לימודי תעודה באבטחת מידע ורשתות או פיתוח Web ומובייל? - לימודים והצעות עבודה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לימודי תעודה באבטחת מידע ורשתות או פיתוח Web ומובייל?


Lead0r

Recommended Posts

שלום לכם,

אני אוטוטו סוגר 25 בחור פחות אנליטי עם בגרות חלקית ובעיות קשב וריכוז, די סגור ללמוד בתחום המחשבים והמובייל למרות האתגר וחם אש לתת בראש.

חסר ניסיון מקצועי בתחום אך בעל ניסיון בסיסי אוטו-דיטקטי ברמת ה-WEB (PHP,HTML,CSS), מערכות הפעלה, ופרוטוקולים, IP , Python ועיצוב גרפי ( Photoshop, Flash ).

מעוניין להכנס לתחום אבטחת מידע בעיקר בגלל שהעולם רץ לכיוון טכנולגיות הענן, ביג דאטה וחוסר .

אבל גם תחום הWeb בתפקידי ה-UX/UI מעניינים אותי, בגלל היצירתיות והניסיון הלא רשמי בתחום, לחקור את הפסיכולוגיה של חוויות המשתמש ולהנגיש אותה פיזית תמיד ריתק אותי.

קצת חפרתי ברשת וראיתי הרבה תשובות שנויות במחלוקת, חלק ממליצים ללכת על התואר אם המטרה היא תפקיד ניהולי. בסופו של יום, לך תסביר למנכ"ל החברה, שיסביר לדירקטוריון, שיסביר למשקיעים בחברה להקשיב לסמנכ"ל בלי תואר..

וחלק אומרים במידה והמטרה היא להתמקצע בתחום הטכני מה שהכי חשוב זה האפקטיביות לחברה, בגלל שהשוק מוצף באנשים עם תארים שלא שווים תכלס את הדיו על התעודה.

יש גם בוגרי מכללות עם ידע מעמיק ומוטיבציה חריפה שנותנים בראש בסטאראפים התחלתיים שאוהבים לטפח עובדים בארגון ולהכשיר אותם על חשבונם.

בתכלס, הראש שלי פחות ניהולי הוא יותר ביצועי..

 

בהתחשב בנסיבות רציתי לדעת,

מה ההבדלים בתחומים מבחינה כלכלית ומקצועית ( שכר, ביקוש , דרישות) ?

עד כמה לימודי תעודה בתחום טכנולוגית מערכות מידע או לימודי Web ומובייל באמת משתלמים לטווח הארוך מבחינה כלכלית ומקצועית בתחום או שאין מנוס מלהוציא תואר אוניברסיטאי בתחום?

ביררתי קצת על מכללות, ג'ון ברייס, האקריו, סי-סיקיורטי, נס, וכולי.. עדיין לא סגור איזו מכללה עדיפה מבחינה מקצועית ואפקטיבית ברמת המרצים, הספק התוכן , למידה חוויתית תאכלס?

 

תודה מראש חברים!

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...