המלצה למצלמה - ללא ניסיון בצילום ועד $1000 (ארה״ב) - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למצלמה - ללא ניסיון בצילום ועד $1000 (ארה״ב)


Milk-Inc

Recommended Posts

שלום,

 

אני חודש הבא נוסע לבקר את המשפחה בארה״ב, ואני מעוניין לרכוש בתקציב של עד $1000.
עניתי על השאלון מה-FAQ, אם יש צורך במידע נוסף - אשמח לענות.
 

1. מה התקציב שעומד לרשותך ?  - $1000 (תירכש כאמור בביקור בארה״ב)

2. מה רמת הידע שלך ? נסו להעריך את רמתכם ונסיונכם. בדקו את עצמכם מול מושגים בסיסיים כגון: קומפוזיציה, פוקוס, עומק שדה, צמצם, תריס, חשיפה, ISO, אורך מוקד, עבודה עם תאורה.  - נאדה

3. באילו מצלמות התנסת בעבר ? מה הגביל אותך בציודך הקודם ? - מצלמה דיגיטלית פשוטה של . אני יודע שזה לא אומר הרבה, אבל זה היה לפני הרבה שנים. מאותן מצלמות שקונים אנשים שאין להם מושג או חצי מושג בתחום הצילום ולא רוצים להשקיע יותר מ-$150 :)

4. אילו נושאים אתה מצלם כרגע / מעוניין לצלם, ובאילו תנאי תאורה ? (העריכו במידת האפשר גם שימושיות - למשל: הרבה תמונות חברה בטיולים באור יום, הרבה תמונות של הילדה בתוך הבית, מעט תמונות ברחובות חשוכים באמצע הלילה, מעט מאוד תמונות של הילדה במופעי ריקוד באולם חשוך, מעט תמונות ציפורים ממרחק רק בשעות הערביים)   - קשה לי להגיד, כי זו תהיה כלבויניקית. אני מניח שהכל מהכל, ולרוב בתנאי תאורה של אור יום. (**עם זאת, לא הייתי רוצה שבתנאי חושך המצלמה תאכזב. ראו ערך מס׳ 10)

5. האם אתה מתכוון להדפיס את תמונותיך לגדלים גדולים (> 20X30) ? לאיזה גדלים ומה יעוד ההדפסה ?  - לא, אבל רוצה שהאופציה תהיה קיימת.

6. מהו טווח אורך המוקד בעדשות הנחוץ לך ? (ניתן להתרשם כאן http://imaging.nikon.com/lineup/lens/simulator/ מאורכי מוקד שונים. רצוי לא להתחזר, כולנו היינו רוצים עדשת פלא, אנא היצמדו למה הכרחי לכם. הסבירו למה, וציינו האם את הטווח יש לכסות ע"י עדשה בודדת או כמה עדשות, ולמה.)  - אין דרישה מוגדרת. עם זאת, כמו שצויין בשאלה - כמה שיותר , יותר טוב (בהתאם לתקציב)

7. האם הגודל / משקל המצלמה חשובים לך ? רלוונטי במיוחד לאנשים עם ידיים גדולות / קטנות במיוחד, גדולה וכבדה תהיה פחות נוחה לנשיאה.  -  גודל/משקל המצלמה לא מהווה שיקול.

8. האם יש לך ציוד אחר ? איזה ?  - אין.

9. האם יש לך העדפה לייצרן מסויים ? מדוע ?  - Canon או Nikon אני מניח. ממחקר קצר ברשת נראה שהם הכי מוצלחים בקטגוריית הצלמים החובבים.

10. האם יש דגם שמצא חן בעיניכם מראש ? מדוע ?  - Canon EOS Rebel T6i/750D , כנ״ל נראה שיש אחלה ביקורות על הדגם הזה, למרות שהתוצאות בתנאי תאורה חשוכים נראות לי קצת מאכזבות מתמונות שראיתי ברשת.

11. האם מצב צילום ברצף של מספר בשניה נחוץ לכם ? לאילו נושאים ?  - לא נחוץ.

12. האם אתם מעוניינים במצלמה בעלת יכולות (ובעלות אילו תכונות ? ייצוב תמונה, רזולוציה, פוקוס אוטומטי) ?  - מעוניין. 1080P, ייצוב תמונה איכותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המצלמה מצויינת , אתה יכול לחסוך קצת באמת כי ה750 מעולה ושונה במעט מאוד מה760D , פוקוס זריז , גם הביצועים בתאורה נמוכה יחסית מאוד תלויות בעדשות בהן תשתמש .

אם אתה מעוניין , אני מוכר את ה760D שלי כי אני כמעט ולא משתמש בה , לא פרסמתי כאן בלוחות , פנה אליי בפרטי , המצלמה בת 8 חודשים עם עוד שנתיים ו4 חודשים אחריות שמורה כחדשה .

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...