מתלבט בין שני מסכים - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתלבט בין שני מסכים


popop

Recommended Posts

אינפוט לאג זה לא מידע שמפורסם לציבור על ידי היצרנים.

או שהמסכים נבדקו באתר של diplaylag אם זה טלוויזיות וtftcentral אם זה מסכי מחשב, או שלא.

בגדול הסדרות של ב2015 נחשבות כמצוינות לגיימינג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שניהם לא נמצאים באתר הזה...בגדול הייתי הולך על הסמסונג אבל קראתי ביקורות שהוא לא מציג בצורה הכי טובה תכנים שהם לא 4 Kי (HD ומטה). באופן עקרוני אני לא הולך להשתמש במסך לתכני לכן רציתי לדעת אם למישהו יש את הLG הזה ספציפית ויכול לתת עליו חוות דעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף מסך לא מציג בצורה הכי טובה תכנים שהם HD ומטה.

תחשוב שאתה לוקח סרטון ברזולוציה של 768x576 (מה שמגיע מערוץ 2 וכו') וצריך למתוח אותו ל3840x2160. זה בין קשה מאוד לבלתי אפשרי לעשות דבר כזה כמו שצריך אם אין לך מסך ממש יקר (20-30 אלף שקל) וגם אז זה לא נראה משהו. בקיצור, אף מסך מרמות המחיר האלה לא עושה upscale לתוכן SD כמו שצריך וכמעט כולם עושים upscale נהדר לFHD.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לסמסונג- מצד אחד הבנתי שאם אני מגדיר אותו כ game mode אז האינפוט לאג יגיע ל 28ms . מצד שני אני קורא שהקצב רענון שלו מאוד נמוך רק 50 HZ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה קראת את זה? לא נשמע לי הגיוני בכלל.

60 הרץ זה סטנדרט בינלאומי לוידאו. מה תעשה אם תוריד סרט או תכנית (או תרצה לראות את הדסקטופ שלך) ב 1080p60Hz, לא תוכל?

תוודא אם היבואן אם בא לך או שתבקש לראות תצוגה של 60 הרץ באיזה חנות. זה דגם מאוד פופולרי ובטוח יש אותו בתצוגה בחנויות. אני לא הייתי מבזבז על זה זמן.

 

דבר נוסף, 28ms זה דיליי של כמעט שני פריימים. מתחיל להיות מורגש במשחקי FPS מהירים ומורגש מאוד במשחקי מכות.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן צדקת זה 60 אבל גם 60 זה נמוך כשיש היום מסכים שתומכים ב200 ואפילו 800.

 

אם אני הולך לפי האתר displaylag אז המסכים היחידים שהם בעלי LAG קטן ורפרש רייט שהוא לפחות 120 הם מסכים שנושקים ל10,000. לא הגיוני הדבר הזה...ושלא נדבר שאלו מסכי FHD בלבד ולא ארבע קי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין היום כמעט אף מסך (טלוויזיה) שתומך בקלט של מעל 60Hz.

(יש פריצות שקשורות לתלת מימד שכן)

ז"א כמו מסך מחשב רגיל.

רוב הפאנלים הם 50/60-100/120Hz.

מה שמעבר זה שילוב של החלקות תנועה, ז"א הוספת פריימים מלאכותיים, חצאי פריימים, הבהובים, שחורים בין וכו', לא כולם ביחד כל אחד בהתאם לשיטות שלו, התחילו לתת לזה פחות תשומת לב ויותר ל4k וhdr כי זה מה שמוכר.

במידה והפאנל למשל 100Hz ואתה רואה תוכן ב50Hz אז כל תמונה המסך ישדר פעמיים, סביר שיש לזה השפעה חיובית, גם אם תכניס לטלוויזיה 120Hz היא תקלוט 50/60, אבל זה לא כמו מסך גיימינג שיראה את כל הפריימים שהכנסת.

-בנוסף תחשוב שהמסך שלך 100Hz ככה ניתן לייצר יותר מלאכותיות שגורמות להחלקת תנועה וכו' מה שזה גורם זה מגדיל את הinput lag מכיוון שזה תמונה מעובדת, לכן מצב משחק מבטל את כל ההחלקות......

בקיצור אתה נשאר עם פאנל 50/60Hz או פאנל 100/120Hz בלי החלקת תנועה שיראה כל פריים פעמיים או מטריצה אחרת שישפר judder או blur לא זוכר.

http://www.rtings.com/tv/learn/fake-refresh-rates-samsung-clear-motion-rate-vs-sony-motionflow-vs-lg-trumotion

וידאו שמסביר מה זה החלקת תנועה, נוספו גם שיטות אחרות.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@popop

 

בוא נעשה קצת סדר:

מסכי טלוויזיה שונים ממוניטורים בכל מיני דרכים. הגודל הממוצע זו אחת מהן. גם כמות הכניסות בדרך כלל תהיה גדולה יותר בטלווזיות מאשר במסכי מחשב. עוד הבדל משמעותי הוא שטלוויזיות מיועדות להתמודד עם שידורים באיכות שונה ואת כולם לעבד ברמה כזו או אחרת כדי למתוח אותם על כל גודל המסך - מה שיוצר כמובן דיליי יחיסית למוניטור שלא עושה עיבודים כאלה. עוד הבדל, קצת פחות משמעותי, הוא שטלוויזיות מסוגלות לעבוד ב60 פריימים בשניה ולא יותר, פשוט בגלל שאלו הסטנדרטים של השידורים. התוכן היחיד שאני מכיר שצולם ב120Hz הוא הפרק הראשון של ההוביט שצולם בתלת מימד מהיר במיוחד כדי לתת 60 הרץ לכל עין. הפורמט הזה לא עבר לבלו-ריי לדוגמא, פשוט כי התקן של בלו-ריי לא תומך בקצב רענון כזה וגם הטלוויזיה לא. אין לה צורך לעשות את זה. בנוגע לכל אותם 200/400/800 הרץ שמפורסמים בנתונים של המסכים, כמו שnone77 הסביר יפה, זה לא קצב רענון של הפנל אלא קצב עבודה של מעבד תמונה כזה או אחר שמיועד להחליק את התמונה (אפקט אופרת הסבון אם אתה מכיר) ולהציג בקלות קצבי רענון כמו 24p בלי חישובים מיוחדים כדי להשוות בין מסך 60Hz לקצב של 24Hz. הסבר נוסף: https://en.wikipedia.org/wiki/Three-two_pull_down

 

ולכן: 

1.יהיה לך קשה מאוד למצוא שיודעת לתת יותר מ60Hz ואם תמצא אחת כזו היא תהיה טלוויזית פרימיום יקרה במיוחד.

2. טלוויזיה בהכרח תהיה עם אינפוט לאג גדול יותר ממוניטור שמתאים לגיימינג. לרוב זה לא מאוד מורגש אם אתה לא תחרותי או שאתה לא משחק במשחקים סופר מהירים אבל זה שם.

3. רוב הסיכויים שהJU6400 תתאים לגמרי לצרכים שלך.

 

אז יאללה, עזוב אותך משיט פרסומי של תשעה מליון הרץ ו17K ותלך כבר לקנות לעצמך מסך גדול ומפנק. אל תשכח כמובן להכניס אותו לGame Mode כדי לדלג על רוב שלבי עיבוד התמונה שמוסיפים דיליי.

 

 

אגב, הטלוויזיה הכי מדהימה לגיימינג שאני מכיר היא 65JU7500 (שלא מוכרים בארץ ביבוא רשמי) עם Input Lag של 17ms.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובה הארוכה..

אני חושב שמצאתי את הדגם המושלם! גם קיבל ציונים מעולים, גם אינפוט לאג 18 גם 120HZ אני מדבר על הדגם הזה:

Vizio P-Series.

http://www.bestbuy.com/site/vizio-50-class-49-51-diag--led-2160p-smart-4k-ultra-hd-home-theater-display-with-high-dynamic-range-black/4352100.p?id=1219736059154&skuId=4352100&cmp=RMX&ky=2iVdCghMFtX4GIjhZrZRBqRlezNyQyr0H&ref=199&loc=Qn3VZ7ygV30&acampID=2&siteID=Qn3VZ7ygV30-AIKGHvba6WOofsgct4VcMw

מה דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אביב גפן

לא מכיר מוצרים של VIZIO. תצטרך להיעזר בדוד .

נראה לי שזה שרשור שעשוי להיות רלוונטי: http://www.hometheater.co.il/vt255600.html

 

כן ראיתי את השרשור הזה לא עוזר לי הרבה

נראה שהעסקה משתלמת רק אם אני קונה מוצר ''מתוקן''..מוצר חדש לחלוטין יעלה יותר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...