הדור הבא זה כאן: ביקורות רשמיות ראשונות ל-GeForce GTX 1080 בפתח - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדור הבא זה כאן: ביקורות רשמיות ראשונות ל-GeForce GTX 1080 בפתח


SilentBob

Recommended Posts

ביקורות ראשונות למוצר הדגל החדש של בהתבסס על ארכיטקטורת ה- אמורות להיחשף היום, ובינתיים אנחנו מקבלים מפרט טכני מלא ותוצאות ביצועים ראשוניות

שבוע וחצי אחרי שנחשפו באופן ראשוני על ידי NVIDIAעצמה והצליחו להפתיע ולהרשים אותנו עם תדרים כמעט דמיוניים והבטחה לשיפור ביצועים קיצוני, היום (יום שלישי, ה-17 במאי) אמור להיות המבחן האמיתי של כרטיסי ה-GeForce GTX 1080 החדשים של מפתחת השבבים – כשינתן האות, ואל הרשת יחלו לזרום ביקורות ראשונות ובלתי תלויות (אנחנו מקווים).

אנחנו כמובן נדאג לספק לכם את כל העדכונים והמידע הכי מעניין והכי רלוונטי, אך עד שכל זה יקרה נוכל לשתף אתכם במפרט הטכני המלא והרשמי של דגם ה- המוביל החדש – בתוספת לכמה מבחני ביצועים ראשוניים שמגיעים מבית האתר הפופולרי videocardz.

nvn400

ה-GeForce GTX 1080 יתבסס על ליבת ה-GP104, כידוע, בגירסת תת-דגם בשם GP104-400 שמהווה לכאורה את השבב במלואו, ללא שום אלמנט שנחתך או כובה, מה שמעניק לנו 2,560 יחידות עיבוד , אשר מסודרות ב-20 יחידות Streaming Multiprocessors ומשולבות יחד עם 160 יחידות טקסטוריזציה ו-64 יחידות שאחראיות על פעולת הרסטריזציה.

nvn9

מקור: videocardz.com

מדובר בכ-7.2 מיליארד טרנזיסטורים אשר נכנסים יחדיו בליבה בשטח פנים מזערי של כ-314 מילימטר רבוע בלבד תודות לתהליך הייצור החדש ב-16 ננומטר ובהתבסס על טרנזיסטורים במבנה – כמעט חצי מליבת ה-GM200 של ה- GTX 980 Ti, וגם פחות מליבת ה-GM204 של ה- , כאשר ראוי לזכור שב-NVIDIA מבטיחים ביצועים שיהיו טובים יותר מאלו של זוג כרטיסי . במילים אחרות – הקפיצה קדימה ב-2 דורות ייצור משפרת את יעילות הליבה החדשה ביותר מפי 2 לעומת ליבות ה- של הדור הקודם. מישהו אמר מהפכה?

להמשך:

https://hwzone.co.il/%D7%94%D7%93%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%91%D7%90-%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C-%D7%A2%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%95-%D7%91%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%90/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם כל הרעש והצלצולים יש לי הרגשה לא טובה שהתאוריה שגורסת שנווידיה לא יטמיעו את כל השיפורים שהם מסוגלים לתת בדור אחד תתגלה כנכונה. לא שאני לרגע מזלזל בתוצאות האלה אבל לא נראה לי שאפשר יהיה להריץ נגיד את החדש ב4K על הגדרות גבוהות עם כרטיס 1080 אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כבר לא משחק משחקי מחשב יותר מדי... אבל... השיפורים האלו באמת משמעותיים?

לVR ל4K זה יכול להיות סבבה... אבל האם רוב מפתחות המשחקים מסוגלות בכלל להשקיע מאמצים בשביל לנצל את כל הכוח הזה שברשותם? וגם אם הם מסוגלות לנצל את כל הכוח, האם הן מסוגלות ליצור את הART WORK ברמת פירוט מטורפת שגרפיקה ברמה כזו תצריך?

 

BLIZZARD מוסגלים ליצור משחקים מאוד יפים אבל קלים מבחינת הגרפיקה כי הם משקיעים יותר בARTWORK מאשר בכל מיני אפקטים מיוחדים וכבדים...

מה גם שאני לא יודע כבר לאיפה שוק משחקי הPC הולך, איזה אנשים עוד משחקים בPC? נראה לי להמון אנשים אין בכלל DESKTOP בבית או שהם לא נוגעים בו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Sargon

 

מה גם שאני לא יודע כבר לאיפה שוק משחקי הPC הולך, איזה אנשים עוד משחקים בPC? נראה לי להמון אנשים אין בכלל DESKTOP בבית או שהם לא נוגעים בו...

Sargon, אני לא יודע מאיפה הבאת את זה...? שוק המשחקים על מגלגל מליונים, וזה ללא תוספת של הקונסולות.

ואגב, אפשר להסתדר יפה מאוד גם מבלי לרכוש כרטיס כמו:1080, אני אישית בכלל מעדיף לחכות לגרסאות ה-TI.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Sargon, אתה מה זה מנותק....

 

שוק משחקי ה- נמצא בתור הזהב שלו כרגע. מליונים? מיליארדים, הוא מגלגל סכומי עתק.

באמצעות פלטפורמות כמו סטים ואוריג'ין ההכנסות לא ניתנות למדידה. במדינות מסויימות בעולם משחקי מחשב מכניסים יותר כסף ממשחקי כל הקונסולות ביחד. משחקי אלקטרוני מתקיימים מדי יום עם מליוני צופים בשידורים חיים שגם הם משחקים.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי צודקים, אני מנותק.

זה בנושא שוק המשחקים.

אבל בכל זאת... כמה חברות כבר יצליחו לנצל 100% מהיכולות של כרטיס כזה? חברות גדולות מסוגלות, אבל נראה לי שזה הולך ונהיה יותר ויותר קשה לנצל כאלה כרטיסים, כך שגם עם כל העוצמה הזו זה כבר נהיה לא רלוונטי לרוב המשחקים, גם של חבורות גדולות מסויימות.

תמיד אפשר לדפוק איזה פילטר סופר כבד, אבל זה לא באמת הקטע...

הקטע שנראה לי שההשקעה הדרושה בשביל לנצל יכולות של כרטיס מסך כזה גם מבחינת המנוע ובמיוחד מבחינת הART WORK הדרוש כבר לא הגיוני אפילו לחברות גדולות.

לא יודע... אני תמיד בעד התקדמות טכנולוגיות של , כי זה התחום שלי בתור תכנת, למרות שהיום אני יותר עוסק בGPU של מובייל. אבל אני תוהה עד מתי זה ימשיך...

הריי אפילו כבר מתחילים להלחץ מהירידה ברווחיות של שוק הDESKTOP?(לכן גל הפיטורים).

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לנצל כח? בקלות, רוב המשחקים החדשים יכולים "לנצל" את הכח שלו. אבל פה מדובר בפיסת חומרה שמיועדת לדרישות של 2016 ולאלו של שנים הבאות.

הדרישות הללו מאוד פשוטות - הרצת משחקים כבדים תחת סטנדרטים של רזולוציות חדשות. בין אם זה 1080P על 144FPS, בין אם 2560X1440 או בין אם מציאות מדומה שיותר כבדה משמעותית משניהם. זה, מבלי לציין את מסכי ה- שלאט לאט מתחילים להיות יותר נגישים.

 

הדרישה שלך לכח גרפי כתוצאה מהדברים האלה מכפילה את עצמה שוב ושוב. אני כשחקן 1080P 144FPS רוצה דבר שכזה, אני רוצה שניים שכאלה כי אם אני משחק Witcher 3 אני לא אוכל להינות מכל הביצועים שאני רוצה עם כרטיס בודד.

 

witcher3_1920_1080.png

 

מי שרוצה פחות, עדיין יקבל שדרוג יפה במידה והוא רוצה חוויית משחק טובה עם הגדרות גרפיות נמוכות יותר או ברזולוציות מתונות יותר עם פיסות חומרה כמו GTX 1070 שיביאו את מה שעד עכשיו כרטיס ב-3500 שקלים הביא, רק ב-2200.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

NVIDIA לא מוכרת כרטיסים בעצמה לצרכנים.

הגירסאות שהתחילו להציע בפלונטר זה גירסאות ה-Founder's Edition, זהות לחלוטין מהיצרניות השונות ששותפות עם . העלות שלהם היא 699$

גירסאות במחירים אחרים יוכלו להיות גירסאות בעיצוב והתאמה של אותן יצרניות, אבל אלה יגיעו רק בעוד כמה זמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.pcgamer.com/what-exactly-is-nvidias-gtx-1080-founders-edition/

 

וספציפית:

The Founders Edition for the 1080 and 1070 are in fact more than a renaming of the "reference" cards that normally releases with the launch of a new GPU. They are built and designed by , they will run the official stock clocks, the chips are not specifically binned to be better than others, and there are no extras of any sort. So why would you want one?

 

ובשום מקום לא כתבתי ש-NV מוכרת לצרכן ישירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...