מתלבט אם לקחת את ה4TB WD My book לאחריות - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתלבט אם לקחת את ה4TB WD My book לאחריות


iSolt

Recommended Posts

מהיום שנקנה הכונן מחובר אצלי למחשב מיושן כדי להזרים , בחודש האחרון הוא מתחיל לזייף נורא, למרות ששני המחשבים מחוברים קווית לראוטר שמספק 11MB/S שזה די והותר עבור סרט בלוריי של 20GB (שזה סהכ 3.5MB/S)

בדקתי כל מה שאני יכול, חשדתי בפרגמנטציה, ביצעתי איחוי, ללא עזרה, חשדתי בטורנט, כיביתי, לא עזר. חשדתי בחיבור הקווי במחשב המיושן אבל חיברתי כונן חיצוני אחר אליו שהזרים חלק ללא הפרעות/גמגומים.

יש לציין שבעבר גם תחת עומס הורדות כבד ביותר הכונן הזרים חלק (הטעינה הראשונית תמיד לוקחת כמה שניות אבל משם מעולם לא היו גמגומים או תקיעות ובטח שלא זיופים ותקיעות באמצע הצפייה, היום זה נהפך לבלתי נסבל)

כשאני מחבר את הכונן ישירות למחשב שאני עובד עליו הכל זורם, אבל המטרה שלי היא שהוא יעבוד כמו בעבר, בהזרמה (בגלל השיתוף בטורנט, טראקרים פרטיים וזה, זו הסיבה שקניתי אותו, כוננים פנימיים במחשב יש לי די והותר) המהירות הפנימית שלו נשארה זהה באזור ה150MB/S, חשבתי שבגלל שזה סרט ישן הגיוני שיתקע אבל לא, גם בסרט חדש שרק ירד (ללא פרגמנטציה, טיפלתי בזה) יש הפרעות, גמגומים ותקיעות (הסרט נעצר וממשיך לאחר הרבה זמן ויש חוסר סנכרון בין האודיו לוידאו בגלל זה). חשבתיח גם שבגלל שהכונן מלא זה קורה, רוקנתי אותו לחצי ולא היה שיפור.

אז מה עושים, אפשר לשלוח על דבר כזה לאחריות? (פשוט להגיד שהוא נתקע באמצע צפייה בסרט כשבעבר הוא לא עשה את זה) הכונן בן שנה וקצת, אחריות שנתיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...