Arctic freezer i32 על 6700k והוספת מאוורר - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Arctic freezer i32 על 6700k והוספת מאוורר


Monopoly

Recommended Posts

אהלן!
אני עם 6700k מנסה להגיע לאוברקלוק 4.5-4.7 יציב עם טמפ' שפויות, כרגע על 4.5 יש קצת THROTTLING בבדיקות מאמץ עקב טמפ' מעט גבוהה- מעטפת עד 80-85 אבל ליבות 1-2 מגיעות עד 95 לעיתים.

חשבתי על להוסיף מאורר נוסף F12 במצב PULL או לחלופין לשים את הF12 במצב PULL ולשים במצב PUSH מאוורר אחר נניח sp120, מה לדעתכם יהיה עדיף? יש להתחשב באסטתיקה: מארז עם חלון, חלקים בשחור-לבן.
אני עם לוח אם z170-a ומכיוון שההגדרות שלו לא ממש מאפשרות לנצל את המאפיינים הפסיביים של הקירור שלי [לא עוצר אותו לגמרי גם בטמפ' נמוכה] לא אכפת לי לשים מאוורר אחר שלא עוצר[פסיבי], אבל כן חשוב שיהיה שקט!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

לבקש גם יעיל וגם מקסימום שקט לא תמיד הולך ביחד, על כל מקרה בוא נעבור לצד "הטכני" ^_^

 

הטמפ המקסימילית המומלצת למעבד שלך היא 80+- מעלות, אם אתה רוב הזמן מגרד אתה מספרים האלה ואפילו עובר אותם אז אתה הרבה מעבר ליכולת שלך.

הבעיה פה היא לא הקירור למארז, אולי הוספה של עוד מאוורר או שניים תוריד את הטמפ, במעלות בודדות, לא משהו שמספיק להחזיק את המעבד שלך לאורך זמן בטמפ' רואיה בOC והמתח שצייינת.

 

אומנם המפרט של הקירור מציין שהוא תומך עד להספק של 320W אבל המומלץ הוא 150W המצב סטוק אצלך הוא באזור ה90W אז עם OC אתה יוכל להבין שאתה מאוד קרוב ואפילו אולי מגיע לגבול הזה.

 

לפני שאתה מאשים את הקירור אני מציע שתבדוק טוב שהמאוורר של הקירור עובד על MAX RPM במאמץ (צריך להיות באזור ה1350+-) ואם זה אכן המצב, אז לדעתי פשוט הגעת למגבלת הקירור הנוכחי, והשיפור או הדבר הכי טוב שתוכל לעשות זה לשדרג לקירור מעבד חזק יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ככל הנראה הקירור לא יושב מספיק חזק על המעבד, אחד הברגים נהרס, במסגרת האחריות נשלח לי סט ברגים חדש- ברגע שיגיע אתקין מחדש ואעדכן.

כמה דברים בינתיים: המארז מקורר מעולה! מדובר על s340 עם שני 140 מקדימה שמכניסים אוויר קר [הGPU קריר לגמרי!], ושני 120 שמוציאים, אחד למעלה ואחד מאחורה. כמו כן המאוורר של המעבד אכן הגיע ל1350.
לגבי משחה טרמית- אני משתמש בMX4 וזו פעם ראשונה שאני מתעסק עם זה, יש מצב שלא שמתי מספיק משחה? כאשר הסרתי את הקירור המשחה *כן* כיסתה את כל השטח [ולא זלגה כמעט לצדדים] אך אולי בכל זאת היה מעט מדי?

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...