ביטול עסקה מ AliExpress - המוכר מסרב - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביטול עסקה מ AliExpress - המוכר מסרב


natan805

Recommended Posts

לפני כשבועיים וחצי הזמנתי מכשיר מAliExpress ולאחר כשבוע התחרטתי ורציתי לקנות מכשיר אחר, יותר משבוע עבר ועדיים הסאטוס היה שהמוכר בכלל עוד לא שלח את המשלוח ולכן הרשאתי לעצמי חבטל את העסקה וללחוץ על האפשרות ביטול עסקה באתר.

לאחר מכן המוכר סירב לביטול העסקה בטענה כביכל שזה נשלח.

ידעתי זה לא נכון ולכן שאלתי אותו (כדי שהוא יסכים) האם אוכל לפחות להחליף למכשיר אחר, וקיבלתי תשובה חיובית בתוספת של 10$ אך לא מצאתי דרך כיצד להוסיף את ההפרש .

כששאלתי אותו הוא לא ענה ולאחר מכן החליט לשלוח לי את המכשיר שביקשתי לבטל.

 

השאלה היא כזאת

 

האם המוכר יכל לסרב לביטול עסקה אפילו שהמשלוח לא התבצע?

 

האם הוא יכל לרשום לי בצ'אט שהוא מוכן לבטל ובסוף לשלוח לי את מה שפעמיים לחצתי על ביטול העסקה?

 

האם כדאי לפתוח dispute?

 

תודה רבה!

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביטול עסקה תלוי באישורו של המוכר, במיוחד כאשר מדובר במספר ימים לאחר ההזמנה.

זה בדרך כלל מה שמוכרים בעלי אקספרס עושים כאשר מבקשים מהם לבטל הזמנה.

הם אומרים שזה נשלח ומסמנים בעלי אקספרס שההזמנה נשלחה. ככה זה גם מנסיוני עם 2 הזמנות שניסיתי לבטל ולא הלך.

לרוב הם לא באמת שלחו אותם באותו הרגע כמו שהם אומרים..  אין הרבה מה לעשות לגבי זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההוכחה שלי שהמוכר לא שלח, זה שהוא בהתחלה כן הסכים להחליף וכנראה אחר זה התחרט ושלח באמת.

וחץ מזה שהמוכר שולח אני אמור לראות את המעקב..

 

Ivory תודה על העצה, אבל חוץ מלתת חוות דעת על בכללי, אני לא מוצא משהו שמגשר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...