Battlefield 1 נחשף רשמית וינחית אתכם במלחמת העולם הראשונה - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 1 נחשף רשמית וינחית אתכם במלחמת העולם הראשונה


SilentBob

Recommended Posts

עדכון 2: נראה שהשמועות המקדימות היו מדוייקות גם הפעם, וה- החדש באמת יקח אותנו אל התקופה המפתיעה של מלחמת העולם הראשונה, אשר לא "כיכבה" עד כה מעולם בכותר בפרופיל כל כך גבוה.

המשחק יקבל את השם הבלתי רגיל 1, יציע קמפיין עלילתי לשחקן יחיד וגם מצב מקוון נרחב עם קרבות של עד 64 שחקנים – וטריילר ההשקה המרשים והעמוס שלו מעיד על כך שנזכה לחוות את הקונפליקט מכל הצדדים שלו: שוחות ובונקרים, כוחות פרשים, ספינות קרב, מטוסי מדחף כפולי כנף אשר מצויידים אך ורק במקלע, גז חרדל ושאר נשקים כימיים מאיימים, הטנקים והמשוריינים הראשונים וגם ספינות אוויר אימתניות ונשקים קרים מאולתרים יותר או פחות, כמו את חפירה או אלה קוצנית אכזרית למראה.

אם חשבתם שמלחמת העולם הראשונה היא לא "מעניינת" מספיק בכדי להצדיק משחק שיבוסס עליה – ב-DICE משוכנעים ביכולתם להוכיח לכם שטעיתם ובגדול.

 

לקינוח, הנה גם מקבץ רשמיות ראשונות מתוך המשחק, בתוספת למבט על חבילת האספנים הגדולה ביותר שלו – שתישא תג מחיר אדיר של 220 דולר (!).

bfi7

bfi9

bfi8

bfi5

עדכון: עוד קצת פרטים על המשחק החדש - השם יהיה כנראה 1, בכדי להדגיש כי מדובר במלחמת העולם הראשונה, ההשקה תתרחש בחודש אוקטובר הקרוב, ונראה כי העלילה תתמקד בלוחמיו של גדוד 369 של ארצות הברית, שהיה הגדוד הראשון של חיילים אפרו-אמריקאים אשר לחם במסגרת חיל המשלוח של ארצות הברית, במהלך מלחמת העולם הראשונה כאמור.

כל זה נשמע מעניין ומקורי מאוד, ואנחנו סופרים לאחור את הדקות לקראת החשיפה עצמה.

bfi3

הכתבה המקורית: כמה שעות בלבד לפני החשיפה, תמונת קונספט שדולפת לרשת מאשרת לכאורה את הדיווחים על כך שמשחק הפעולה החדש יקח אותנו מאה שנים אחורה בזמן

הספירה לאחור לקראת כרטיסי המסך החדשים של NVIDIA ולקראת המשחק הגדול הבא של EA ושל DICE ממשיכה במרץ - ואיתה גם ההדלפות העסיסיות.

הפעם מדובר בתמונת קונספט שתלווה כביכול את 5, ובה ניתן לראות אדם זועם אשר אוחז במה שנראה כמו אקדח מאוזר C96 גרמני בידו האחת, ובמה שנראה כמו רימון עתיק יומין (או אולי אלה עם קוצים) בידו השנייה - וכאן אנחנו מקבלים את האישור המתבקש לדיווחים המוקדמים, לפיהם משחק הפעולה החדש יקח אותנו דווקא אל ימי מלחמת העולם הראשונה.

המלחמה עקובת הדם ההיא זכתה לייצוג מצומצם מאוד בעולם משחקי הוידאו עד כה, זאת בניגוד מוחלט למלחמת העולם השנייה, אך נראה שב-EA לא חוששים מהמצב הזה - והגיעו למסקנה שגם למלחמת העולם הראשונה תהיה את היכולת לקרוץ לגיימרים, יותר ממאה שנים לאחר שפרצה.

האם זו תהיה מלחמת העולם הראשונה והאותנטית, או שמא מדובר כאן בנסיון לייצר מציאות מקבילה אשר מתבססת בחלקה על תחילתה של המאה הקודמת? בינתיים אנחנו יכולים רק לנסות ונלחש
האם זו תהיה מלחמת העולם הראשונה והאותנטית, או שמא מדובר כאן בנסיון לייצר מציאות מקבילה אשר מתבססת בחלקה על תחילתה של המאה הקודמת? בינתיים אנחנו יכולים רק לנסות ולנחש

איך זה ייראה וכיצד בדיוק זה ישחק? את התשובות נקבל היום ב-23:00, אנחנו מקווים.

https://hwzone.co.il/%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%96%D7%95-%D7%94%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%A9%D7%9E%D7%90%D7%A9%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%99-battlefield-5-%D7%99%D7%AA%D7%A8%D7%97%D7%A9-%D7%91%D7%9E%D7%9C%D7%97%D7%9E%D7%AA/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • SilentBob featured this דיון

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...