זה לא נעים לראות כונן שבור: תביעה ייצוגית נגד חברת סיגייט בשל בעיות אמינות בכונניה - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זה לא נעים לראות כונן שבור: תביעה ייצוגית נגד חברת סיגייט בשל בעיות אמינות בכונניה


SilentBob

Recommended Posts

חברת עומדת למשפט, הפעם במסגרת תביעה ייצוגית הטוענת לבעיות אמינות קבועות בכונני ה-3 טרה-בייט המוזלים שלה

ישנם כל מיני סוגים של תביעות ייצוגיות – וכמובן שאף אחת מהן אינה עושה חסד עם החברה הנתבעת ולא תורמת לשמה הטוב. אך תביעה ייצוגית המתייחסת לבעיות אמינות חוזרות ונשנות היא אולי הגרועה מבין התביעות, ולרוע מזלה חברת היא זו שעומדת כעת במרכז תביעה שכזו.

התביעה הייצוגית, עליה ממונה משרד עורכי הדין האגנס ברמן שבצפון קרוליינה, מתייחסת אל כונני ה-3 טרה-בייט מסוג Barracuda הפנימיים של החברה, וכונני ה-3 טרה-בייט החיצוניים של החברה מסוג Barracuda Backup Plus (העושה בבסיסו שימוש באותו כונן פנימי).

התלונות מדברות על קריסת הכוננים באופן שגרתי לאחר כמה ימים ובשיעור גבוהה ביותר בעת שימוש שגרתי. כמו כן, ספקית האחסון המוכרת יחסית, Backblaze, המספקת דוחות אמינות חודשיים ושנתיים עבור מגוון כוננים קשיחים צרכניים שבהם היא משתמשת, מוכיחה אף היא את הטענות הנוגעות אל כונני ה-Barracuda בעלי נפח ה-3 טרה-בייט של .

אחד מדוחותיה של חברת backblaze המציג את כונני סיגייט באור לא חיובי למדי

אחד מדוחותיה של חברת Backblaze המציג את כונני באור לא חיובי למדי

 

משרד עורכי הדין מסביר ומבהיר שהחברה אינה מיישרת קו עם חוקי הצרכנות ועשויה לגרום נזק כספי רב עבור משתמשים רבים. עוד היא טוענת שסיגייט עצמה התייחסה אל המשתמשים אשר רכשו כוננים מסוג אלה שקרסו והחליפה את אלו בכוננים חדשים, אך גם אלו קרסו באותה מגמתיות, מה שמלמד על חוסר פתרון רשמי.

זוהי לא הפעם הראשונה שחברת סיגייט מסתבכת בפרשיה של כוננים שאמינותם מוטלת בספק בלשון המעטה. רבים ודאי זוכרים את שורת כונני ה-7200.11 שלה, אי שם בסוף העשור הקודם, שסבלו באופן מגמתי גם כן מבעיות אמינות שונות ומקריסות קריטיות. עשרות כוננים הוחזרו והבעיה נפתרה בסופו של דבר עם עדכון קושחה, ומעבר לכונני ה-7200.12.

על כן, בעת שפרשיה דומה מתרחשת שנית, וישנם אי-אילו תלונות צרכנים (בלתי מוכחות, אמנם) שונות, מן הראוי לצפות מחברה בסדר גודל שכזה לעשות בדק בית, ואנחנו מקווים שבעקבות הפרשיה הנוכחית אף תעשה כזו.

https://hwzone.co.il/%D7%96%D7%94-%D7%9C%D7%90-%D7%A0%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%9F-%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%AA%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%99%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%92%D7%99/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...