קבוצת פייסבוק חדשה למחפשי עבודה בתחום ההייטק. - לימודים והצעות עבודה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קבוצת פייסבוק חדשה למחפשי עבודה בתחום ההייטק.


BenSmall Brown

Recommended Posts

שלום לכולם,

אני ממליץ לכם על קבוצת פייסבוק לדרושים חדשה שבו מגוון גדול של משרות מעניינות בהייטק וללא השכלה פורמלית.

הקבוצה בשיתוף רמי לוי ונועדה למבוגרים שסיימו כיתה ד' כמונו.
תכנסו ותבדקו, שווה לנסות.

בהצלחה
https://www.facebook.com/groups/Non.learning/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שהניסוח לא היה מדויק:
הקבוצה רוצה לתת אלטרנטיבה לנושרי מערכת החינוך, שנכנסו למעגל העבודה בגיל צעיר; ויש להם ידע מהחיים, מספרים ומהאינטרנט ואין להם תעודות, הסמכות או תארים רלוונטיים; שרוצים להתקדם בחיים ולעבוד במקצועות בכירים במשק.
אין זה אומר שאני או רמי לוי למדנו בכיתה ד' בגיל מבוגר, זה אומר שיש אנשים מבוגרים שיש להם השכלה של לא יותר מבית ספר יסודי.
הקבוצה באה לעזור איחד לשני במציאת עבודות בכירות ללא דרישה של תעודות, הסמכות, או תארים.
בעולם תעבורת המידע העניין של לימודים אקדמאים בתשלום הולך ונעלם. ואם תשאל 100 אקדמאים רנדומליים חלק ניקר יגידו לך שזה היה בזבוז כסף. ומספר תלמידים רנדומליים על-תיכוניים רובם יגידו לך שחבל על הכסף ושיכלו ללמוד בלי לשלם עשרות אלפי שקלים. בנוסף אני חושב ש- 4 שנות ניסיון יתנו הרבה יותר תפוקה מאשר 4 שנות לימודים. אני לא חושב שתהיה פה מהפכה בגללי רק שזה צעד בכיוון כמו אנציקלופדיות חופשיות וכמו איסוף חומר לימוד לשימוש חוזר וכמו מבחר מדריכים כתובים ו\או מוסרטים בחינם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי בעד עד שהתחלת לזלזל בתארים באוניברסיטאות.

עבדתי עם אנשים בלי השכלה גבוהה. אני באמת חושב שבשביל לדעת לתכנת לא צריך הרבה ידע מהאקדמיה אבל... בלי ידע במתמטיקה ואלגוריתמים לתכנתים כאלה ללא השכלה תמיד יהיו מגבלות רבות.

הם יתקשו בדברים שדורשים מתמטיקה, הם יתקשו בלהבין איך לעשות אופטימיזציה לקוד. לרוב הם יתכנתו בJAVA כי JAVA לא דורשת הרבה הבנה באיך המחשב עובד אבל גם אז הם יהיו מוגבלים רק לקוד ולא קוד REAL TIME בו הם יתקשו.

אפשר למצוא עבודה בלי השכלה, אבל האפשרויות שלך יהיו מצומצמות בהרבה ולזלזל בהשכלה הגבוהה כביזבוז של זמן ואז לבקש שיכבדו אתכם זה צבוע מאוד.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...