שדרוג מחשב גיימינג ב4000 ש"ח - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שדרוג מחשב גיימינג ב4000 ש"ח


z999

Recommended Posts

אהלן, יש לי מחשב גיימינג בן לא מעט שנים והגיע הזמן לעשות אוברול רציני, כיום יש בפנים מעבד QX9650 וכ"מ 6850. אני רוצה להוציא בערך 4000 שקל (הסכום גמיש למעלה ולמטה) המספר מגיע פשוט כי זה הסכום שנראה שצריך. הייתי מעדיף להוציא פחות אבל לא נראה לי שאני אוכל להגיע לרמה הדרושה בפחות. אני רוצה לחזור למצב שהיה ב2008 שפשוט יכולתי להריץ כל משחק חדש בהגדרות הכי גבוהות ב1080 בלי להתעסק יותר מדי.

 

1. מה התקציב המקסימאלי? 4000K

א) האם לנצל את כל התקציב או לנסות ולחסוך? עדיף לחסוך, אני לא עשוי מכסף

ב) במידת הצורך - עד כמה ניתן לחרוג מהתקציב? נניח 500, אבל עדיף לרדת מתחת לתקציב

2. מה שימושי המחשב (לדוגמא: משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD וכדומה)? הדבר החשוב היחיד זה גיימינג על מסך 1920x1080, בנוסף גם תכנות ופורנו

א) במידה והמחשב מיועד לתוכנות עיקריות ספציפיות, יש לרשום אותן ואופן שימוש (מזדמן/תדיר/כבד/פרנסה). 

ב) במידה והמחשב מיועד לגיימינג, יש לציין:

-אילו משחקים לדוגמא ישוחקו על המחשב. השיט החדש, witcher וforza ומה שלא יהיה

-מהי הרזולוציה הטבעית (מקסימאלית) של המסך שיחובר למחשב (ניתן לציין גם גודל מסך). 1080. גודל מסך? מה זה חשוב? מסך 23" של dell

-לאילו הגדרות גרפיות מיועד המחשב (נמוכות/בינוניות/גבוהות)? הכי גבוה, מינימום התעסקות, אני רוצה לקנות לעצמי שקט נפשי בצורת כרטיס מסך

3. האם יש צורך בציוד הקפי (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ועוד)? אם כן, ניתן לרשום גם העדפות לדגמים. נופ

4. האם יש רכיב שאין צורך לכלול במפרט? צריך רק מעבד, לוח אם, זכרונות וכרטיס מסך. הכל הולך להיכנס לantec 900 ויש לי ספק כוח של 650W

5. עד כמה חשוב השקט בסולם של 1 עד 8 (8 = יש לנסות ולהקפיד על השקט)? 1. לא אכפת לי, המחשב כבוי רוב הזמן.

6. האם מתוכנן אוברקלוק (OC)? אם כן איזה (קל, בינוני, כבד)? רוצה שקט נפשי, לא רוצה להתעסק בזה יותר.

7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא. צריך רק מעבד, , זכורונת, כ"מ.

8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אם יש סיכוי לקנות את הכל עוד ביום ראשון ולהרכיב בחג זה יהיה מדהים, גר במרכז ונייד ברכב. אם אי אפשר אז כל חנות שתשלח לי שליח עד העבודה זה מצויין.

9. מתי מתוכננת קניית המחשב? או ביום ראשון; או בשבוע, שבועיים הקרובים.

10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן? (לדוגמא תמיכה בהתקנים/חיבורים כגון FW/RAID/USB3/ESATA, חיבורי האודיו מרובים/חיבור אופטי, דרישה לחומרה ספציפית וכדומה). אמור לשבת בתוך 900, מעדיף לוח אם עם 4 סלוטים של כדי שאני אוכל לשים 16 עכשיו ולהרחיב בעתיד אם יהיה צורך.

11. האם חשוב לשמור על אופק שדרוג המחשב? האם מתוכנן שדרוג מאסיבי של המחשב בעתיד? עוד שנתיים, שלוש אני בטח אחליף כרטיס מסך כשbattlefield לא ירוץ לי כמו שצריך.

12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות:

 

השאלון הזה לא מאוד מותאם לשדרוג, אז עוד פרטים ותהיות שלי. אני מתלבט אם לקחת מעבד 6600 או 6700, הבדל של 300 עד 500 שקל הדבר הזה.

בגזרת הכרטיס מסך, מתלבט גם אם ללכת על 1060 שאמור להספיק לי בערך לכל המשחקים היום, אבל בבנצ'מרקים אני רואה שרוב הזמן הוא מגרד את ה60 FPS מלמעלה, השאלה היא האם גם עוד שנה הוא יריץ משחקים ב60FPS בקלות. מצד שני ה1070 עולה 700-800 שקל יותר, שזה מלא כסף והוא תכלס overkill רציני בשביל גיימינג ב1080. עוד אופציה היא ללכת על גרסא של ה1060 שמגיעה עם OC מהמפעל שאולי תחזיק קצת יותר מים.

 

הדבר הנוסף שאין לי מושג בו בכלל זה איזה לוח אם/קירור לקחת. אשמח לעצתכם המלומדת.

 

בתודה,

זיו :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...