עזרה בכיול מסך ASUS PG279Q - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בכיול מסך ASUS PG279Q


Tom vilozni

Recommended Posts

יש כיול בסיסי של היצרן ומצבי preset אבל הם לא מושלמים. דרך אגב, אני עם כרטיס 970 ולא מצליח להעלות בלוח בקרה של nvidia ל- 165hz . זה מקסימום נותן לי 144hz . אני חושב שזה באג של לפי מה שאני קורא ברשת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה עובד על תמונות שמפורסמות במגזינים? אפטר-אפקטס לערוץ 2? אם לא אז אתה לא צריך כיול למסך.

לכייל מסך משמעותו להשוות את הצבעים שהוא מייצג לסטנדרט כלשהו שכולם מתואמים אליו (כדי שהצבעים בתמונה שערכת לא יצאו שונים בהדפסה בבית דפוס לדוגמא). במשחקים אין שום צורך בזה ויותר מכך, כדי להכנס למצבי כיול אתה תאלץ להכנס ולערוך פריסטים במסך שיגרמו לו להגיב פחות מהר ממה שהוא יכול.

 

במילים אחרות, לגיימינג ולכיול אין שום קשר וטוב שכך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי מחנות IQPC באשדוד (ממליץ עליהם בחום, עובד איתם שנים רבות) , לגבי המחיר, עלה לי 5,300. קח בחשבון שבמסכים האלה יש שינוי דינמי לעיתים תכופות במחיר למעלה ולמטה.

 

אביב - תודה על תשובתך. איזו המלצה מה לעשות עם ה- digital vibrance  בלוח בקרה של nvidia? יש לזה השלכות מרחיקות לכת על הצבעים במסך. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.nvidia.com/object/feature_dvc.html

 

נשמע כאילו זה איזשהו פיצ'ר שמיועד לעשות את התמונה "יותר יפה" ובפועל שולט על הרוויה (Saturation) של הצבעים.

אני הייתי משחק קצת בלי כדי לקבל רושם כללי של מה קורה ואח"כ מנסה להפעיל את הפיצ'ר הזה ובודק שני דברים: האם התמונה באמת נראית לך יותר טוב והאם העיבוד הנוסף לא גורם לבעיות כמו צבעים לא הגיוניים (או חיים "מדי") או מוסיף דיליי מסויים בעיבוד התמונה שעלול להפריע במשחקים מהירים.

 

בכל מקרה, זה לא פיצ'ר מקצועי שמיועד לכיול צבעים אלא יותר פיצ'ר של "וואוו, איזה צבעים חיים" (שכשלעצמו הוא ביג נו-נו. במסך מכוייל הצבעים נראים הרבה פעמים קצת דהויים, ביחוד אם ההשוואה היא למסך או מחשב רגילים.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדיוק הקטע - אתה יושב ומנסה לכייל את המסך כפי יכולתך רק בשביל להבין שיש את ה- VB שבא וטורף לך את כל הקלפים. הברירת מחדל שלו זה 50 אחוז. תזיז אותו ל- 0 והמסך ניראה כמו אחרי ארוע מוחי. תזיז ל- 100 והמסך יראה על סטרואידים. תשים על 50 אחוז וזה אחלה אבל אתה מבין שיש פה פונקציה בעלת משקל רב בכיוון המסך ושלא ניתן לבטלה לגמרי ושכל כיול של מסך עומד בצילה.

אותי באופן אישי זה קצת מבאס. בלא מעט אתרים שיש בהם המלצות לכיול - אף אחד לא נותן דעתו לפונקציה הזאת וכיצד יש לקחת אותה בחשבון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אומר שוב, אין לך מה לכייל את המסך. הוא לא אמור להיות מדוייק בצבעים אלא מהיר במיוחד. זה הקטע שלו [emoji4]

סדר כמו שנראה לך הכי טוב ושכח מזה. כשתקנה מסך של Eizo בעשרת אלפים שקל תדאג לכיול שלו. עד אז תהנה מהמסך (הנפלא, יש לציין) החדש שלך.

הדבר היחיד ששווה לך לבדוק לדעתי הוא אם הפיצ׳ר הזה אוכל לך FPS או לא. תריץ איזה בנצ׳מארק כשהאופציה הזו פעם אחת באפס, פעם שניה בחמישים ופעם שלישית במאה ותראה אם זה משתמש בכח מחשוב רציני או שזה סתם רוויה מוגזמת של הצבעים.

Sent from my using Tapatalk

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למשתמש ביתי כיול מסך מטרתו אחת:   להשוות את הצבעים במסך לצבעי המדפסת כך שיהיו שווים.  אינך מדפיס ?   תכייל כך שלך זה יראה הכי טוב ומתאים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מסכים, יש אנשים שרוצים לראות את התמונה כפי שהיא "אמורה להיות" מבחינת היוצר ולא איך שיצרנית המסך שלי חושבת שאני ארצה לראות את התמונה, כנ"ל גם סאונד, כמו שיש אנשים שמחפשים באסיות ו"כיפיות" יש אנשים שמעדיפים את האוזניות ה"נטרליות ומשעממות". 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...