עולם חדש: Fallout 4 מקבל עדכון טרי ותמיכה רשמית במודים - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עולם חדש: Fallout 4 מקבל עדכון טרי ותמיכה רשמית במודים


SilentBob

Recommended Posts

הלהיט של בת'סדה זכה לעדכון לגירסה 1.5, שמביאה איתה בין היתר בטא פתוחה לתמיכה הרשמית במודינג

 

כחצי שנה לאחר שהושק, Fallout 4 הנהדר מקבל מתקרב סוף כל סוף לרגע בו נוכל לקרוא לו משחק 'שלם' – עם ההשקה המלאה של תמיכה במודים ובכלי ה-Creation Kit ליצירתם. ההשקה המלאה עדיין לא כאן, אך עדכון 1.5 של הכותר (שמוסיף רשמית את מצב ההישרדות החדש והמאתגר) אשר הושק עתה מביא בטא פתוחה לתמיכה במודים, שמתבססת על פלטפורמת האתר bethesda.net של המפיצה ומובנית בתוך המשחק עצמו, בניגוד לכותריה האחרים של המפתחת המצליחה בעבר אשר הסתפקו בהתקנה ותמיכה חיצונית ליצירותיהם של המוני החובבים.

מודים עבור Fallout 4 היו זמינים, בצינורות פחות רשמיים, כבר מהיום הראשון בו היה ניתן לשחק בכותר הפעולה-תפקידים – אך כעת, כלי ה-Creation Kit והתמיכה הרשמית ישירות דרך תפריט המשחק, או לחילופין דרך הרשת, אמורים להזניק את כל המגמה הזאת כמה רמות קדימה, עם יכולת נגישה שתאפשר למפתחים חובבים לשנות כמעט כל אספקט בעולם המשחק, ואז להעלות את היצירה שלהם היישר לאתר הרשמי של בת'סדה כך שתהיה במרחק של כמה לחיצות מכל השחקנים ברחבי העולם (באופן שייתר במידה רבה את השימוש באתרים כמו moddb או nexusmods, שהיוו עד היום את מרכזי המודינג החשובים והפופולריים ביותר עבור הקהילות).

בכדי להתנסות ביקום המודינג החדש והמבטיח, כל שתצטרכו לעשות הוא לפתוח את קליינט ה- שלכם, להגיע אל ההגדרות של Fallout 4 שמותקן אצלכם – ושם לבחור באופציה 'beta' בכדי לקבל את העדכון המדובר לגירסה האישית שלכם.

mmo1

האם כבר מצאתם את המוד האולטימטיבי שלכם? אתם מוזמנים לספר לנו עליו בתגובות.

צפו לעוד הרבה מודים מתקדמים ומושקעים בעתיד הקרוב

צפו לעוד הרבה מודים מתקדמים ומושקעים ב-Fallout 4 בעתיד הקרוב

 

https://hwzone.co.il/%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9-fallout-4-%D7%9E%D7%A7%D7%91%D7%9C-%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%9F-%D7%98%D7%A8%D7%99-%D7%95%D7%AA%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%94-%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%AA/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...