צריך המלצה לאל-פסק - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך המלצה לאל-פסק


MichaelZ

Recommended Posts

אהלן. אז אלו הן הדרישות:

 

אל-פסק פשוט ששומר נגד נפילות מתח רגעיות וגם הפסקות חשמל קצרות. צריך שהוא ידע לספק מתח למחשב ולמסך בלבד לכ-5 עד 10 דקות לפחות בעת הפסקת החשמל (רצוי טיפה יותר). לא יודע להגיד את ההספקים, אני רק אגיד שהמחשב עצמו הוא "די כבד" וגם המסך. המסך הוא 27" שאני אמור כבר להחליף למשהו דומה או אפילו כבד יותר, אולי 32".

אני עובד עם קבצים ענקיים בפוטושופ בגודל של 5 עד 15 ג'יגה. תלוי בפורמט, שמירה של קובץ כזה יכולה לקחת בין 5 ל-10 דקות ואף יותר. אז ככה שאם יש הפסקת חשמל אני רוצה שיהיה לי לפחות את ה-5 דקות פלוס לשמור ולכבות את המחשב.

לא מעוניין בחיבורי ושליטה מרחוק. לא מעוניין במשהו שמצריך התקנת דרייבר. לא מעוניין בצגים פלצניים שרק מעלים את המחיר של המוצר.

מאוד, מאוד חשוב לי שה-UPS יהיה מושתק! הכוונה היא שאם יש הפסקת חשמל בלילה אני רוצה להמשיך לישון ולא לזנק מהמיטה בגלל שה-UPS צורח כמו איזה מעפן! שתיגמר הסוללה והמחשב יתכבה. יותר חשוב לי השינה. אז אני חייב של-UPS לפחות תהיה את האופציה להפוך לאילם ולהשאר אילם, גם כשהמיץ כבר מתחיל להיגמר לו ולא נשאר ברירה אלא לנתק למחשב את הזרם.

חשוב לי אורך החיים של המוצר. אז ככה שאני רוצה UPS בעל נצילות גבוהה, שעשוי מרכיבים איכותיים שלא מתחממים יתר על המידה ולא מקצרים לעצמם את החיים.

המשקל לא חשוב לי, שיהיה כבד אבל קבלים איכותיים.

 

לא הייתי רוצה לעבור את ה-700 ש"ח אבל אני מוכן להשקיע גם כפול מזה אם אין ברירה. מצד אחד אני רוצה מוצר איכותי שישרת אותי במשך שנים ארוכות, מצד שני אני לא רוצה לשלם על תכונות שאני לא צריך. אז התקציב הוא גמיש כל עוד המוצר שווה את המחיר, עומד בדרישות ולא כולל תכונות מיותרות שעולות לי כסף.

*הייתי מאוד רוצה לקבל המלצות רק מבעלי נסיון עם מוצר כזה או אחר, כי לקרוא את המפרט ולעשות השוואה אני יודע לבד.

 

איפה לקנות?

ראיתי שבשניידר יש להם מבחר די סבבה וכבר קניתי מהם, אז אפשר משם או לחלופין כל חנות אמינה.

אני באילת, אז אני חושב שבכלל כדאי לי לקנות ב-KSP או אייבורי, גם בגלל המחיר וגם בגלל שזה "פה". לא יודע איך זה עובד בכלל. לא נראה לי שהם מחזיקים פה במלאי UPSים. אז מה, אפשר להזמין כל דבר שיש להם באתר והם יורידו את זה לאילת? כמובן, שאני לא רוצה להגביל את עצמי לסחורה שלהם. קודם כל חשוב לי המפרט והאיכות ואם אני חייב, אני אזמין מאיפה שצריך, גם אם המחיר כולל מע"ם.

 

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...