מחשב נייד לנובו G580 2189 הוספת זכרון - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב נייד לנובו G580 2189 הוספת זכרון


davideliy

Recommended Posts

קניתי מחשב נייד יד שנייה מדגם G580 עם 4G ראם, המחשב זז בסדר גמור , מבדיקה עד כמה המחשב תומך בזיכרון ראם , ראיתי שתומך עד 8G , חשבתי להוסיף , השאלה האם יש צורך? עד כמה אני ארגיש שיפור במהירות המחשב?

השימושים שלי הם , , ותוכנות קלות.

 

תודה רבה לעונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. לפני שאתה מוסיף תבדוק האם יש בכלל צורך בכך - אם במצב מסויים לא נותר כלל פיזי פנוי כלל (אפשר לבדוק את זה במנהל המשימות) אז אתה כנראה תרוויח ביצועים אם תוסיף עוד .

 

2. תבדוק מהיא תצורת הזיכרון הנוכחית - בד"כ במחשבים ניידים יש לכל היותר 2 חריצי הרחבה לזיכרון. אם במקרה שלך שניהם תפוסים (כלומר יש לך 2 מודולי בנפח של 2GB כל אחד) אתה תצטרך להחליף את שניהם, כלומר לקנות 2 מודולי זיכרון בנפח של 4GB כל אחד.

 

3. לפי המידע שמופיע בקובץ ה PDF הזה, המעבד במחשב G580 2189 של Lenovo הוא B820, שהוא מעבד Celeron שהוא יחסית דיי חלש. לכן אל תצפה שהוספת זיכרון תהפוך את המחשב שלך למהיר יותר, לפחות לא בצורה משמעותית.

 

4. אם אתה בכל זאת מחליט להוסיף זיכרון למחשב שלך בדוק היטב האם הזיכרון שאתה מתכנן לקנות תואם למחשב שלך - לא כל זיכרון בגודל SODIMM בהכרח יעבוד במחשב שלך, שכן תמיד יש אפשרות שתהיה בעיית תאימות בין הזיכרון הנוכחי לזיכרון החדש או בין הזיכרון החדש ולוח האם.

 

5. אם אתה מעוניין לקבל תחושה שהמחשב "מהיר יותר" אולי כדאי שתשקול קניית כונן שעליו תתקין את מערכת ההפעלה (רצוי מחדש).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...