תקלת "מסך שחור" ב ASUS n550jx. - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלת "מסך שחור" ב ASUS n550jx.


שמואל דקל

Recommended Posts

שלום ושבוע טוב. 

 

לפני כחצי שנה קניתי את המחשב באמזון (בהמלצת אחד הגולשים באתר). ובזמן האחרון הוא התחיל עם הבעיות :

המסך נכבה ואינו נדלק עד להפעלה מחדש של המחשב. זו בעיה ידועה בסדרה הזאת מתוך בדיקה באמזון. 

בשירות של  asus בארץ אמרו שיש לי אחריות. 

היות והרשת מוצפת בפידבקים שליליים ביותר על השרות שלהם, אני מאוד חושש להפקיד בידם מחשב יקר שכזה. 

לפני כחצי שנה פורסם שהחליפו שם מנכ"ל, והשירות משתפר. לכן אני מבקש מכל מי שהיה לו חוויה עם השירות שלהם בתיקוני מחשבים לאחרונה, שיועיל לשתף אותי, בכדי לקבל תמונת מצב עד כמה שווה לי להתעסק איתם. 

תודה לכולם! 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחרונה - לא. לפני שלום שנים השירות היה אדיב והוגן אבל איטי בצורה הזויה. אחרי הבדיקה די זריזה, עד כמה שאני זוכר, הסתבר שהיה צורך להזמין רכיב חלופי ואף אחד לא אמר לי שזה יקח יותר מחודש. כנראה באותו רגע הם בעצמם לא ידעו שהתהליך יתעכב עד כדי כך. מסופקני שהחלפת המנכ"ל סייעה לקיצור תהליכים ובירוקרטיה. לא הייתי חושש להפקיד בידיהם את המחשב, אבל גם לא הייתי מצפה לקבלו חזרה במהירות.

עצה ידידותית למקרה שבכל זאת תחליט לממש דרכם את האחריות (תקף לגבי כל החברות דרך אגב) - גבה את הדיסקים. הם מבטיחים ליצור קשר אם המידע עלול להיפגע על מנת לקבל את האישור לפעול, אבל לא הייתי בונה על זה יותר מדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה דגם יש לך שהיה בו הבעיה? 

מה זאת אומרת שאתה לא יודע מאיסוף והחזרה? האם מסרת אותו ידנית במעבדה? 

כמה זמן לקח עד שקיבלת אותו בחזרה?

האם התקלה אכן תוקנה?

ואם כן, כמה זמן עבר מאז? (בשביל אינדיקציה לדעת שאכן תיקנו כמו שצריך) 

תודה מראש. זה מאוד עוזר לי. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...