ובינתיים ב"הארץ" באנגלית - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ובינתיים ב"הארץ" באנגלית


ag43

Recommended Posts

אוליי תשים קישור שלא צריך לשלם עליו בשביל לקרוא? פעם קודמת אמרת שאפשר בקלות למצוא את המאמר בגוגל, אז תחפש בקלות את המאמר בגוגל ותשים לנו את הקישור הזה ותפסיק לעשות פירסומת לעיתון שונאי הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ממש עקום ואוליי אפילו לא חוקי(ברמת העקרון).

מצאת פירצה באתר שלהם ואתה מבקש מאיתנו לנצל אותה...

או שהם בכוונה שמו את הפירצה הזו כדי מצד אחד לקבל כסף מאנשים שהשכל שלהם קבור בCESS POOL ומצד שני לתת לאנשים שלא טיפשים מספיק בשביל לשלם להם אבל טיפשים מספיק בשביל לקרוא את המאמרים שלהם דרך עוקפת.

בשני המיקרים אני חושב שזה צריך להיות אסור לבקש מאיתנו לנצל את היפרצה הזו.

אגב... מה אתה מנסה לאמר? אתה סתם מספים קישור מבלי לאמר לנו באיזה הקשר אתה שם את הכתבה הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי את המאמר הזה ברוטר (אינני זוכר איפה, אבל הוא פורסם במקור גם בעברית) לפני שבוע. השאלה היא לא למה קיימים מאמרים כאלו, שכן לא חסרים משוגעים אנחנו, וגם לא הניסוח התמים של הכותרת בצורת כאילו-שאלה, שכן בעולמנו זה מעניק חסינות מוחלטת מתביעות דיבה - השאלה היא למה דווקא מאמרים כאלו מוצאים עצמם בגרסה האנגלית של עיתון "הארץ"? הרי לכאורה, לטענת "הארץ" וכל הגופים הדומים (שלרובם, בהבדל מ"הארץ", לפחות יש את מינימום הכבוד העצמי הנדרש בשביל לא להגדיר עצמם "גופי תקשורת"), מטרתם העיקרית בפרסום דברים שכאלו היא להביא לידיעת הקורא הישראלי "מידע" או נקודת מבט שאין הוא נחשף אליה בד"כ. ומה כאן? האם מישהו מכיר לפחות את התירוץ של האנשים הללו לפרסום מאמר שכזה באנגלית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשביל מאמרים אנטי יהודיים צריך לשלם כסף חביבי, עוד מעט גם תרצה שימכרו לך את "מיין קמפף" בחינם.

אבל עכשיו ברצינות, מאמרים מהסוג הזה הם הלחם והחמאה של עיתון הארץ. תחשבו שיש לפחות 100 אלף שונאי יהודים\ישראל מסביב לעולם שעושים מנוי על מנת לצבור חומר תעמולה נוסף לאוסף.

לפי דעתי יש המון כסף בתעשייה הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם, לאחר שקראתי מאמר ברוח דומה (לא בהקשר של הארועים הנוכחיים) בבלוג פרטי של איש שמאל קיצוני, ראיתי בתגובות שאחד הקוראים ביקש את רשותו לתרגם את המאמר לאנגלית לטובת פרסומו איפשהו, ונענה בחיוב. אותו בלוגר כתב לא פעם שמטרת הבלוג שלו היא להביא לידיעתם של קוראיו פרטים והשקפות שהם אינם נחשפים אליהם בכלי התקשורת הישראליים (כנראה שהוא לא קורא "הארץ"...), ושלא פעם כתיבתו היא חד-צדדית לא כי הוא שולל שיש גם צד שני לעניין (כלומר, הצד הישראלי) ושיש ממש בטענותיו, אלא כי לדבריו הקוראים ממילא נחשפים לצד הזה בכלי התקשורת ועל כן הוא לא מוצא לנכון לחזור על הדברים גם כאשר הוא מכיר בנכונותם וברלוונטיות שלהם לנושא המדובר. לאור הדברים הללו, שאלתי אותו איך מטרותיו המוצהרות מסתדרות עם האישור לתרגם את המאמר שלו לאנגלית, שכן בצורה הזו המאמר מגיע לקהל שממילא מקבל מידע דווקא מכלי תקשורת שברובם אינם ידידותיים לישראל, ושהשפעתו הצפויה, תחת שזו תהיה "חינוך" קהל קוראיו הישראלי לפעול לשינוי המצב מבפנים, תהיה יצירת עויינות כלפי והישראלים. התשובה היחידה שקיבלתי ממנו היא שמבחינתו כל דבר שהוא בגדר "אמת" (מבחינתו, כמובן) ראוי להפצה ולא להסתרה, והשימוש שיעשה בו אינו באחריותו. הבנתם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...