כבלי רשת מזוייפים - מכת מדינה? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כבלי רשת מזוייפים - מכת מדינה?


גליום ניטריד

Recommended Posts

הייתי צריך כמה כבלי ישרים CAT5E ומניסיון של כבלים מזויפים מסין, החלטתי לקנות בארץ. מצאתי את החנות הכי זולה בזאפ (לא משנה השם כרגע) והזמנתי משם כמה שהייתי צריך + אחד לבדיקה. הכבל שבדקתי היה מזויף.
התעצבנתי, אבל אין לי תוכניות להתעסק עם החזרות. אז הזמנתי מKSP כבלים עם אותו מפרט. גם הם הגיעו מזויפים.

 

עכשיו אני לא יודע, האם פשוט הייתי חסר מזל בשתי הקניות או שכבלים מזוייפים הם מכת מדינה?

 

כבר לא מעניין אותי הכסף, מישהו יכול להמליץ לי על חנות שעושה משלוחים (לא יכול להגיע פיזית) ושב-100% לא תשלח לי כבלים מזויפים? ממש אודה לעזרה.

 

הערות:
1. אני מדבר על כבל באורך קצר, מוכן (עם תקעים), לא רוצה ללחוץ בעצמי.
2. כשאני אומר מזויף, אני מתכוון לכבל CCA. כל אתר שקראתי ברשת שמדבר על הכבלים האלה אומר שלפי ההגדרות של CAT5 (ומעלה) מוליכי החשמל חייבים להיות מנחושת ולכן כל כבל CCA שנמכר כCATX הוא מזויף.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבל CCA הוא לא כבל מזוייף אלא כבל שהליבה שלו היא מאלומיניום מצופה נחושת ולא נחושת טהורה.  זו הסיבה שכבל CCA זול יותר.  ככבל גישור קצר הוא יעשה את העבודה ולא צפויות לך בעיות מיוחדות.  לעומת זאת לא הייתי משתמש ב-CCA להשחלה בקירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לביא ותודה על התגובה,

 

לא אמרתי שכבלי CCA הם מזויפים. אמרתי שכבלי CCA שנמכרים כCAT5E ושמוטבע עליהם CAT5E הם מזויפים.

וכפי שהסברתי קודם, הסיבה שאמרתי את זה היא בגלל שקראתי באתרים רבים שהסטנדרט של CAT5E (וגם CAT6 וכו') כפי שהוא מוגדר על ידי הTIA (או אולי זה הIEC, לא זוכר) אוסר, בספציפיקציות שלו, על מוליכי CCA, ולכן כבל עם מוליכי CCA, בהגדרתו, לא יכול להיות CAT5E (או CAT6).

 

האם כל האתרים האלה טועים? אולי... מה אני מבין. בטח שאני לא מתכוון לקרוא את כל המסמכים הטכניים של סטנדרט CAT5E.

 

האתרים שממליצים לא להשתמש בכבלי CCA בכבלי , גם לא כ"כבל גישור", אומרים שהתנגדות היא לא הבעיה היחידה איתם, הם גם שבירים יותר מכבלי נחושת ולשימוש שלי הכבל יעבור תנאים קשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין את מה שאתה אומר ומכבד את דעתך. ובכל זאת, אפילו רק מסקרנות, אני רוצה לדעת היכן ניתן למצוא כבלי באורך 2 מטרים שאינם מזויפים.

 

מה לגבי CAT6 ואפילו CAT7? האם גם בתקנים אלו אין בעיה עם CCA? נניח שמדובר על אורך 2 מטרים, האם כבל CCA יתפקד בצורה זהה לכבל OFC (נחושת)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדרך היחידה להיות בטוח זה לראות את הכבל באופן פיזי לפני הרכישה - תהיה בטוח שהחנויות עצמן בכלל לא יודעות על מה אנחנו מדברים.  עוד אפשרות היא לרכוש כבל של חברה מכובדת (כמו טלדור) וללחוץ את הקונקטורים לבד.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאוד מאכזב אותי שזה המצב :(

 

מה שמצחיק זה שיש לי כבל איכותי של כמה מטרים אבל הקונקטורים שלי לא טובים, הלשונית שלהם פעם עובדת, שלוש פעמים לא. זה ככה בכל הקונקטורים שקניתי (בעיקר מאיביי). אולי זה הלוחץ שלי שלא תקין. בסוף אני אצטרך לקנות ציוד רישות קומפלט במאות שקלים בשביל כבל מגשר עלוב :cry:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסכום שאתה מצטט מוגזם לחלוטין.  אם אתה לא מתכוון ללחוץ יותר מכמה כבלים בודדים, חבל שתשקיע בלוחץ ותקנה כמה ראשי RJ45 שנקראים TOOLLESS - כדי ללחוץ את הכבלים לראשים הללו לא נדרשים כלים.  אם אתה מתכוון ללחוץ הרבה כבלים, תשקיע בלוחץ טוב ובטסטר - כל הסיפור לא צריך לעלות יותר מכמה עשרות שקלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
ציטוט של Cheif

הסכום שאתה מצטט מוגזם לחלוטין.

ההגזמה הייתה מכוונת, עבור אפקט דרמטי.

 

מצטער על האיחור בתגובה, פשוט אחרי התגובה האחרונה שלי מצאתי בחיפוש בגוגל אתר בארץ שמוכר כבלים שמובטחים להיות 100% נחושת:
http://www.daganm.co.il/rec/2027-מגשר-מסוכך-FTP-CAT6-איכותי-100-נחושת-תוצ
והזמנתי כמה, אז רציתי לחכות כמה ימים עד שהחבילה תגיע, אבל דואר כמו דואר ... בקיצור, קיבלתי, בדקתי ואכן מוליכי נחושת אמיתיים.
ואפילו עולה פחות מאשר בKSP!

בקיצור, אני מרוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...