פורשים או לא? קבוצת פריצת המשחקים 3DM מצהירה שהיא קרובה לנצחון על טכנולוגיית Denuvo - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פורשים או לא? קבוצת פריצת המשחקים 3DM מצהירה שהיא קרובה לנצחון על טכנולוגיית Denuvo


SilentBob

Recommended Posts

הסאגה של פורצי המשחקים הסינים נמשכת: זמן קצר מאוד אחרי הצהרה על פרישה לתקופה של שנה או יותר, הודעה חדשה מספרת על פוטנציאל לנצחון על שיטת ההגנה המתקדמת ביותר בשוק הגיימינג

מבולבלים? גם אנחנו. קבוצת הפריצה הסינית 3DMGAME ממשיכה לספק לנו כותרות, עם התנהגות מוזרה והכרזות נגדיות שמפתיעות בכל פעם מחדש.

כעת, אחרי הכרזה רשמית לכאורה על פרישה מעסקי פריצת והפצת המשחקים לשנה שלמה ("על מנת לבחון את ההשפעה על המכירות החוקיות"), מה שהוביל אוטומטית להנחה כי מדובר בהרמת ידיים מנסיון לפרוץ את הגנות הקבצים האימתניות של חברת Denuvo אשר מגינות על יותר ויותר משחקים חדשים בפרופיל גבוה – מובילת הקבוצהפירסמה הודעת חדשה, בה היא מבטיחה להוכיח בקרוב שהטכנולוגיה המדוברת של והמשחקים עליהן היא מגינה נפרצו.

הקבוצה הסינית ממשיכה להוות את שיחת היום ביקום המשחקים הפרוצים

הקבוצה הסינית ממשיכה להוות את שיחת היום ביקום המשחקים הפרוצים

 

בקבוצה נפגעו, כך נראה, מקישור בין מנגנוני הגנות הקבצים החדשים לפרישה שלהם – ומעוניינים להוכיח לכולם שזו לא הסיבה אשר עומדת מאחורי ההחלטה. לא ברור האם מדובר ב"קאמבק" של 3DM לסצינת הפיראטיות, או שמא באקורד סיום גרנדיוזי שלא ישנה את הבחירה לקחת הפסקה ארוכה.

בנוסף, מנהיגת הקבוצה הצהירה שפריצת המנגנונים העדכניים של , אם אכן יש כזאת, לא בהכרח תתבטא בהפצה של כותרים חדשים כמו Just Cause 3 ו-Rise of the באופן פיראטי – במילים אחרות, ב-3DM מכוונים לספק הוכחה ליכולת שלהם לפרוץ את אותם כותרים חדשים, אך מבלי לספק ולהפיץ את הגירסאות הפרוצות בפועל להמוני הגיימרים ברחבי הרשת.

ייפרץ בקרוב או שלא? עדיין אין תשובה ברורה

ייפרץ בקרוב או שלא? עדיין אין תשובה ברורה

 

בשורה התחתונה, נראה שהסאגה של נגד הפיראטים ממשיכה – ואנחנו נמשיך לעקוב אחרי ההתפתחויות ולעדכן אתכם בהתאם ובהקדם.

https://hwzone.co.il/%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%95-%D7%9C%D7%90-%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A6%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%A6%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D-3dm-%D7%9E%D7%A6%D7%94%D7%99/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...