מצלמה למתחיל בתקציב של ~1K - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצלמה למתחיל בתקציב של ~1K


alonn

Recommended Posts

שלום,

נרשמתי לקורס צילום שמתחיל במרץ ואשמח להמלצה בנוגע לאיזו לרכוש.

אני רק אציין שיש לי אפשרות לרכישה בארה"ב, במידה ויש הבדלים ניכרים במחירים.

 

1. מה התקציב שעומד לרשותך ? ~1K.

2. מה רמת הידע שלך ? נסו להעריך את רמתכם ונסיונכם. בדקו את עצמכם מול מושגים בסיסיים כגון: קומפוזיציה, פוקוס, עומק שדה, צמצם, תריס, חשיפה, ISO, אורך מוקד, עבודה עם תאורה. אפסי לחלוטין, לכן נרשמתי לקורס :)

3. באילו מצלמות התנסת בעבר ? מה הגביל אותך בציודך הקודם ? מצלמת סמראטפון.

4. אילו נושאים אתה מצלם כרגע / מעוניין לצלם, ובאילו תנאי תאורה ? (העריכו במידת האפשר גם שימושיות - למשל: הרבה תמונות חברה בטיולים באור יום, הרבה תמונות של הילדה בתוך הבית, מעט תמונות ברחובות חשוכים באמצע הלילה, מעט מאוד תמונות של הילדה במופעי ריקוד באולם חשוך, מעט תמונות ציפורים ממרחק רק בשעות הערביים) מניח שקצת מהכל, תמיד רציתי על-מנת לתעד חופשה בחו"ל באופן מושלם- לנצור רגעים מיוחדים. אני כן מעוניין לצלם תמונות טובות גם בחושך, אבל ניתן להחליף (להוסיף?), לא?

5. האם אתה מתכוון להדפיס את תמונותיך לגדלים גדולים (> 20X30) ? לאיזה גדלים ומה יעוד ההדפסה ? לא במיוחד.

6. מהו טווח אורך המוקד בעדשות הנחוץ לך ? (ניתן להתרשם כאן http://imaging.nikon.com/lineup/lens/simulator/ מאורכי מוקד שונים. רצוי לא להתחזר, כולנו היינו רוצים עדשת פלא, אנא היצמדו למה הכרחי לכם. הסבירו למה, וציינו האם את הטווח יש לכסות ע"י עדשה בודדת או כמה עדשות, ולמה.) כפי שכתבתי הקודם, הידע שלי שואף כרגע לאפס.. לחלוטין לשיקולכם.

7. האם הגודל / משקל המצלמה חשובים לך ? רלוונטי במיוחד לאנשים עם ידיים גדולות / קטנות במיוחד, גדולה וכבדה תהיה פחות נוחה לנשיאה. לא כבדה מדי, בטיול ארצה להסתובב איתה יום שלם, ולא ארצה לחשוב פעמיים אם להיסחב איתה או לא.

8. האם יש לך ציוד אחר ? איזה ? לא.

9. האם יש לך העדפה לייצרן מסויים ? מדוע ? לא.

10. האם יש דגם שמצא חן בעיניכם מראש ? מדוע ? לא.

11. האם מצב צילום ברצף של מספר בשניה נחוץ לכם ? לאילו נושאים ?לא.

12. האם אתם מעוניינים במצלמה בעלת יכולות (ובעלות אילו תכונות ? ייצוב תמונה, רזולוציה, פוקוס אוטומטי) ? סטילס חשוב לי בהרבה, אך כמובן שאשמח לוידאו באיכות טובה.

 

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...
  • 4 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...