חווית קניה ב-KSP מחשבים - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חווית קניה ב-KSP מחשבים


rotem_o

Recommended Posts

בהמשך לפוסט הקודם רציתי לשתף אתכם בחווית הקנייה שלי בKSP מחשבים.
לפני 3 שבועות קניתי מחשב נייד מסניף הטיילת באילת, הגעתי הבייתה ולצערי גיליתי פיקסל(או יותר) שרוף במרכז המסך. ניגשתי לסניף הקרוב על מנת להחליף את המחשב ולאחר בדיקה של המוכר הוא ציין בפניי שישנם סימני פתיחה על הברגים בחלקו האחורי של המחשב (משמע המחשב משומש?!) ולכן אינו יכול להחליף לי אותו במקום אלא לשלוח למעבדת היצרן לבדיקה מה שיקח כשבוע. למרות הגילוי שהמחשב יכול להיות ואינו חדש הסכמתי להמתין לבדיקה.

אחרי שבוע וקצת פניתי לחנות ונאמר לי שהיצרן החליף את המחשב אבל הוא נשלח לסניף אחר לכן עליי לחכות עוד כ-10 ימים עד שישלח לסניף הקרוב לביתי. שוב המתנתי מעל 10 ימים ולאחר מכן כשפניתי לחנות נאמר לי שהמחשב ניזוק להם בדרך ולכן לא יוכלו לספק לי אותו, וכן שנגמר להם הדגם הנוכחי במלאי, לכן הוצע לי לקבל זיכוי - מה שלא היה מקובל בעיניי אחרי המתנה של כ3 שבועות, אחרת כבר הייתי קונה מחנות אחרת ולא ממתין כל התקופה הזאת לכן סגרנו שיבדקו לי אם יש מחשב עם נתונים זהים שאוכל לקבל במקום.

שוב הסכמתי להצעה ונאמר לי שיחזרו אלי בשעות הקרובות. מאז לא חזרו אליי ובכל יום כשהתקשרתי אמרו לי שיחזרו אלי "עוד היום" מה שלא קרה. היום התקשרתי שוב ונאמר לי שאין להם פתרון בשבילי, או לקחת זיכוי או להוסיף כסף למחשב יקר יותר. גם כשהצעתי פיתרון כמו לקחת דגם זהה לגמרי ,שמגיע עם 4GB במקום 8GB ולבצע שדרוג לזכרון, נאמר לי שהם לא מוכנים וזה רק על אחריותי תוך איבוד האחריות למחשב. הפתרון מבחינתם היה קח את הכסף שלך או תוסיף כסף למחשב יקר יותר. מחוסר ברירה לקחתי את הזיכוי וכעת בדרך לחנות אחרת שמכבדת את לקוחותיה!

מיותר לציין שלא אשוב לקנות עוד בKSP יותר..
 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מציע לסובבים אותי לא לקנות מהם יותר. לא משנה אם יש להם מבחר גדול ומחיר טוב, השירות הוא פשוט ביזיון ומזלזול בבני אדם. אני רושם אך ורק מניסיון של עשרות קניות בKSP במספר סניפים ברחבי הארץ. בהתחלה חשבתי שאת השירות הנוראי שאני מקבל מהם נובע מהאיכות שהסניף מתנהל בו ומהעובדים אבל לאחר התנסות ביותר מ3 סניפים הבנתי שככה הרשת עובדת ואלו הנהלים, פשוט להתנהג בצורה מבזה ולתת את השירות הכי גרוע שתוכל לקבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטרף להצעה!

אמנם המבחר גדול והמחיר לרוב זול אבל אפשר למצוא את רוב המוצרים גם ברשת אייבורי,

שם לפחות השירות טוב בכמה רמות, מניסיון.

אגב, בדקתי אם המחשב הנ"ל קיים באייבורי (למרות שלא מופיע באתר) והסתבר שכן, ואפילו באותו סכום.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי לקנות מקספ כמה דברים הכל עבד , חוץ מכרטיס קול שהיה תקול ,  והחליפו לי חדש .
אבל היחס שמה קצת בעייתי , נראה כאילו עושים לך טובה שמוכרים לך בכלל .

עברתי לקנות מאייבורי , בעבר היו תלונות עליהם , אבל בשנים האחרונות נראה שהם השתפרו ונותנים יחס טוב ללקוחות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ag43

איבוד אחריות על שדרוג זכרון? נשמע קצת חשוד...

נכון מאוד. בשניידר ביקשתי בזמנו לשדרג במחשב ונענתי בחיוב. בחנות עצמה כשבאתי לקחת את המחשב הבתרר ששכחו לשדרג, אבל במקום עשו את זה ואף אחד לא רמז לי על איבוד אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנסיון אישי, זה תלוי באיזה סניף אתה קונה.

 

לי אף פעם לא הייתה בעיה עם KSP.

רק פעם אחת קניתי מהם 5S והמסך היה תקול עוד מהניילונים.

אמרו ישלחו ךמעבדה וסיפקו מכשיר זמני.

אמרתי להם לא רוצה לתקן מכשיר שקניתי לפני יום ואמרתי אני מוכן לקבל רק חדש, אמרו זה בעייתי אז אמרתי תחזירו את הכסף, הבחור הוציא מהקופה את כל הכסף במזומן עד השקל האחרון (יותר מ3000 שקל) והכל קרה תוך כמה שעות.

 

שוב, זה מאוד תלוי מי האנשים שעובדים בסניף שאתם קונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי עשרות קניות בסניף בילו אף פעם לא חוויתי בעיה כלשהי

לעומת זאת, בסניף רחובות החדש - אחד המוכרים שם פשוט בושה של עובד.

באתי לקנות קייס ללפטופ של החברה והיה קיים ב 3 צבעים,

ביקשתי ממנו להוציא מהמחסן את שלושת הצבעים על מנת שאוכל לראות את שלושת הצבעים אחד ליד השני (לא נשמעת לי בקשה מוזגמת כל כך)

הוא שלף מתחת לדלפק קייס שחור ואמר לי - זה בדיוק כזה רק אדום וכחול. אחרי וויכוח של יותר מחצי דקה (!!!) שהוא ממשיך בשלו להגיד לי "זה בדיוק זה רק כחול" -

התחיל לצקצק ולנשוף בקוצר רוח והלך למחסן להביא את הקייסים. פשוט בושה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעייה ש 3 שבועות מטרטרים אותי ואפילו לא חוזרים אלי בפניות למוקד שירות. 

ואחרי כל זה הפתרון של המוקדן הוא "קח את הכסף שלך חזרה או תוסיף כסף למחשב יקר יותר".

חנות אחרת הייתה מחליפה במקום תקול ולא מורחת את הלקוחות שלה בתקווה שיתיאשו.

אם כשהחזרתי את המחשב היו אומרים לי לקחת זיכוי לא הייתי עושה מזה סיפור אבל לחכות 3 שבועות אחרי ששילמתי ולבסוף לא לקבל כלום בתמורה זה יותר ממרגיז.

ואני אפילו לא מדבר על השירות בסניף ספציפי אלא על המוקד שירות הארצי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבר'ה אתם לא יודעים מה עובר על העובדים שלהם, הם בעצמם מסכנים. מופעל עליהם טרור 24/7, הם מצולמים ומוקלטים כל רגע ומקבלים נזיפות ואיומים מההנהלה כל הזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של UPGRADE

חבר'ה אתם לא יודעים מה עובר על העובדים שלהם, הם בעצמם מסכנים. מופעל עליהם טרור 24/7, הם מצולמים ומוקלטים כל רגע ומקבלים נזיפות ואיומים מההנהלה כל הזמן.

 

כאן כבר אתה נכנס לבעיה בחברה הישראלית, שאנשים מוכנים לספוג די ויותר בשביל עבודה רעה או רעה עוד יותר. מרגישים שהעובדים שם סובלים אך הם מבטאים את זה בשירות שלהם וזה גרוע מאוד, אז אם אתם רוצים להגדיר את עצמכם כצרכנים חכמים אני מציע לכם שלא לתגמל את העסק כלל וכלל. לתגמל עסק שמזלזל בעובדיו ובלקוחותיו זה לא נכון כצרכנים ויותר חשוב כבני אדם. אני מציע לחברים ולמשפחה שלא לקנות בKSP ואני מציע גם לכם. אני מקווה שתיקחו את זה לצומת לבכם כי רק כך תעלה המודעות לגבי עסקים כאלו ואמן שKSP ועוד בתי עסק אחרים ילמדו מכך וישנו גישה.

אוהב אתכם הרבה חברי הפורום! 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 

ל

Sh_Dor_Lq

זה פשוט נכון. המון מעסיקים בישראל מתנהגים גרוע מאוד לעבודים שלהם והם זורקים את היחס על הלקוחות. אפשר לראות את זה בקלות. כל עסק שמתחלפים שם עובדים כל הזמן זה אומר שההנהלה מנהגת גרוע מאוד לעבודים ולכן לא כדאי לקנות שם, עניין של התנהלות.

---

אני קונה תמיד בסניף הר חוצבים בירושלים ומרוצה.

קרה פעם שהמוכר ניסה למכור לי נרתיק מכוער לטאבלט ב - 80 ש"ח (עולה אולי דולר ורבע באליאקספרס) ופתחתי אותו בנוכחות המוכר.

מייד התחרטתי והוא הסכים להחזיר לי את כספי. 

הבעיה היחידה שלי איתם זה שהם ממש קשים: רוצים תמיד כרטיס אשראי + תעודת זהות. ואפילו במזומן דורשים לדעת מה השם המלא והכל. גם יש שם כמעט תמיד תורות והשירות איטי קצת.

המעלה הגדולה של כל קיאספי זה שאפשר לבדוק אם יש להם את המוצר במלאי או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...