ביקורת חיובית מאד על קנייה באמאזון - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביקורת חיובית מאד על קנייה באמאזון


acker16

Recommended Posts

בתחילת אוגוסט קניתי באמאזון כרטיס 1070 ב460$, אתמול נכנסתי וראיתי שהמחיר ירד ב 20$ (ל440$) ושעכשיו מחלקים גם gears of war 4 חינם.

פניתי אליהם אתמול בבקשה לקבל גם את המשחק למרות שקניתי לפני מעל חודש וחצי.

הם חזרו אלי מאד מהר, התנצלו שהם לא יכולים לספק לי את המשחק כי המבצע התחיל ב20 בספטמבר

הבוקר עניתי שהם צודקים אבל אני מבקש בכל זאת, ציינתי גם שהמחיר ירד מאז שקניתי.

חזרו אלי אחרי שעה שהם זיכו אותי ב75$ כפיצוי על עוגמת הנפש

 

ברור שזה מבאס שיותר מסובך לממש אחריות וכו', אבל האם מישהו יכול לדמיין חנות בישראל עושה דבר כזה?

ועוד לשכלל את זה שהמחירים ללא תחרות (בייחוד אם מבינים שהמשלוח והמיסים לא הולכים לכיס שלהם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בניגוד מובהק לכמה שהשירות של מצויין, דרישתך לקבל משחק / כסף היא ההפך המוחלט מכך בלשון המעטה.

המבצע הוא בכלל לא של אמאזון אלא של והוא תחום בזמן. מפליא אותי בכלל איך מישהו מרהיב עוז לבקש בקשה כזו חודש וחצי לאחר הרכישה. במונחים של מדובר ב-10% מאורך החיים של כרטיס עד לשחרור חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Nemesis

בניגוד מובהק לכמה שהשירות של אמאזון מצויין, דרישתך לקבל משחק / כסף היא ההפך המוחלט מכך בלשון המעטה.

המבצע הוא בכלל לא של אמאזון אלא של NVIDIA והוא תחום בזמן. מפליא אותי בכלל איך מישהו מרהיב עוז לבקש בקשה כזו חודש וחצי לאחר הרכישה. במונחים של כרטיסי מסך מדובר ב-10% מאורך החיים של כרטיס עד לשחרור חדש.

 

ציטוט של none77

אחרי זה מתפלאים שלא רוצים לשלוח לארץ....

 

ניראה לי קצת נסחפתם חברים, הבחור לא בא בדרישה או עשה משהו אסור, הוא בסה"כ ביקשה את ההטבה החדשה.

יקבל, מצויין.

לא יקבל, לא קרה כלום.

וטוב מאוד שהוא קיבל !

ואגב, זה חוק בארה"ב, אם קונים משהו במחיר מסויים ולאחר זמן מוגדר יש סייל או שינוי כלשהו במחיר, זכותך לבקשה את ההפרש, אני לא יודע מה בדיוק חלון הזמן אבל זה קיים.

אז בגלל זה אתם תוקפים ומעיפים משפטים לא מבוססים ?!

נמסיס, קראת את כל חוקת שאתה יודע שהוא עבר עליה ? ניראה לי שאם הוא היה עובר על החוקה בבקשה ה-"ממש" מוגזמת שלא אז לא היו נותנים לו זיכוי.

נון77, אתה באמת חושב שבגלל בקשה לזיכוי בגלל מפסיקים משלוחים לישראל ? אני עדיין לא ניתקלתי במשהו שרציתי ליבא ולא הייתה אפשרות למשלוח לארץ.

קצת פרופורציה חברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נסחפתי כלל.

עד 2008, הם היו מציעים רשמית Price Match / Guarantee של 30 יום.

מ- 2008 ועד יוני 2016 בערך הם הציעו Price Match / Guarantee של 7 יום.

החל מיוני 2016 הם מציעים Price Match לטלוויזיות בלבד.

 

ציטוט מתוך אתר אמאזון:

https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201133150

ציטוט

Amazon.com will price match eligible purchases of televisions with select other retailers. For all other items, .com doesn't offer price matching.

 

פותח השרשור לא היה זכאי להשוואת מחירים לפי אף אחת מהקטגוריות של המדיניות, אפילו לא זו מ-2008.

מעבר לזה, הוא ביקש שיתנו לו מבצע שאיתו יצא היצרן, ולא , כאשר המבצע החל חודש וחצי!! לאחר הרכישה. וכאמור, לא של החנות, של היצרן.

קיבל פעם ראשונה תשובה שלילית ולמרות זאת התעקש. אם היה מדובר בטווח זמנים ממש קצר של מספר ימים ורק לגבי ההפרש במחיר - עוד מילא.

 

אין שום חוק נגד שיטת מצליח, אבל לדעתי ממש לא יאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא לא התעקש, הוא ציין ואמר להם שהם צודקים וביקש פעם נוספת.

אין כל בושה או משהו לא יאה בלבקש.

אני מאמין שגם לך יצא בחיים לבקשה דבר או שניים יותר מפעם אחת.

שיטת מצליח היא בכיוון ההפוך ולא ע"י הלקוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה עניין ערכי, ובערכים אין ערך יותר טוב או פחות טוב זה לא שפיט.

בעיניי הוא בכיין בעיקר אחרי שענו לו פעם אחת וזה לא מצא חן בעיניו.

זו דעתי מי שלא רוצה לשמוע דעות של אחרים שלא יכתוב בפורומים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאמאזון יותר משתלם להביא לו את ה75$ האלה מאשר שהוא אחרי זה יספר לכל החברים שלו שאמאזון "דפקו" אותו.

למרות שאמאזון היו 100% בסדר.

פעם אחת לבקש עוד איכשהו לגיטימי במידה שזה הפרש של שבוע - שבועיים (שאפילו את זה עברנו), פעם שנייה זה כבר בכיינות כי בא לבן אדם להשיג דברים בחינם.

 

גם אני רכשתי לפני חודשיים כרטיס מסך מאמאזון, עכשיו הוא 50$ פחות. הגיוני שאבכה להם?

איפה נשים את הגבול? כל בן אדם שרכש מהם משהו בשנה האחרונה והמחיר ירד יקבל החזר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של none77

אחרי זה מתפלאים שלא רוצים לשלוח לארץ....

 

אי אפשר להתעקש עם , אם היו מחליטים שלא מגיע לו סופית, שום דבר בעולם כולו לא היה מזיז אותם מילימטר, זה לא קשור לרצון שלהם

לשלוח לארץ או שלא. 

 

הם פשוט הלכו לקראתו כי זה בשבילהם פיצ'פקס, וזה למעשה הכוח שלהם, הם בשירות לקוחות אולי נותני השירות מס' 1 בעולם.

לא פעם קראתי דברים שנחשבים הזויים כמו למשל מישהו שקנה כונן פלאש שנדפק במסגרת האחריות והוא לא רצה לשלוח אותו לאמאזון 

למימוש אחריות כי היו שם חומרים רגישים מבחינתו, אמאזון קיבלו את הטענה ופשוט שלחו לו כונן חלופי ללא קבלת המקורי. איפה שמעת על דברים כאלו?

 

הם מגלגלים כמויות כ"כ אדירות של כסף, שמבחינתם אין טעם להתעסק עם דברים שוליים שכאלו, הזמן שהנציג שירות יבזבז על השטות הזה תעלה יותר.

איפה שהוא זה גם מקור ההצלחה שלהם, לי אישית יש היסטוריית קניות של אלפי דולרים מאמאזון רק בגלל עניין השירות חסר הפשרות, ובטוח שאני לא היחיד.

גם הם יודעים שפה מונח הכוח שלהם ברמה הגלובלית.

 

אחרי שזה נאמר, יש לציין שזו הייתה בקשה די חצופה, זה שהוא קיבל זה לא אומר שהיה מגיע לו לקבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה תגובות נלהבות שלא לומר מתלהמות

ואני חשבתי שהפוסט לא יעניין אף אחד :)

כתבתי את הפוסט כהקרת תודה לאמאזון אחרי שנתנו שירות מעל ומעבר כדרכי לתת להם פרסומת חיובית בתמורה לכספם

 

אנשים רשמו כאן על דרישה כלשהיא שמעולם לא הייתה קיימת, אני פניתי לאמאזון בבקשה תוך ציון מפורש שברור לי שאיני זכאי לכלום ושמה שאני מבקש זה "לפנים משורת הדין".

לאור העובדה שאני קונה שם הרבה (כמובן שהרבה זה יחסי) הם בחרו לתת לי את הזיכוי.

הם לא נאנסו לתת אותו תחת איומי השמצות, הם בחרו ללכת לקראת לקוח נאמן כדי להבטיח שימשיך וישאר לקוח נאמן.

לדעתי "בכיינות" זה גם לא המונח הנכון (גם כאן זה כמובן עניין של פרספקטיבה), כי מה שהופך בקשה לגיטימית לבכיינות זה הטון בה היא "נאמרת" ולדעתי הטון של המכתב שלי לא היה בכייני

לבקש פעמיים זה לא לגיטימי? תגידו אתם שפויים? שאני אפרט רשימה של מייזמים שהיו נכשלים כי קיבלו שלילה בפעם הראשונה?

בקשה חצופה? זה באמת סובייקטיבי ביותר, בעיניי לא; אני הייתי מכבד אדם אחר שבוחר לנהוג באיפוק למרות שעבורי התנהגותו לא נכונה או חכמה.

אני בכוונה נמנע ממטאפורות רומנטיות כי ברור לי שבהקבלה אני פה משה קצב של כרטיסי המסך :)

ביקשתי, אמרו שהמבצע לא בתוקף, אמרתי שאני מבין ושאלתי האם אפשר למצוא אפשרות לבצע חריגה והן ענו שבשימחה.

 

אם זה עושה טוב למישהו, תשמיצו חופשי. במקרה הזה מחשבה אינה יוצרת מציאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של acker16

איזה תגובות נלהבות שלא לומר מתלהמות

ואני חשבתי שהפוסט לא יעניין אף אחד :)

כתבתי את הפוסט כהקרת תודה לאמאזון אחרי שנתנו שירות מעל ומעבר כדרכי לתת להם פרסומת חיובית בתמורה לכספם

 

אנשים רשמו כאן על דרישה כלשהיא שמעולם לא הייתה קיימת, אני פניתי לאמאזון בבקשה תוך ציון מפורש שברור לי שאיני זכאי לכלום ושמה שאני מבקש זה "לפנים משורת הדין".

לאור העובדה שאני קונה שם הרבה (כמובן שהרבה זה יחסי) הם בחרו לתת לי את הזיכוי.

הם לא נאנסו לתת אותו תחת איומי השמצות, הם בחרו ללכת לקראת לקוח נאמן כדי להבטיח שימשיך וישאר לקוח נאמן.

לדעתי "בכיינות" זה גם לא המונח הנכון (גם כאן זה כמובן עניין של פרספקטיבה), כי מה שהופך בקשה לגיטימית לבכיינות זה הטון בה היא "נאמרת" ולדעתי הטון של המכתב שלי לא היה בכייני

לבקש פעמיים זה לא לגיטימי? תגידו אתם שפויים? שאני אפרט רשימה של מייזמים שהיו נכשלים כי קיבלו שלילה בפעם הראשונה?

בקשה חצופה? זה באמת סובייקטיבי ביותר, בעיניי לא; אני הייתי מכבד אדם אחר שבוחר לנהוג באיפוק למרות שעבורי התנהגותו לא נכונה או חכמה.

אני בכוונה נמנע ממטאפורות רומנטיות כי ברור לי שבהקבלה אני פה משה קצב של כרטיסי המסך :)

ביקשתי, אמרו שהמבצע לא בתוקף, אמרתי שאני מבין ושאלתי האם אפשר למצוא אפשרות לבצע חריגה והן ענו שבשימחה.

 

אם זה עושה טוב למישהו, תשמיצו חופשי. במקרה הזה מחשבה אינה יוצרת מציאות.

 

ובשורה התחתונה, פרסמת כאן את הפוסט, ומה בדיוק יוצא מכל זה?

אנשים למדים שכדאי לרכוש מאמאזון כי אם אתה מתעקש מספיק, תקבל דברים שלא מגיעים לך.

גם אני קניתי GTX1070 באמאזון בסוף יולי. עכשיו הוא עולה 30 דולר פחות. אולי גם אני אבקש את המשחק ואת ההפרש הכספי?

ברור שזה פיצ'יפקס כשמדובר באדם אחד. אבל פרסמת כאן שכדאי לנדנד לאמאזון כי הם מחלקים כסף. אז אולי כל מי שרכש GTX1070 מרגע שיצא ועד עכשיו יבקש כסף + משחק?

ברור לך שזה כבר לא פיצ'פקס?

 

ואם עכשיו אדם שקנה באמאזון משהו בעקבות ההמלצה שלך, ומחירו יורד בעוד חודש וחצי יבקש החזר ולא יקבל? איך ירגיש? לא יתעצבן בצדק? למה אתה כן והוא לא?

לא ירגיש שנדפק ויאמר שאמאזון נבלות?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Nemesis

 

ובשורה התחתונה, פרסמת כאן את הפוסט, ומה בדיוק יוצא מכל זה?

אנשים למדים שכדאי לרכוש מאמאזון כי אם אתה מתעקש מספיק, תקבל דברים שלא מגיעים לך.

גם אני קניתי GTX1070 באמאזון בסוף יולי. עכשיו הוא עולה 30 דולר פחות. אולי גם אני אבקש את המשחק ואת ההפרש הכספי?

ברור שזה פיצ'יפקס כשמדובר באדם אחד. אבל פרסמת כאן שכדאי לנדנד לאמאזון כי הם מחלקים כסף. אז אולי כל מי שרכש GTX1070 מרגע שיצא ועד עכשיו יבקש כסף + משחק?

ברור לך שזה כבר לא פיצ'פקס?

 

ואם עכשיו אדם שקנה באמאזון משהו בעקבות ההמלצה שלך, ומחירו יורד בעוד חודש וחצי יבקש החזר ולא יקבל? איך ירגיש? לא יתעצבן בצדק? למה אתה כן והוא לא?

לא ירגיש שנדפק ויאמר שאמאזון נבלות?

 

 

גם אני רכשתי (פה בארץ) את ה-1070 לפני תקופת המבצע של המשחק וכן, יש תחושה של פספוס.

הבחור פנה לאמזון כי זה הציק לו בדיוק כמו שזה מציק לי בתחושה שפספס אם היה מחכה חודש אחד... גם מבחינת המחיר וגם מבחינת המשחק.

אמזון בחרה לתת לו את ההטבות והעדיפה לקוח מרוצה מאשר לא לתת ולקבל לקוח ניטרלי (הוא שלח להם הודה בידיעה שלא מגיע לו כלום).

הוא קיבל זיכוי של X כסף והיא קיבלה פרסום חיובי. וזה בדיוק מה ששני הצדדים רצו.

זה בדיוק אותו דבר כמו שאתה ממליץ על חנות מסוימת בגלל שהיא זולה יותר ונותנת שירות טוב יותר, החנות בחרה לתת מחיר זול יותר ביחס לשוק ובכך זכתה לפרסום חיובי מצד לקוחותיה, אותה מטרה עם פרמטרים קצת שונים.

יכול להיות שאתה אותו אדם שנתת בדוגמה שלך שהתעצבן כי לו קיבל את ההנחה והמשחק ולכן אתה קצת מתוסכל, לא נורא. אם החברה בוחרת לצ'פר מישהו אחד ואת האחר לא, זו החלטה שלה.

זאת הבעיה עם אנשים כמוך, הם רואים שמישהו אחר קיבל והם לא, אז זה מרתיח אותם והם אומרים חרא.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכוונה שלי הייתה לעודד הרבה אנשים שנכנעים למחירים הגבוהים בישראל ומוותרים על קניה באמזון בגלל פחד משירות הלקוחות בחול.

מאיפה יש לך את החוצפה להגיד מה מגיע לי ומה לא. לאדם מגיע בדיוק מה שאחרים מוכנים לתת לו. זה נכון לגבי שכר, זה נכון לגבי זוגיות וזה נכון לגבי מסחר (גם כמוכר וגם כקונה).

אדם צריך לבקש מה שהוא רוצה ואם הוא לא מקבל הוא יחליט איך הוא ממשיך משם.

אתה יכול לטעון שיש קווים אדומים שנורמות חברתיות לא מקבלות חצייה שלהם, אתה לא תבקש מהמנכל להחליף אותו, מבחורה זרה ברחוב לחזור איתך הביתה או ממוכר דירה עשירית מהמחיר שהוא מבקש.

הבעיה שפרט למקרי קצה כל השאר אפור וסובייקטיבי. למה אתה לא מסוגל לקבל שמישהו חושב אחרת ממך? למה אוטומטית הוא ה״ישראלי המכוער״. בינינו לא נראה לי שאף אחד בפורומים האלה נכנס להגדרה הזו.

 

ספציפית לגבי מה שכתבת אז לדעתי אם מישהו מרגיש נדפק כי לא קיבל משהו שבבירור בהגדרה של יחס מועדף אז הבעיה היא אצלו ואם בעקבות כך ישמיץ חנות אז הקוראים הנבונים ידעו לקחת דברים בפרופורציה.

תן לאמזון להחליט מה הם נותנים ולמי, אל תתיימר להיות גם יותר חכם מהם (כאילו לא מספיק שאתה משוכנע שאתה חכם ממני).

 

בכל מקרה אני מבין שאין לי את האנרגיות לנצח פה ולכן אני פורש מהדיון.

סליחה על כל החפירה ואם נפשו של מישהו נפגעה מהפוסט, ניסיתי לעשות מעשה טוב.

 

לסיכום: לא לפחד לקנות באמזון, הם אחלה. בסוף זה יוביל לשינוי ברמת המחירים וברמת השירות בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של acker16

לסיכום: לא לפחד לקנות באמזון, הם אחלה. בסוף זה יוביל לשינוי ברמת המחירים וברמת השירות בארץ.

 

בהחלט תודה רבה הפרסום שלהם, לי למשל זה כן מטה את הכף לטובת הקנייה אצלם ולא חנויות בארץ.

 

הנושא שעורר פה מחלוקת והלך קצת רחוק זה פשוט העובדה שלנדנד למישהו שיביאו לך משהו בחינם, זה התנהגות, איך לאמר, קצת בעייתית (ראה מה שרשמתי למעלה - ככה זה בצבא).

נכון, יצא לך טוב, ותאמין לי שהרוב שמחים על כך, אני ביניהם.

הבעיה היא, שתחשוב מה יקרה אם כולם יעשו את זה?

אמאזון באיזשהו שלב תגיד: "כולם מנסים להוציא ממני כסף כי אני נחמדה, אני אוריד את רמת השירות\ אעלה מחירים\ לא אתעסק יותר עם המדינה הבעייתית".

אף אחד לא רוצה את זה.

ומההודעה המקורית שלך לא היה מספיק ברור שבאת אליהם בבקשה ולא באיומים.

 

בכל מקרה תתחדש על הכרטיס ועל המשחק!

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...