בואו נראה כמה טוב ממש היבואן של Gigabyte באחריות. - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בואו נראה כמה טוב ממש היבואן של Gigabyte באחריות.


Eugeny

Recommended Posts

צהריים טובים!    לאחר שימוש ו ים חוייות טובות עם Gtx980TI Waterforce  של גיגהבייט, התחילה המשאבה על גבי הכרטיס לעשות רעשים של שמן על המחבת(גם בIdle ו יותר רועש בfull load).  

 

היום הבאתי את הכרטיס לחברה הנחמדים בפלונטר שימסרו אתו לבדיקת יבואן.

 

 

מה לדעתכם יעשה יבואן?

 

יתקן את המשאבה?   חחח אמרו לי במקום "הם לא יודעים לתקן כלום"

 

יגידו ש "הכל בסדר" וידחפו לי אתו איך שהוא?

 

 

יחליפו  באיזה 1070 רפרנס מעפן?

 

יפנקו אותי ב 1080 Waterforce דנדש?  חחחח בחלומות...

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

קודם כל תלוי בתוקף האחריות שלך. 

אם באחריות אז תחכה לסיבות של היבואן למה הם לא אחראים. 

אם תתעקש, יש מצב יממשו לך אחריות על כל מה שמשתמע, במקרה הזה צפה שידחפו לך עלויות משלוך סטייל שיטת מצליח. 

אם סרבו אותך ואתה עדיין באחריות צור קשר עם גיגהבייט (הענף האירופאי אם אפשר) ובקש עזרה שם, אל תשכך לציין את ההתנהגות של היבואן וההתנערות מהאחריות והאכזבה שלך משירות הלקוחות של גיגהבייט, דמעות לא בהכרך מלוחות בכל סיטואציה. 

אל תשכח לדבר עם היבואן בטלפון בשביל שירות לא נמרך אבל באותה מידה על כל מיני סיכומים במיניהם תדאג שיהיה אישור במייל. 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה היא מטרת הדיון הזה?

לנחש מה היבואן יעשה? לצאת מנץודת הנחה שוהיבואן יעשה בעיות?

רק לפני מספר שעות הבאת

את הכרטיס לחנות.

בכל מקרה אם החנות **איכותית**, היא זו שתתנהל מולו כדי שתקבל את 'נכי טוב"

Sent from my SM-N9005

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Works4me

למה אתה משמיט את האופציה שיחליפו לך לאותו כרטיס ?

בוא נגיד שזה לא כרטיס כזה נפוץ... אשמח לקבל אותו דגם חלופי חדש אבל הבנתי שלא היה יבוא רב של כרטיס זה.

ציטוט של HunterVee

קודם כל תלוי בתוקף האחריות שלך. 

אם באחריות אז תחכה לסיבות של היבואן למה הם לא אחראים. 

אם תתעקש, יש מצב יממשו לך אחריות על כל מה שמשתמע, במקרה הזה צפה שידחפו לך עלויות משלוך סטייל שיטת מצליח. 

אם סרבו אותך ואתה עדיין באחריות צור קשר עם גיגהבייט (הענף האירופאי אם אפשר) ובקש עזרה שם, אל תשכך לציין את ההתנהגות של היבואן וההתנערות מהאחריות והאכזבה שלך משירות הלקוחות של גיגהבייט, דמעות לא בהכרך מלוחות בכל סיטואציה. 

אל תשכח לדבר עם היבואן בטלפון בשביל שירות לא נמרך אבל באותה מידה על כל מיני סיכומים במיניהם תדאג שיהיה אישור במייל. 

 

 

תודה על הטיפים!  החברה בפלונטר אמרו לחקות שבוע בערך. באמת אשתדל לדבר אם gigabye במידה והיבואן ימרח אותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של amadey

 

מה היא מטרת הדיון הזה?

 

לנחש מה היבואן יעשה? לצאת מנץודת הנחה שוהיבואן יעשה בעיות?

 

רק לפני מספר שעות הבאת

 

את הכרטיס לחנות.

 

בכל מקרה אם החנות **איכותית**, היא זו שתתנהל מולו כדי שתקבל את 'נכי טוב"

 

Sent from my SM-N9005

 

הדיון הוא מאינטרס ברור של מה אפשר לצפות מיבואן בארצינו החמימה בה "דואגים ללקוח" כמו שרק אנחנו יודעים.

אני לא מאמין שהחנויות עושות משהו מעבר להעברת המוצר ליבואן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Eugeny

בוא נגיד שזה לא כרטיס כזה נפוץ... אשמח לקבל אותו דגם חלופי חדש אבל הבנתי שלא היה יבוא רב של כרטיס זה.

 

תודה על הטיפים!  החברה בפלונטר אמרו לחקות שבוע בערך. באמת אשתדל לדבר אם gigabye במידה והיבואן ימרח אותי.

מקווה שלא יהיה להם ובאמת יחליפו לך ל1070 , מחזיק לך אצבעות 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Works4me

מקווה שלא יהיה להם ובאמת יחליפו לך ל1070 , מחזיק לך אצבעות 

תאמת?  מעדיף אותו על 1070. אלה אם כן זה ה Seahawk :D

ציטוט של OR2OOO

יותר סיכוי שיחליפו ל-1060 מאשר ל-1070.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

למה שיחליפו לי ל 1060? o.O

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

משאבה של קירור מים מרעישה ועושה בעיות? לא יתכן...

 

sarcasm/

 

יש סיבה שאני ממליץ בפורום להמנע לחלוטין בשימוש במוצר הזה

 

דווקה היו לי מספר כרטיסים שעברו מודדינג המרה לקירור נוזלי בעזרת ערכות של , ולא היו שום בעיות... קשה לי לחזור לקירור אוויר. :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה עושה את הצעד, תעשה אותו עד הסוף, עם בלוקים, פיטינגים וצינורות לצד משאבות 24-37 וואט

 

רוב ערכות קירורי המים יעבדו למשך תקופת האחריות, זה נכון. רק חבל שהרוב הוא רוב בקושי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...