התחדשתי במחשב חדש,התרשמות שלי+משובים מכם . - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התחדשתי במחשב חדש,התרשמות שלי+משובים מכם .


NoobSAviv

Recommended Posts

אז ככה בגדול אני כל 5 שנים קונה מחשב חזק מאוד בתקציב של 8-9 אלף שקל..כמובן שבבין לבין בתוך ה5 השנים אני מתחזק ומשדרג אותו עד קצה גבול היכולת של אותו של זמנו עפ"י מידת הצורך והמגבלות.

המחשב הקודם שלי intel quad qx9550 שירת אותי מצויין בשנים 2011-2016 עם לוח אם gigabytes-ga-ep35-ds3 אשר הלוח אם הזה תמך עד זכרונות של 2 והיה לי בו 4 gb ,ונאלצתי כמובן להשתדרג לאחרונה רק בגלל הקידמה והמחשב האלוף שלי עדיין חי ובועט אבל הוא כבר לא רלוונטי.

 

*כמובן שלא ידעתי לפני על הפורום המדהים הזה בייעוץ בנסיון שיש פה לחברה,אז עשיתי סקר שוק אישי ובדק בית אישי בקטנה עם המכרים הקרובים שלי ואני עם עצמי במגבלות התקציב וזה המפרט והמחשב החדש אשר התחדשתי לי בו ואני ממש מרוצה ממנו מרמת הביצועים ואני אשמח על הדרך ביקורת ומשוב:

 

מפרט:

מעבד:

i7 5930k 3.5ghz 15mb l3 cache

לוח אם:

 gigabyte ga-x99-sli lga2011-3,intel x99 ,4xpci-e

זיכרון:

*יש לי עוד שתי תושבות בלוח לשידרוג עתידי שנה שתיים קדימה שיפלו קצת המחירים.

corsair vengeance lpx 2x8gb 3200mhz cl16

דיסק קשיח:

*פה לצערי קצת מפזיזות נפלתי בקטע קטן וחשוב כי רציתי רק עוד מקום איחסון בקטנה במחיר זול, ופחות יחסתי לזה חשיבות והוא 5400 Rpm מתסבר אבל אני מאמין שאני אחיה עם זה.

wdc caviar green 2tb 64mb sata III wd20ezrx

כונן :

*פינקתי אותו בשתי מחיצות.

kingston ssdnow v300 2.5 inch 480gb sata III sv300s37a/480g

ספק כוח:

SeaSonic 750W bronze series active pfc 12cm fan modulator (m12ii-750)

מסך:

samsung s27e390hs led pls 27 inch 4sm vga wide screen black+blue

 

*רכיבים שהועברו מהמחשב הישן לחדש ונקלטו בהצלחה .

כרטיס מסך:

geforce gtx 650 boost Ti 2GB כבר שנתיים לערך אצלי.

*ד"א אני אשמח לדעת אם הוא עוד רלוונטי היום לשוק..הוא מריץ עד היום את כל המשחקים האחרונים בשוק ממה שהספקתי לבחון אותו עד עכשיו ועדיין הוא מספק לי את הצרכים..איך הוא לגבי הסטנדרט היום אפשר לחיות איתו עוד שנה שנה וחצי?

איחסון:

WDC WD5000AAKS-65A7B0-500GB 7200Rpm

 

WDC WD5000AAKS-65A7B0-500GB 7200Rpm

 

WDC WD1600AAJS-00B4A0-160GB 7200Rpm

*שלושתם בזמן עבודה רציפה כבר 3.5 שנים במצב 100% אז זכיתי להנות מעוד קצת מקום איחסון.

 

*יש לי עוד כונן של WDC 250GB בין 7 שנים עם 89% לפי כל התוכנות\חברות בתחום שמנתחות דיסקים קשיחים..והוא מחוץ למערכת נשמר בצד לימים שחורים.העברות וכו..

*אשמח את דעתכם ואת משובכם ואת תשובתכם לשאלות ולכוכביות ששמתי בין לבין במוצרים ועצות להמשך הדרך עם המחשב החדש, תודה אביב !

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם אני אדייק..שמתי תקרת גג של עד 9000..בפועל 8200.

והדגש הוא בעיקר שרב ההשקעה תיפול על הלוח אם,כי כל שידרוג מסויים הוא יהיה תלוי בו..ואם אתה רץ עם לא בינוני אלא חזק חדשני ומתקדם אתה יכול לרוץ איתו הרבה שנים ורק להוסיף עליו שידרוגים וחטיפים נוספים בקטנה בהמשך כדי שתוכל להמשיך להיות רלוונטי לשוק מבחינת עוצמות וכוח,ואופציות גם להיות מותמך מבחינה גראפית עם כרטיסים שיבואו עלינו בהמשך שלא נדבר על הקיימים כבר.

הddr4 יהיה רלוונטים לשוק לפחות עוד 4-5 שנים קדימה זאתי דעתי,או גם אם יתקדמו הלאה בתחום הזכרונות הוא עדיין יהיה רלוונטי.

וכל מה שיצא בשנים הקרובות יהיה מותאם ללוחות האלה בהמשך..כך שבהמשך אתה רק מוסיף חטיפים אני קורה לזה בכמה מאוד שקלים בהתאם הצורך מאשר פעם בשנתיים 3000 אלף על מחשב בינוני,וכל הזמן לרוץ לשדרג כי זה לא מספיק טוב או מתקדם..וזה לא נגמר.

ברגע שהשלד שהלוח אם ברמה גבוה ואתה משקיע עליו כמו שצריך..אז הוא יתגמל אותך ברמה של עד 4-5 שנים לפחות עם יציאות וכניסות ושיניים ותושבות רלוונטיות לטכנולוגיה של השוק..זה נסיוני ממחשבי הקודם ועם זה אני רץ..שוב פעם חשוב הלוח אם שיהיה איכותי ולא לחסוך בנושא הזה ורק כך אפשר לעשות ריצות ארוכות עם מחשב קיים. ושוב פעם זאתי דעתי אחינו

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מחזיק כבר שנתיים כרטיס מסך gtx 650 boost Ti 2GB RAM

רציתי לדעת מה רמתו לשוק נכון להיום אני עדיין מרוצה ממנו ואני רואה שהוא כבר נכנס לאיזור הדרישות מינימום וכמעט ולא סטנדרט אפילו למשחקים הכי חדשים בימינו..ואני יודע שהוא כבר לא הכי חדש..השאלה שלי אם אני יכול להנות ממנו עוד שנה שנה וחצי או שאני צריך לחשוב בחצי שנה שמונה חודשים הקרובים להתקדם לכרטיס ברמה בנונית באיזור ה800 שקל(כשאני מהמר שתהיה ירידת מחירים עד אז מול רמות ביצועים אני לוקח זאת חשבון) אשר הוא כמובן יהיה ברמה יותר גבוה ממנו לצורך גיימריות בלבד (למרות שהוא אני מדגיש שהוא מודל Boost Ti 2GB Ram)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי יחסית למערכת הישנה שלי הכרטיס הוא היה הדבר היחיד הכי מתקדם "וחדיש" כביכול שהיה לי בה,ואני מאמין שאוכל לשרוד איתו בכבוד עוד איזה 8 חודשים בהתאם למצב השוק בגיימינג...ואז להשקיע באחד חדש..עוד יש לו שימוש סביר מינוס בשוק חבל לזרוקו לפח,אני אנצל אותו ואשתמש בו עד לרמה שהוא יבלום אותי מבחינת קידמה שאני שם לזה משהו באיזור החצי שנה 8 חודשים,על הדרך אני מאמין שהזמן יוזיל קצת מחירים לכרטיסי מסך טובים והיקרים כיום שיהפוך אותם לסטנדרט מבחינת מחירי שוק,ואז אתחדש לי ואוכל לקנות כרטיס סבבה עד 800-700 שקל..אני חושב שזה חישוב מהלך כלכלי סביר מול היצע מול ביצועים ומול ביקוש,אלא אם כן כחלק ממחשבתי שיקולי משהו אתקן אותי אחרת אני פה כדי להיוועץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחשב חדש וכרטיס מסך ישן מזכיר צרות של עשירים,

העשיר קונה כל הזמן קונה הרבה פירות  טריים והמקררים אצלו מפוצצים,

בני ביתו אף פעם לא זוכים לאכול פירות טריים , כי קודם אוכלים את הפירות הישנים ועד שמגיע תורם של הפירות החדשים הם מתיישנים.

מוסר ההשכל קנה פחות ותאכל טרי.

 

ציטוט של KAKADU999

 

אישית, אני לא חסיד גדול של מחשב מעולה בזמן הנוכחי

ובמחיר של 9000 ש"ח.

לדעתי עדיף להשקיע חצי מזה לשנתיים +  ואז לרכוש מחשב

עדכני לאותה תקופה.

 

א. :nixweiss:

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...