תמונות לשניה בBF1 עם GTX1060 - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תמונות לשניה בBF1 עם GTX1060


MekoPelet

Recommended Posts

  • תגובות 117
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של Guarding angel

היתה לי בעיה דומה עם המערכת הנוכחית - תאפס את הביוס ותבדוק שנית (קרדיט ל-Xvertigo)

לא עבד ..

 

אגב שמתי לב שזה קורה כשאני משחק conquest עם 63 אנשים אחרים בעיקר. ב rush הכל בסדר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של none77

במולטי עם הרבה אנשים המעבד מתאמץ יותר, זה היה ככה גם בגרסאות קודמות, גם ht מנוצל.

הבנתי ,תודה.

אז אתה תמליץ לנסות לקנות i7 4770-4790 או איזשהו Xeon\xeon engineering sample עם 4 ליבות ו8 נימים? משומש כמובן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלוי במחיר, אם זה מציאה אז כן, אם לא אז לא.

בתוך כשנה צפויים לצאת לשוק הביתי עם 6/8 ליבות משני החברות הייתי מחכה להם עבור שדרוג.

ההבדל במעבדים שאמרת צפוי להיות כ10-20%, זה בערך השיפור שאתה צריך כרגע, גבולי מדי לדעתי עבור שדרוג שהוא לא מציאה.

בלי קשר תבדוק מה שהוצע:

לראות שאין תהליך כלשהו שלוקח הרבה משאבים מהמעבד.

לכבות אנטי וירוס בזמן משחק.

לבדוק ניצול .

לבדוק שהזכרון בפרופיל xmp.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפרופו BF. אני כבר לא משחק BF4 אבל שיחקתו בו מספיק זמן בכדי להגיד לך שההבדל בין i5 ל i7 מורגש.

אני בעצמי עברתי מ i5 דור שלישי ל i7 6700K והביצועים היו פשוט אחרת. איפה שהיו נפילות, תקיעות, בלאגן במפה

הכול נהיה חלק לחלוטין. אני לא יודע להגיד לך לגבי BF1 החדש אבל בגדול זה כן משחק שגורם ל i7 להראות

מספרים יפים יותר ויותר חשוב - יציבים יותר. אולי זה קשור, אולי לא.. צריך לבדוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^זה לא היה בגלל המעבד עצמו, אלא בגלל שהתקנת מערכת חדשה על כל המשמעיות הנובעות מכך, בכלל זה טריה,

אולי גם פלטפורמה אחרת, זכרון שונה, מעבר למשל מ- DDR3 במהירות כזו וכזו ל 4 מהיר יותר, פערי IO , דסקים אחרים אולי, וכדומה. 

 

אם מדובר בעבודה מול , אז החלפת מרכיב זה גם עשויה לשנות את העבודה אל מול השרת שמולו התממשקת.

 

קרטועים וגמגומים במכונת מחשב מודרנית מה- 6 שנים האחרונות, קרטועים מורגשים מעין stutering קטנים,

זה בוודאות מוחלטת לא בגלל מעבד (בהנחה שהוא 4 ליבות מודרני). 

 

**יכול לשתף שכשעברתי לאחרונה ממערכת 7 בת שנה פלוס, למערכת 10, על אותו מחשב מבוסס 2500K 

המחשב עובד הרבה יותר מהר וחלק, דרמטית. במיוחד באפליקציות .

גם הטעינות מהדיסק הקשיח אורכות פחות זמן, לעיתים כדי פחות ממחצית, מדהים.

וזה כנראה השינוי שגם אתה חווית, רק ששייכת אותו בטעות למעבד. 10 הינה חיה אחרת עם ניהול משאבים שונה,

במיוחד בכל הנוגע ל- IO managment ולניהול רכיב ה- ram וה- swapping. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שייך.. אני מדבר על שחקנים שמנוסים במשחק בודד כמו BF4. בלי קשר לשילוש חדש, שחקן מנוסה

מבין שבחלק מהמפות\איזורים יש לו בעיות פריימים - יכול להיות נפילות בודדות, נפילות בגלים לכמה שניות וכו'..

זה קורה במשחקי מולטי שנחשבים גרפיים מאוד. הפתרון הוא לא לשדרג כל פעם מערכת אלא למצוא הגדרות נכונות

במידה ואתה רוצה לשחק עם אותו מחשב מעל 3-4 שנים. אני בתור שחקן BF4 מהיום הראשון שהוא יצא שעבדתי עם

i5 3570K מומהר.. ראיתי שאין לי פריימים זהים ל i7 6700K בכל מיני איזורים במשחק. לי זה לא הפריע כי אני לא שחקן

מולטי.. אני מתמקד בסינגלים. שחקן שמשחק ברמה תחרותית או שמשחק המון שעות וחשוב לו הפריימים היציבים..

לא צריך להתפשר על קנייה של מעבד זול יותר ב 400-500 שקל במידה וזה משהו שישרת אותו לכמה שנים. הוא הרי

יהנה מזה. משחקי מולטי הם יותר בעייתיים בקטע של הפריימים המינימליים, הגרפיים שביניהם.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 

אפסת את הביוס מתוך התפריט או את הCMOS על הלוח? במידה ואיפסת דרך התפריט:

 

http://www.manualslib.com/manual/692848/Gigabyte-Ga-Z97m-Ds3h.html?page=15

  1. בצע כיבוי מסודר.
  2. נתק את המחשב מהחשמל וכבה אותו מהכפתור שעל גבי הספק.
  3. לחיצה על כפתור ההדלקה לשחרר את החשמל העודף.
  4. פתח את המארז ואתר את ה-CMOS על גבי הלוח.
  5. השתמש במפתח או חפץ מתכתי וגע בג'מפר ה-CMOS
  6. לאחר מכן חבר את כבל החשמל לחץ על הכפתור שעל הספק והדלק את המחשב.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של coch

לא שייך.. אני מדבר על שחקנים שמנוסים במשחק בודד כמו BF4. בלי קשר לשילוש חדש, שחקן מנוסה

מבין שבחלק מהמפות\איזורים יש לו בעיות פריימים - יכול להיות נפילות בודדות, נפילות בגלים לכמה שניות וכו'..

זה קורה במשחקי מולטי שנחשבים גרפיים מאוד. הפתרון הוא לא לשדרג כל פעם מערכת אלא למצוא הגדרות נכונות

במידה ואתה רוצה לשחק עם אותו מחשב מעל 3-4 שנים. אני בתור שחקן BF4 מהיום הראשון שהוא יצא שעבדתי עם

i5 3570K מומהר.. ראיתי שאין לי פריימים זהים ל i7 6700K בכל מיני איזורים במשחק. לי זה לא הפריע כי אני לא שחקן

מולטי.. אני מתמקד בסינגלים. שחקן שמשחק ברמה תחרותית או שמשחק המון שעות וחשוב לו הפריימים היציבים..

לא צריך להתפשר על קנייה של מעבד זול יותר ב 400-500 שקל במידה וזה משהו שישרת אותו לכמה שנים. הוא הרי

יהנה מזה. משחקי מולטי הם יותר בעייתיים בקטע של הפריימים המינימליים, הגרפיים שביניהם.

 

 

 

אני חוזר ומדגיש, מחשב מבוסס אפילו על מעבד 2500K מלפני 6 שנים שנמצא בתדר עבודה של 4.5Ghz קלילים (אפשר להגיע גם ל-

5.0Ghz מי שמעקש להטיס מתח לשמיים) לא נמצא ברוויה תחת שום משחק, כולל ההכי מודרני וכבד שיש בשוק כיום, גם לא במפה

של מולטי פלייר עם 256 שחקנים (אם היה דבר כזה) שכן בה הבעיה היא בריבוב ה- data מכל שחקן ולא משום מקור אחר (בטח לא

מהמעבד).

 

פערים בין שני מחשבים שונים, k2500 לעומת 6700k היה וקיימים, נובעים שלא מהמעבד, אלא מסיבות אחרות. בדר"כ זה יהיה

המאיץ הגראפי, ה- IO (רוחבי פס שיש לזכרון ולדיסק קשיח), ומערכת ההפעלה, וכן, גם הכרטיס עשוי להיות משפיע, כמו גם ספק

האינטרנט. כל אלו יקדימו הרבה לפני מעבד את תופעת ה- stuttering במערכת.

 

הסיבה:

עוד לא קיים הכותר שמצליח להביא לרוויה של 100% עומס על מעבד 2500K מומהר לתדר כאמור מעלה.

וביום שיהיה כותר שכזה, אז גם מעבד 6700K יהיה בבעיה, משום שהפערים הביצועיים של המעבדים (ליבת המעבד) הם מסדר גודל

של 0-20% בלבד.

 

מעט הסבר מה זה 0-20% :

ישנן פונקציות שבהם המעבדים שווים ממש (זהות מוחלטת), וישנן פונקציות מאד ספציפיות מתמטיות שבדר"כ לא עורכים בהן שימוש

נרחב במשחקים, ובהן 6700K מהיר עד כדי 20% (לא 20% בממוצע). ניתן להבחין בכך בבנצ'ים ספציפיים ופרטניים שמריצים את

הפונקציה המתמטית הנדגמת במקרה דנן על המעבד, באותם טרנזיסטורים חדשים שמאפשרים לפונקציה הזו לרוץ טוב יותר פר כל clock.

 

בגיימינג מדובר בעיקר בעבודת integer ו- simple float point calcs שבהן המעבד 6700 מהיר מ- 2500 כקליפת השום. הסיבה היא ש-

generic integer operands ו- generic floating calcs אלו פעולות שלא ממש הצליחו לשפר פר clock במעבדים, משום שאלו פעולות

שמסוגלות להתבצע אחת פר cycle של המעבד.

ושיפור בפעולות אלו תלוי במישרים בתדר ריצה. מה שנקרא IPC קבוע. אך משתדר הריצה לא עלה במעבדים זה כבר 6 שנים ברצף, עדיין

תקועים באזור 4.5 גג 5.0 Ghz, המעבדים דורכים במקום בנושא זה. לכן אנו רואים לא אחת שכאשר כותר מורץ, כל כותר, ויש מצד אחד

מעבד 2500k, אז כל מעבד אחר מסדרת I5 מודרני ממנו שגם רץ בדיוק באותו תדר ריצה, לא מפליא שמניב בדיוק את אותו FPS על

הנקודה העשרונית.

 

עכשיו, אם מריצים מערכת מודרנית מהשנה האחרונה עם בתדר 3200mhz ומשווים למחשב בן 6 שלו מהירות 1600mhz

מדובר פה על הכפלת רוחב פס הזיכרון, וכאן כבר עשויות להיות השלכות תחת פעולות שהן memory intensive.

שוב מדגיש: הפערים אינם קשורים למעבד עצמו מאומה. מה שקורה כשיש פער ברוחב פס הזיכרון הנגיש למערכת, זה שהמעבד במערכת

המיושנת יותר נאלץ להמתין לעיתים יותר קרובות לזיכרון לקבלת memory access , או הכרטיס מסך ממתין ל-traffic DMA מה- אליו.

דבר אשר מוריד מעט את נצילות המכונה שלה רוחב פס צר יותר.

 

חייבים להבין את האינטראקציה איך מחשב עובד ברמת המיקרו, ולהבין מה זה בעצם יחידת עיבוד, מה היא תכלס עושה ואיך האינטראקציה

בינה ל- IO משפיעה. וכשיש פערים, להבין מהיכן הם נובעים ועל מה הם מבוססים, ולבסוף לשאול את השאלה: מתי הם רלוונטיים כלל לפלט

של המכונה, ותחת אלו יישומים.

 

כיום, למרות פער IO לא מבוטל ביחס ללפני 6 שנים (המעבדים כאמור שקולים למדי לאז ואת זה כבר הסברנו והבנו וטחנו מכל כוון אפשרי)

התוצאה תחת גיימינג היא כמה פריימים בודדים לשניה במקרה הכי קיצוני, שזה באחוזים גורנישט:

גם לא מורגש על ידי משתמש (זה שאינו מסתכל על טכומטר בצד), ועוד לחשוב שמשמעות השדרוג במונחים כספיים גם למי שכן חושב

להכנס להרפתקאה הזו, היא תכלס להחליף את כל המחשב כמעט (לוח + מעבד + ...) אפיזודה שמייתרת את הנושא מלכתחילה

בבחינת השיפור שמתקבל לעומת עלותו הכספית.

שכן לא משקיעים את עלות המחשב מחדש פלוס מינוס, בשביל להרוויח זוטא 0-5% שיפור ביצועים מדידים בטכומטר. ובטח שבטח לא

עבור 0% שיפור ביצועים מורגשים בפועל על ידי גורם אנושי.

 

והפורום הזה יעשה לעצמו ולקהילת החובבים טובה, אם יתחיל להמליץ להם באופן מקצועי מבוסס ידע אמיתי בתחום, והרבה פחות מבוסס

(סליחה על הביטוי) על נפנופי ידיים המגובים בלא יותר מחרושת עשייה משומנת היטב ממטבחה האנין של , שעושה כל לעיל ידה למכור

בכח לצרכנים הדיוטים, זהים בכוחם ל- 6 שנים האחרונות. שכן בהיעדר יכולת ראלית וראציונאלית להצדיק מהלך שכזה,

עושה אינטל שמיניות באוויר וממחיזה באמצעות proxy (כל אתרי הסקירות החובבניות) הדגמות שגויות ומטעות בעליל ברחבי האינטרנט

והיו-טיוב, שאליהם רבים וטובים נופלים כמו זבובים, בעיקר בשל היעדר תשתית מוצקה מספיק לנתח ולהבין את מה שמודגם להם.

אל תתנו למהתלים להוציא לאנשים (ולכם) כסף על אחיזת עיניים. וזוהי בקשה שלי מבחינה מוסרית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בינתיים אתה היחידי שממליץ על דברים בלי ביסוס למרות כל המגילות שלא קשורות לכלום.

לפותח השירשור יש צוואר בקבוק מוכח שניתן לראות בקלות עם הפקודת קונסול שבתוך המשחק.

לפי תגובה 4 הוא יכול לקבל עוד 25/17=1.47

ז"א עוד כ47٪ fps, אם זה נראה לך כלום, סבבה.

וזה שברוב המשחקים זה לא ככה זה סיפור אחר, יש כאלה והרבה שbf מולטי שבהם המעבד מתאמץ מעבר לממוצע משאר המשחקים זה רוב השימוש במחשב למשחקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

nec לא הבנתי למה אתה מתווכח. יש בנצ'ים באינטרנט שמראים כל מה שאתה אומר.

במידה ואתה רוצה לחקור את זה קצת מאשר סתם לזרוק דברים ( בתור שחקן גם אני אומר את זה שראה הבדל ) אתה יכול

למצוא לך בנצ'ים שמראים ש HT עובד אז BF מראה פריימים גבוהים ויציבים יותר. למה ללכת בכלל על i7 6700K ?

לא צריך את הדוגמא הפרטנית שלי, לך תשווה בין זהים מאותו דור שאחד מהם הוא i7.. תחפור מספיק ותמצא

לנכון שיש בנצ'ים שמוכיחים את זה. שהפריימים יהיו יציבים יותר במשחק הזה. איך לעזעזל קשור הפרופיל שלי

שהמשחק בכלל לא ניצל 50 אחוז ממה שהיה לי בזמנו ( על המערכת i5 3570K מומהר ) עם כרטיס 970GTX לבין

i7 6700K בסטוק, אם אני אומר לך שבחלק מהמפות באיזורים ספציפיים היו לי צניחות פריימים על אותו .

השינוי מ ל גרם לזה שעכשיו יש לי 60 פריימים יציבים באיזור הזה ? ברור שלא, זה המעבר למעבד שהמשחק

נותן איתו יותר ממעבד אחר. אתה לא חייב לקבל את זה.. שחקנים תחרותיים של BF שמבינים עניין - משחקים עם i7 וזו

האמת לאמיתה מבלי להיכנס בכלל להגבלות ולצוואר בקבוק ו OC וכו'..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של SyndromE

שים לב שה- resolution scale עומד על 42% (שווה ערך לרזולוציה הטבעית).  כל ערך מעל זה והמנוע מרדנד את המשחק ברזולוציה גבוהה יותר (ומבצע downsampling לרז' טבעית).
הם טעו בתיאור של ההגדרה ורשמו ש-100% זו הרזולוציה הטבעית.  

 

את המכפלה המדויקת אפשר לראות\לערוך בקובץ "Documents\Battlefield 1 Open Beta\settings\PROFSAVE_profile\..",

הגדרה "GstRender.ResolutionScale", כאשר 1.0 זו הרז' הטבעית (42%~ בתפריט המשחק).
אפשר גם לוודא את הרזולוציה האמיתית (internal" resolution") מתוך המשחק דרך פקודת קונסול  "render.drawscreeninfo 1".

לכל מי שמתלונן- מקווה שעשיתם את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של coch

nec לא הבנתי למה אתה מתווכח. יש בנצ'ים באינטרנט שמראים כל מה שאתה אומר.

במידה ואתה רוצה לחקור את זה קצת מאשר סתם לזרוק דברים ( בתור שחקן גם אני אומר את זה שראה הבדל ) אתה יכול

למצוא לך בנצ'ים שמראים ש HT עובד אז BF מראה פריימים גבוהים ויציבים יותר. למה ללכת בכלל על i7 6700K ?

לא צריך את הדוגמא הפרטנית שלי, לך תשווה בין מעבדים זהים מאותו דור שאחד מהם הוא i7.. תחפור מספיק ותמצא

לנכון שיש בנצ'ים שמוכיחים את זה. שהפריימים יהיו יציבים יותר במשחק הזה. איך לעזעזל קשור הפרופיל זיכרון שלי

שהמשחק בכלל לא ניצל 50 אחוז ממה שהיה לי בזמנו ( על המערכת i5 3570K מומהר ) עם כרטיס 970GTX לבין

i7 6700K בסטוק, אם אני אומר לך שבחלק מהמפות באיזורים ספציפיים היו לי צניחות פריימים על אותו מערכת הפעלה.

השינוי מ DDR3 ל DDR4 גרם לזה שעכשיו יש לי 60 פריימים יציבים באיזור הזה ? ברור שלא, זה המעבר למעבד שהמשחק

נותן איתו יותר ממעבד אחר. אתה לא חייב לקבל את זה.. שחקנים תחרותיים של BF שמבינים עניין - משחקים עם i7 וזו

האמת לאמיתה מבלי להיכנס בכלל להגבלות ולצוואר בקבוק ו OC וכו'..

https://www.techpowerup.com/forums/threads/gaming-benchmarks-core-i7-6700k-hyperthreading-test.219417/

לא שכנעת אותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...