מחפש המלצה ללוח אם תושבת H110 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש המלצה ללוח אם תושבת H110


ag43

Recommended Posts

מחפש הכי פשוט שאפשר שיתאים למעבד I5 6400 או 6500. 2 דרישות עיקריות:

1. יציאת VGA מובנה. יציאה דיגטלית נוספת תתקבל בברכה.

2. POWERON SCHEDULE - אפשרות לקבוע בביוס הדלקה של המחשב בימים ושעות מסויימים. אני מכיר פתרונות WOL וכדו' אבל אני מעדיף את זה ברמת הביוס.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם איני טועה רוב הלוחות (בעיקר אלו של ג'יגבייט) אמורים לתמוך בפיצ'ר הזה (קוראים לזה resume by alarm או משהו בסגנון).

פשוט בחר לוח-אם זול ותפתח את ה-manual בעמוד הדגם, אמור להיות רשום שם אם זה קיים ואם כן - אז עד איזו רמת הגדרה הביוס נותן לך.

לא חושב שאמור לעלות לך יותר מ-300 ש"ח במקרה הגרוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נקרא power on by rtc

יש שם אפשרות שזה ישלט על ע"י מערכת ההפעלה או הביוס.

בדקתי בלוח של h170 pro4 של אסרוק ובאפשרות של הביוס יש רק לפי שעה קבועה כל יום, לא הבנתי איך מערכת ההפעלה יכולה לשלוט על זה, אולי במצב שינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עדיין לא מבין מה הבעיה.

a5j9sy.jpg

זה רשום ב-manual של כמעט כל לוח H110 של ג'יגבייט. אם זה הפיצ'ר שאליו התכוונת, אז פשוט כנס לאתר של החנות/חברה שממנה אתה מתכוון לרכוש, תראה מה הדגם הכי זול שעונה לך על הצרכים (למשל חיבור ה-vga שגם הוא קיים בכמעט כל לוח H110), לאחר מכן כנס לעמוד המוצר, פתח את המדריך ותראה אם זה נתמך, זה הכל.

לא הבנתי למה ציינת את הכמות הלוחות שאתה צריך לרכוש, למה זה רלוונטי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה פתאום. אני מדבר על manual דיגיטלי שמופיע בעמוד של כל לוח-אם באתר הבית של היצרן. פירוט הפיצ'רים של הלוח באתר הוא בסיסי מאוד, לכן מי שצריך לבדוק לעומק את יכולות הלוח, פשוט מוריד את המדריך הזה (pdf).

 

לכן, בדוק בחנות בה אתה רוצה לקנות, תראה שם לוח H110 בסיסי שעלותו נראת לך טוב, כנס לאתר היצרן, חפש אותו ותראה במדריך הזה האם הוא כולל את כל הפיצ'רים והחיבורים שאתה צריך. קשה להמליץ על דגם ספציפי כי גם בכל חנות המחירים משתנים וגם כי רוב הלוחות בתקציב הזה הם די אותו הדבר. בכל מקרה, אני ממליץ מן הסתם לשאול את החנות לגבי הפיצ'ר הנ"ל, כל שלא יקרה מצב שבגלל טעות או חוסר הבנה של מה שהיה רשום במדריך, אתה תקנה לוח עם תכונות שלא תואמות לדרישותיך - זה משהו שרק החנות יכול להגיד לך באופן וודאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למעבד i5 לא הייתי ממליץ על עם פחות מ-6 שלבי ייצוב מתח למעבד.

לפיכך הדרישות מלול האם צריכות להיות:

א. זול.

ב. בעל יציאת VGA.

ג. בעל אפשרות לקביעת זמן הדלקה של המחשב בביוס.

ד. בעל לפחות 6 שלבי ייצוב מתח.

לדעתי הלוח H110M-C מתאים לדרישות הנ"ל, שמחירו הוא בסביבות ה-300 ש"ח ובחוברת של לוח האם שלו כתוב שהוא תומך בהפעלת המחשב לפי זמן מסויים (ראה תמונה מצורפת).

אני לא רואה לוחות זולים יותר של שמתאימים לכל הדרישות הנ"ל. צריך לבדוק את הלוחות של - אני רואה שבפחות מ-300 ש"ח אפשר למצוא לוח עם 6 שלבי ייצוב מתח, אבל לא בדקתי האם בחוברת של לוח האם שלהם כתוב שקיימת אפשרות להפעילם בזמן מסויים ע"י הגדרה בביוס.

Asus H110M-C Power On By RTC.JPG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...