תענוג ASUS האלה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תענוג ASUS האלה


iSolt

Recommended Posts

מחשב לבן, 15.6 יפה תואר צריך להכנס למעבדה 3 פעמים בתוך שנה וחצי מרכישתו

1. מסך עם בהירות נמוכה יחסית עם זווית צפייה נמוכה מ90 מעלות (לפטופ חייב לקבל 120 מעלות לפחות כדי לעבוד על הברכיים!)
2. לא תקין, ברגע שמדליקים משחק קליל כמו NFS המחשב הולך לישון כי חם לו
3. נגמרה, המחשב נטען עד 80% ונכבה ב30% (לא ממש אכפת לי מכמות הטעינה אבל מחשב לא אמור להתכבות באמצע העבודה באמצע הסוללה ללא שמירת מסמכים או כניסה לשינה)

לאחר 1 ו2 לא הכנסתי את המחשב למעבדה כי ידעתי שזה לא שווה את הזמן, אז קניתי מחשב נייח ושיחקתי בו NFS אבל מס' 3 חירפן אותי! באמצע צפייה בסרט בנסיעה, נכבה!

המחשב נשלח למעבדה בתאריך 1.12.15 ועדיין לא חזר, לאחר שבוע התקשרו אליי וביקשו מס' כרטיס אשראי, לשאלתי לשיחה התמוהה נאמר לי שהרגתי את הסוללה והיא לא באחריות, כשעניתי להם שהשתמשתי בלפטופ אחת לשבוע, וחצי שנה הוא לא היה בשימוש כלל והוא רק בן 18 חודשים הנציגה הודיעה לי בלקוניות שמדובר רק ב170 שקל, כאילו הם כלום כסף. הסכמתי ומסרתי מספר אשראי, כעבור שבועיים לא קיבלתי אף טלפון או עדכון מה קורה עם המחשב ונאמר לי שה'חלק' צריך להגיע מטיוואן, לאחר פנייה אל שירות הלקוחות בפייסבוק נפתח תהליך RMA שבו אני 'זכאי' ללפטופ חדש. התליך נפתח ב30.12 וממנו היה צריך להמתין שבוע למייל אישור להצעת דגמים

 

1f4bYuV.png

 

יש לציין שהמייל שלהם יותר גרוע מהטלפון והפייסבוק, מענה אחת ליומיים שלושה וגם זה פעם אחת או פעמיים ביום בלבד. בדיקת כל דגם לוקחת מעל 3 ימים ואחרי אישור/סירוב שוב המתנה למענה של יומיים, ככה בעצם יוצא שרק 3 דגמים לקחו 3 שבועות. אעשה לכם ספויילר, הציעו לי דגמים 'עלובים' בלשון המעטה, בעוד שהשקעתי סכום גבוה יותר ב500 ממה שתכננתי רק כדי לקבל כרטיס מסך של כדי לשחק NFS הדגמים שהוצעו לי ענו על כל הדרישות שלי: מחשב לבן, מסך 15.6, מעבד i3 וכמעט הסכמתי עד שהתברר לי שהם לא כוללים אף כרטיס מסך!

כשציינתי את זה מולם נאמר לי לחפש דגם בצורה עצמאית (כן? מתוך אלפי דגמים שיש בזאפ וחנויות) לאחר 3 דגמים שהגרלתי מזאפ, שלושתם 'סורבו' בטענה שהם לא מאותה סדרה.

לאחר מכן הרמתי ידיים והודעתי שהגיע הזמן שהתייחסו ברצינות וימצאו דגם שווה ערך בעצמם, אחרי 5 ימים של שתיקה התקשרתי וצעקתי שכבר עבר 45 ימים וחלאס! אופה מייל לאחר יומיים (!) שאושר לי הדגם האחרון שביקשתי 'לאחר בדיקה נוספת', כנראה הנציג שמטפל בי במייל לא בקיא מספיק בדגמים שכוללים כרטיס מסך של . כרגע עדיין ממתין לתהליך שאלוהים יודע מתי יסתיים עד שהמחשב (הדגם שבחרתי, אם לא יחזרו בהם פעם נוספת) ייבדק (לא מתכוון לוותר להם אחרי הבעיות המביכות) ויישלח אליי.

מה שאירוני שכרטיס ה8GB ראם שהזמנתי מאמזון בבלאק פריידי הגיע אליי תוך 6 ימים ואחרי שראיתי שאני הולך לחכות עם המחשב הזה יותר מדי מכרתי אותו. משזה נאמר גם זיכו אותי ב2$ על ירידת מחיר
 

52 ימים  and counting לא הייתי מתעצבן אם בתעודת האחריות שקיבלתי עם רכישת המחשב המוכר לא היה מציין בשחור על לבן -עד 14 ימי עסקים בלבד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nachum37

כי "מחשב לבן יפה תואר" זה תיאור לא מספק בשביל לדעת משהו על המחשב, האם הוא מסדרה ששווה משהו או דגם שידוע כסובל מתקלות.

דגם D552VL

 

עדיין אין התקדמות וכבר עבר 57 ימים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nachum37

נראה עוד מוצר פח מבית

יש להם מוצרים טובים מאוד וגרועים מאוד, צריך לברר היטב לפני הקניה ולדעת שבארץ השירות חלש מאוד. 

 

אולי תנסה לעקוף אותם ולפנות לאסוס העולמית?

אני כבר מכותב במייל אל העולמית

לאחר 30 יום זה אוטומטי עובר לטיפול שלהם, הם סיפקו אישור להחלפה למחשב חדש. אבל כן מאז אני ממתין למחשב החדש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון!!

זה הדגם החדש שקיבלתי

http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=910478

ובדיוק בצבע שרציתי כסוף ולא שחור.

 

הדגם הקודם שהיה לי (D552VL)

i3-3110M/15.6" 720p HD/4GB Ram/500GB 5400/Nvidia GT-710M 1GB

הדגם שקיבלתי (X555UB)

i7-6500U/15.6" 1080p FHD/8GB Ram/1TB 7200/Nvidia GT-940M 2GB

 

אין ספק שדרוג משמעותי מאוד וחסכון של 2000 שקל עבורי (תכננתי למכור את הקודם ב2000 כדי לשדרג ללפטופ 1080P, הוא נקנה ב2800 ב2014).

פאשלה קטנה עבור שהמחשב לא כולל מחיצת שחזור לוינדוס בכונן הקשיח (למרות שהוא עבר בדיקת מעבדה לפני שנשלח אליי), לכן אצטרך לשלוח את המחשב החדש למעבדה שוב כשארצה לפרמט או לשדרג את הכונן הקשיח (כי רק במעבדה ניתן להתקין מחיצת שחזור לווינדוס עם רשיון)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השתדרגת, תתחדש!

 

הרבה פעמים היצרן מספק כלי \ ISO להכנת מחיצת שחזור, בדוק באתר של . אישית אני לעולם לא משתמש במחיצה הזו משום שהיא מתקינה גם את כל ה Bloatware של היצרן, ומתקין רק נקי. זה מאוד נוח מאז שהרישיון ב SLIC. 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...