תקלה בלינוקס בשימוש בדפדפן פיירפוקס בגרסה העברית - עמוד 9 - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלה בלינוקס בשימוש בדפדפן פיירפוקס בגרסה העברית


Recommended Posts

  • תגובות 130
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בשביל שתוכל להשתמש בעזרה שאתה מקבל כאן, עליך להיות מעורב בתהליך : לא רק להבין מה כל פקודה עושה אלא למה אנחנו רוצים להריץ אותה, איך מה שהיא עושה מאפשר להשיג מטרה. על זה לא יכול לתת תשובה

בלי זה, יש דברים שחשובים לך אבל ממש לא תמיד חשובים למי שנמצא מהצד השני של הפורום. אחד מהם הוא שבכלל תשתמש בלינוקס : לך זה חשוב, אבל חוץ ממך זה מתחלק : יש מי שמבחינתם חייבים להפיץ את , בשביל שכמה שיותר אנשים ישתמשו בה, גם במחיר של להכתיב להם פקודות ובכלל להיות טכנאי המחשבים שלהם. יש מי שמבחינתם אין חובה כזאת, לא כלפי (היא , לא דת, ולא צריך להפיץ אותה בכוח), ולא כלפי המשתמש שמבקש עזרה - שיתמודד, או שיבחר קלה יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מספיק לדעת למה, כי אז אתה יכול להחליט בעצמך

אבל לא כל מה שידוע הוא טוב לכל דבר, כל מקרה והתנאים שלו. אז עדיף ליתר ביחטון לשאול במה שלא בטוחים מה מתאים לדבר המסויים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מיצינו

אני אתן לך דוגמא ולכל מי שלא הביןא ת הכוונה שלי בנושא הזה,

למשל אני רוצה לדעת לפי החוק של מדינת מתי מותר לפרסם לשון הרע, ואני לומד את החוק ויודע שאם אני רוצה לפרסם לשון הרע, זה צריך להיות ב 2 תנאים 1, דבר אמת, 2 זכות הציבור לדעת.

אז האם זה אומר שעכשיו אני יודע באמת מתי כדי לי לפרסם לשון הרע?

בהחלט שלא, כי גם העניין של זכות הציבור לדעת נתון לפרשנות ומומלץ על כל הודעה שלא בטוחים בה האם זה נחשב באמת לזכות הציבור לדעת לא רק לחשוב אלא גם להתייעץ עם מי שמבין בזה.

אז גם בטכנלוגיה, אפשר להבין ולדעת יותר פרטים על דבר מסויים אבל בגלל שיכול להיות הבדל בין חיבור אותו הדבר למשהו אחר ולמשהו האחר יש דברים אחרים שלא כולם יודעים מה הם וחוסר התאמה עלול לגרום לנזק של 2 הדברים.

ולכן מבחינה עובדתית באם יש מקרים שאני גם מבקש עזרה ממי שמבין ולא מסתפק בלקרוא מידע על דבר מסויים גם עם זה הרבה מידע בדבר, אז יש לי זכות במה שאני לא בטוח האם זה עדיף, לשאול בפורום, ולא משנה באיזה נושא.

אז מה אתה החלטת בנושא של הבעיה הזאת אצלי בלינוקס?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...