מקלדת מומלצת לעבודה בסביבה חשוכה למחצה. - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מקלדת מומלצת לעבודה בסביבה חשוכה למחצה.


ha

Recommended Posts

איזור העבודה שלי אינו מואר היטב ואני משתמש במקלדת פשוטה (Silver line) שחורה עם כיתוב בלבן שמאוד מעייפת לי את העיניים. בעבר עבדתי עם מקלדת לבנה עם כיתוב בשחור שהייתה הרבה יותר נוחה אולם היום כבר לא מייצרים מקלדות לבנות איכותיות.

מה שהייתי רוצה הוא מקלדת לבנה (כמו של פעם...) או מקלדת בה המקש מואר מבפנים או מודפס בצבע זוהר כלשהו, אני מחפש מקלדת עם מקשים רגילים ולא מקלדת מיני, מקלדת דקה או מקלדת BT.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

התוצאות: קניתי את המקלדת (MSI Interceptor DS4100 Keyboard) והייתי מאוכזב קשות. מקשי גומי נמוכים ללא שום תחושה ופונטים "מעוצבים" שלא ניתן להבין מה כתוב במבט ראשון. למרבה המזל (?) המקלדת שרדה כשבועיים, בהתחלה האור בחלקה הימני התחתון הפסיק לעבוד ומקש הרווח נתקע. ב"וולקום" היו מספיק נחמדים והחליפו לי את המקלדת למשהו אחר (לוג'יטק פשוטה אלחוטית) שלקחתי כי לא הייתה לי ברירה.

 

אחרי הסיפור הזה אני חושב כבר על התותחים הכבדים: Logitech RGB G910 Orion Spark Mechanical Keyboard  או K70 או BlackWidow Chroma. זה אומנם יהיה לא זול במיחד (500-600 ש"ח להזמנה מחו"ל ועוד 150 ש"ח חריטה) אבל נמאס להתאכזב כל פעם מחדש מזבל סיני עם לוגואים מוכרים שפשוט לא עובד כמו שצריך.

 

המלצה, מישהו?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

עידכון קצר, קיבלתי מחו"ל את המקלדת במחיר של כ 400 ש"ח. אפילו לא פתחתי את המארז כי אני צריך לחרוט עברית, מישהו מכיר מקום מומלץ לחריטה במרכז? רצוי כזה שמאפשר משלוחים.

IMG_20170225_165757.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבלתי את המקלדת אתמול אחרי חריטה, מספר דברים:

-המקלדת הזו כבדה, לא ידעתי עד כמה. נראה לי כי זו תהיה הבעייה הקריטית שלי .

-השוליים מחודדים באופן מטריד ופשוט פוצעים לי את כף היד. בסופ"ש הקרוב אצפה אותם באיזולירבנד.

-החריטה בעברית מבוצעת ע"י הסרת הציפוי השחור של המקשים (בלייזר מן הסתם) וחשיפת הפלסטיק הגולמי, כתוצאה מכך הפונטים בעיברית לא מוארים אלא רק ההדפסה המקורית..

-התוכנה של CROSAIR מפגרת לחלוטין, רובה מוקדש לאפקטים וצבעים שונים. רציתי אופציה בה מקשים שונים יוארו בהתאם לאפליקצייה ולא הצלחתי למצוא, רציתי אופציה בה הגדרות המקלדת ישמרו בה ולא הצלחתי למצוא. בקושי הצלחתי למצוא  כיצד להשאיר את המקשים דלוקים (ואני לא מצליח למצוא כיצד לכבות אותם אוטומטית כשהמוניטור נכבה). מה שיותר גרוע הוא שמה שהצלחתי למצוא בתמיכה שלהם מתאר וורסיית תוכנה שונה מהקיימת....

 

המקלדת כשלעצמה מאוד נוחה לעבודה, המקשים מאוד רגישים (אולי מדיי, אבל אני צריך לעבוד עליה קצת כדי להחליט) אך מרווחים היטב כך שסטייה קטנה במיקום הלחיצה לא מפעילה שניים בו זמנית. המקלדת מרגישה מאוד בנוח וההקלדה קלה, המקשים פשוט מתחברים לאצבעות הרבה יותר מכל שאר המקלדות שהיו לי ב 20 שנה האחרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צ'רי למיטב ידיעתי (Cherry MX) והמקשים מוגדרים Ultra Quiet. זו כנראה בדיחה, זו המקלדת הרועשת ביותר שהייתה לי איי פעם (ואני משתמש במקלדות כאלה כבר 30 שנה, מימי ה XT הראשונים...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ניסיתי כמה פעמים ולא ממש הצליח לי. בעבודה (אני מתכנת...) משום מה אני מקליד כמעט ללא צורך להסתכל אבל בבית אני לא מצליח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...