מדריך פריצה למחשב נעול - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מדריך פריצה למחשב נעול


bennash

Recommended Posts

ראשית אני ממליץ לא לפרוץ סתם!!!! אלה רק אם בעל המחשב או זה ששׂם את הססמא לא זוכר אותה אז אתם יכולים לבוא ולעזור לו להכנס למחשב הנעול.
1. אתה מדליק את המחשב, אם למחשב יש ססמא בביוס אתה מוציא את הסוללה מחכה 5 דקות ומחזיר, אם אין ססמא בביוס אתה מדלג על השלב הזה.
2. להדליק את המחשב, כשאתה רואה את הסמל של וינדווס אתה מנתק את המחשב מהחשמל או מכבה מהכפתור בספק את המחשב.
אתה מדליק את המחשב שוב, עולה לכם חלון של קריסת וינדווס ויש בו שתי אפשרויות: תיקון מערכת ואפשרויות מתקדמות, אתה נכנס לאפשרות השניה ואז יש לכם מגוון של אפשרויות, אתם בוחרים בשיחזור מערכת מנקודת שיחזור, ואתם יוצרים נקודת שיחזור, עוברים אחורה ונכנסים לתיקון באמצאות פקודות דוס.
3. בעזרת הפקודה CD והפקודה DIR אתם נכנסים ל C:Windows שם אתם מחפשים את הקובץ Administrator.mui (בכל גירסת של וינדווס הקובץ נמצא במקום אחר אבל בדרך כלל ליד תיקיה עם קבצי שינוי שפה שקל לזהות בדוס ליד הקובץ יהיו קבצים עם שמות אחרים של רמות משתמשים), כשמצאתם מקלידים GO להפעלת הקובץ, מקלידים שם משתמש וססמא שרוצים.
4. מפעילים את המחשב מחדש ע"י לחיצה על קונטרול+אלט+דליט וניכנסים למשתמש שיצרנו על ידי שם המשתמש והססמא שבחרנו קודם, נכנסים למשתמשים בלוח הבקרה או בניהול מחשב או בהגדרות חשבון משתמש (האפשרות האחרונה רק אם המחשב מחובר לאינטרנט) ומשנים את הססמא של המשתמש הנעול, מתנתקים ונכנסים למשתמש הנעול עם הססמא ששינינו, ומוחקים את המשתמש החדש (במערכות הפעלה בעלי 64bit ומעלה מחזירים לנקודת השיחזור שיצרנו מקודם).

איך זה פועל?
במערכות קבצים FAT לא היתה בעיה לעקוף את הססמא פשוט הייתם לוחצים על האיקס בפינה, לאומת זאת במערכות שמבוססות NTFS הן בנויות על היררכיה של משתמשים כך שהמשתמש אדמיניסטרטור הוא בעל הכי הרבה הרשאות והוא גם יכול לשנות ססמא לכל רמת משתמש כולל לאדמיניסטרטור אחר.

השיטה הזאת היא הכי טובה ללקוח שכמה שפחות משנה ללקוח את המחשב שלו, אפילו הייתי אומר שהלקוח לא מרגיש בכלל אם פרצתם למחשב או לא. ואתם לא צריכים את כאב הראש של גיבויים בגלל פירמוט.
אני חוזר שוב שזה לא ישמע במובן אחר: אני ממליץ לא לפרוץ סתם!!!! אלה רק אם בעל המחשב או זה ששׂם את הססמא לא זוכר אותה אז אתם יכולים לבוא ולעזור לו להכנס למחשב הנעול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק רצוי לציין שזה מדריך כולל לכל גירסות מערכות ההפעלה המבוססות על NTFS כלומר מווינדווס 2000 עד ווינדווס 10.(בנתיים). אני בכוונה לא רשמתי מרכאות בלחצנים כי יכול להיות למשל רק "ניהול" או "ניהול המחשב שלי" גם  הגדרות חשבון משתמש הם יעודיות רק לגירסאות מערכות הפעלה ספציפיות, כך גם קבצי השפה ואפשרות של משתמשים בניהול המחשב, יכול להיות גם ששם הקובץ שונה ממה שרשמתי בגירסאות מערכות הפעלה מסויימות וגם שחלק מהדברים במדריך לא תוכלו לעשות בכלל או שמסך קריסת ווינדווס יעלה לכם רק עם דיסק ההתקנה של ווינדווס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • ag43 locked this דיון

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.
×
  • צור חדש...