , אפילו כשאין להן מכשיר עם נפח גדול יותר (oneplus 3 כדוגמה).

אבל לא בשביל כולם מדובר בקו אדום , ואני אפילו אגיד שבשביל הרוב זה לא הדבר הרלוונטי ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 106
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לסוללה מובנת יש רק סיבה אחת - השבתה מתוכננת או planned obsolescence בלועזית. שאר היתרונות הם לא יתרונות אלא trade off לא משתלם, לפחות לדעתי. הבעיה שכל החברות יישרו קו עם המגמה הזאת וכל מה שנותר לי לאחל להם זה הרבה פשלות בסגנון Note 7 . 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 צודק לחלוטין.

לא נדפק לי אף פעם בגלל חשיפה לגשם וגם אני לא מכיר אף אחד שכן .

הרי אף אדם נורמאלי לא עומד ומשוחח או גולש בגשם שוטף ללא כל מחסה ...

לעומת זאת אני מכיר אישית אחד שהנייד עלה אצלו באש ומקרה נוסף ,כאמור של ברשותו של קרוב משפחה שהגיעה קרוב מאוד לכך.

הניסיון של אנשים כאן לגמד את הבעייה, זאת התנהגות של בת יענה שטומנת את ראשה בחול ומתעלמת מהמציאות.

לדעתי המקרים המדווחים זה רק קצה הקרחון ויש אלפי מקרים נוספים שלא הגיעו בכלל לצומת לב התיקשרות ולכן לא נכנסו בכלל לשום סטטיסטיקה ולכן תמונת המצב האמיתית מעוותת ונימצאת מלכתחילה בחסר .

הניסיונות המגוכחים של חלק מהמשתתפים בדיון זה ,למתוח עליי ביקורת אישית וללעוג לאופן כתיבתי ,הם ניסיונות בזויים ונחותים שלא ימנעו ממני להביע את דעתי .

בחיפוש קצר ברשת אתם יכולים בעצמכם לעבור על תיעודים של מקרים רבים שהסתיימו  באובדן רכוש ,פציעות חמורות ואף באובדן חיים.

הזוי לחלוטין שאנשים כאן מפרשים את דבריי כעלבון אישי ומגיבים בכעס וברישעות כאילו שאני כופה את דעתי על אחרים.

ראבק ,אפשר אשכרה לחשוב שאני עומד בפתחי חנויות ומונע ממישהו לרכוש כזה או אחר .

בסך הכל אני קורא לרכישה מושכלת ולהצביע על החסרונות והסיכונים שהם  , ממש לא זניחים.

"אל תהרגו את השליח" , כי כך התייחסו לא לפני הרבה שנים, כלפיי אנשים שהתריעו על סכנות העישון ,לעגו להם וקראו להם בשמות גנאי והדביקו להם תוויות של היפוכונדורים /פאראנואידיים.

הגישה הזאת של "לי זה לא יקרה " ,זאת גישה ילדותית נאיבית ומטומטמת שמובילה להתנהגות חסרת אחראיות שגובה בטווח הארוך מחירים גבוהים בין אם זה בהקשר של שתייה ונהיגה ,עישון ,נטילת סמים , אקסטרים ,סקס ללא אמצעי מניעה וכיוצא בזאת.
 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 

ציטוט של lev-27

לסוללה מובנת יש רק סיבה אחת - השבתה מתוכננת או planned obsolescence בלועזית. שאר היתרונות הם לא יתרונות אלא trade off לא משתלם, לפחות לדעתי. הבעיה שכל החברות יישרו קו עם המגמה הזאת וכל מה שנותר לי לאחל להם זה הרבה פשלות בסגנון Note 7 . 

 

מילה במילה :goodposting:

 

פותח הדיון נתן לי סיבה נוספת להמשיך עם הפסילה הקטגורית של מכשירים עם מובנית. שתי הסיבות האחרות שלי הן:

 

1. כשאני מטייל בחו"ל אני משתמש הרבה בטלפון ובתוכנות שמשתמשות כל הזמן ב- ושותות את הסוללה (למשל מפות). אני לא מנסה לחסוך בסוללה ולא חושב על צריכת החשמל של הטלפון, כי יכול להחליף תוך שניות את הסוללה ולהמשיך להשתמש בטלפון ללא בעיה עד סוף היום. ניסתי כיסויים עם מובנית וניסיתי ופאוור-פאקים חיצוניים, ובשני המקרים הם פתרונות מסורבלים ומאוד מאוד לא נוחים. 

2. כשהסוללה מתיישנת אני יכול להחליף אותה בעצמי מבלי הטרטור וההוצאה הכספית של ללכת למעבדה תיקונים, ואני לא צריך להסתכן בנזק למכשיר בהחלפה עצמית לפי איזה מדריך DYI ביוטיוב. 

 

המכשיר העכשווי שלי הוא Note Edge (מהדור של ה-Note 4). הוא מריץ אנדרויד 6 שקיבלתי כעדכון רשמי OTA, והוא עונה על כל הצרכים שלי לעתיד הנראה לעין. יש לי גם 6 עם מובנית שקיבלתי מהעבודה, והוא שוכב במגירה ללא שימוש. זה שהוא מכשיר חדש יותר ממש לא עושה עלי רושם. ה-Note Edge עולה עליו בכל פרמטר אפשרי. לא חסרים דגמים חדשים שכוללים מתחלפת. יהיה חבל לי לוותר על העט של ה-Note, אבל אם הפיאסקו של ה-Note 7 לא ייפקח לסמסונג את העיניים בנושא הסוללות המובנות, אז אני פשוט ארכוש מכשיר של חברה אחרת. בינתיים אני נהנה מאוד מהטלפון שלי, כולל מהאפשרות להחליף .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

151 דגמים עם מתחלפת שוחררו מאז תחילת 2016:

 

http://www.gsmarena.com/results.php3?nYearMin=2016&idBatRemovable=1

 

אני לא יודע מי הן אותן "חברות סיניות גנריות" שאתה מדבר עליהן, אבל ברשימה מופיעות Samsung, Motorola, Lenovo, LG, Huawei, Asus, Panasonic, , ולי באופן אישי אין שום דיעה קדומה שלילית נגדן. אין לי ספק שכל אחת מהחברות האלה מייצרת טלפונים שיהיו מהנים יותר לשימוש מהאייפון 6 שלי (אני שם הרבה משקל על מערכת ההפעלה), אבל כן, כרגע אין עדיין מחליף הולם ל-Note Edge. אני לא ממהר להחליף, כך שזה לא ממש בעייתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאמור, חוץ מה-G5 (שבעצמו לא להיט לדעתי האישית) אין ברשימה הזאת אפילו לא מכשיר נוסף אחד בשבכלל ראוי לשקול לרכישה.

היחיד שאיכשהו אולי אפשר לשקול זה ה- J7, אבל עדיין - הוא ממש גרוע ועלוב. 617 חלשלוש, מסך 720p, משקל 170 גרם, מיושנת, בלי הגנה נגד מים.. וכל זה בשביל מה? בשביל שהסוללה 3300 המסריחה שלו תהיה "נשלפת"?

זה מכשיר low-end. כמו כל שאר המכשירים ברשימה הזאת. אם אתה רוצה להסתפק במכשיר low-end העיקר שהסוללה שלו תהיה נשלפת - בהצלחה.

בוא נראה כמה מהם ישרדו בשנת 2017.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-V20 וה-G5 מבחינתי זה אותו מכשיר... ההבדלים ביניהם מינוריים והם מגיעים מאותה חברה. זה כמו להתייחס ל-S7 ול-S7 Edge כמו שני מכשירים נפרדים....

אבל אם תתעקש אז תשנה את הניסוח: "חוץ מהמכשירים של LG" במקום "חוץ מה-G5".

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא ה-V20 מתקן חלק מהבעיות העיקריות של ה-G5.

 

עיצוב הדבילי של מנגנון הוצאת הסוללה, שהוחלף לגב נשלף פשוט.

סאונד בלי המגבר/DAC האופציונלי.

מצלמה שופרה מבחינת אופטיקה-עיבוד תמונה לפחות מהביקורת שראיתי

המכשיר גם מגיע עם Nougat ישר מהקופסא עם סקין קצת מעודכן לעומת ה-G5 (למרות שזה כנראה יגיע גם אליו). 

 

מה שהרג את ה-G5 זה גימיק ה-Friends שאילץ אותם לעצב את המכשיר לגמרי מסביב לגימיק וזה גרר דברים כמו איכות בנייה גרוע, סוללה קטנה ויותר מדי חסרונות מול המתחרים, ה-V20 מכשיר מוצלח הרבה יותר, עכשיו ששוק הפאבלטים העיקרי כולל את ה- 7 Plus, V20 וה-, ומולם בהחלט יש לו סיכוי בשוק.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של David_K

מה שהרג את ה-G5 זה גימיק ה-Friends שאילץ אותם לעצב את המכשיר לגמרי מסביב לגימיק וזה גרר דברים כמו איכות בנייה גרוע, סוללה קטנה ויותר מדי חסרונות מול המתחרים, ה-V20 מכשיר מוצלח הרבה יותר, עכשיו ששוק הפאבלטים העיקרי כולל את ה-iPhone 7 Plus, V20 וה-Pixel, ומולם בהחלט יש לו סיכוי בשוק.

 

 

הפיקסל והאייפון הם לא פאבלטים, אם תתעקש לצרף אותם לקבוצה הזאת אז יש לך עוד עשרות מכשירים, כגון האדג' S7, שתצטרך להכליל בקטגוריית הפאבלטים.

 

ואני מסכים שהV20 הוא מכשיר הרבה יותר מפתה מהG5, הבעיה שLG כבר 3 דורות יורים לעצמם ברגליים והוציאו לעצמם שם של חוסר אמינות. 

אז כך או כך, גם אם הייתי מעוניין *רק* בסוללה נשלפת לא הייתי קונה מכשיר של יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Mandheling

 

 

מילה במילה :goodposting:

 

פותח הדיון נתן לי סיבה נוספת להמשיך עם הפסילה הקטגורית של מכשירים עם סוללה מובנית. שתי הסיבות האחרות שלי הן:

 

1. כשאני מטייל בחו"ל אני משתמש הרבה בטלפון ובתוכנות שמשתמשות כל הזמן ב-GPS ושותות את הסוללה (למשל גוגל מפות). אני לא מנסה לחסוך בסוללה ולא חושב על צריכת החשמל של הטלפון, כי יכול להחליף תוך שניות את הסוללה ולהמשיך להשתמש בטלפון ללא בעיה עד סוף היום. ניסתי כיסויים עם סוללה מובנית וניסיתי ופאוור-פאקים חיצוניים, ובשני המקרים הם פתרונות מסורבלים ומאוד מאוד לא נוחים.

2. כשהסוללה מתיישנת אני יכול להחליף אותה בעצמי מבלי הטרטור וההוצאה הכספית של ללכת למעבדה תיקונים, ואני לא צריך להסתכן בנזק למכשיר בהחלפה עצמית לפי איזה מדריך DYI ביוטיוב.

 

המכשיר העכשווי שלי הוא Note Edge (מהדור של ה-Note 4). הוא מריץ אנדרויד 6 שקיבלתי כעדכון רשמי OTA, והוא עונה על כל הצרכים שלי לעתיד הנראה לעין. יש לי גם אייפון 6 עם סוללה מובנית שקיבלתי מהעבודה, והוא שוכב במגירה ללא שימוש. זה שהוא מכשיר חדש יותר ממש לא עושה עלי רושם. ה-Note Edge עולה עליו בכל פרמטר אפשרי. לא חסרים דגמים חדשים שכוללים סוללה מתחלפת. יהיה חבל לי לוותר על העט של ה-Note, אבל אם הפיאסקו של ה-Note 7 לא ייפקח לסמסונג את העיניים בנושא הסוללות המובנות, אז אני פשוט ארכוש מכשיר של חברה אחרת. בינתיים אני נהנה מאוד מהטלפון שלי, כולל מהאפשרות להחליף סוללות.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 

 

 

 

 

" מילים כדורבנות."

 

 

 

 

I REST MY CASE

הנוט 3 היה המכשיר הכי טוב אצלי ואני " אשדרג" ככול הנראה

 

 

לנוט 4.

מצידי שיצחקו עליי חופשי , על זה כבר נאמר הפיתגם האלמוותי -" צוחק מי שצוחק אחרון " .

בגדול אפשר לומר שאני ביג טיים משתין בקשת על כל זונות המגה- הרצים שנכנסים לאקסטזה בכל פעם שיוצא לשוק עוד דגם חדש  ומרגישים שהם מוכרחים להחליף לסמארטפון האלק סופר מודרני, איני ומעודכן בגלל שהמעבד החדש מהיר יותר באיזה 100 פאקינג מגה הרץ והוא טוען ב 2 מילי סקנד פחות את המשחק המפגר החדש שלהם ....

ובדרך הם יפרדו מארבע אלפיות .

אשכרה דפרים אחול שקשוקי .

אפשר לחשוב שהאייפון /הגלקסי החדש יעשה להם מינימום גוד טיים של גלורי הול ,אם אתם מבינים על מה אני מדבר.....

הקיצר בעיניי המרוץ המטורף אחרי הסמארטפון הבא , פשוט מגוחך ,הזוי ,ילדותי ודיבילי לחלוטין . זה נטו הפך להיות שופוני של קוקסינלים .

כבר משהו כמו ארבע שנים לא היה שיפור טכנולוגי משמעותי באמת שמצדיק שידרוג .

ואתם יודעים מה ?

אם הנוט 3 הישן והטוב שלי ,לא היה נגנב ,

אז אני עד היום הייתי איתו .......
 

 

 

 


 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין אם אתה בכלל קורא את גיבובי השטויות שאתה כותב, בשפת הרחוב והסלנג הכי נמוכה שאפשר... אתה קורה לקבוצות משתמשים בשמות גנאי ואז מתלונן שאנשים יוצאים עליך כי "הם לא מסכימים איתך", שלא לדבר על זה שאתה מפגין חוסר ידע בערך בכל נושא שאתה מגיב בו, לא מפתיע שהפוסט האחרון שלך פה הוא אוסף קללות ומילים רנדומליות באג'נדה ההזויה שלך לדחוף לכולם לגרון את דעות המיעוט שלך, כמו טבעוני שנכנס לקצביה וצועק "בשר זה רצח"..

 

אם ישנה עושה לך טוב, תבורך, רק אל תנסה למכור לאף אחד פה שהמכשיר "החדש" שלך טוב יותר ממכשירי הדגל החדשים, אם המכשיר שלך יוציא עשן ויעלה באש בפתאומיות תצטרך לדאוג לכבות את האש קודם כל, ובתהליך כנראה תמיס לך חצי מכשיר, אז SO FUCKING WHAT אם יש לך נשלפת. 

 

 

אמור להיות ב-FXP פורום קונספרציות, מציע לך לבקר שם.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...