חוות דעת קצרה על כרטיס מסך Gigabyte GTX 960 OC WindForce X2 - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוות דעת קצרה על כרטיס מסך Gigabyte GTX 960 OC WindForce X2


unimportant

Recommended Posts

שלום,

לפני כמה ימים החלטתי לקנות כרטיס מסך חדש.

אחרי כמה התלבטויות, החלטתי לרכוש את כרטיס המסך GTX 960 OC WindForce X2 ב-StartPC בנתניה. אני רוצה לציין לטובה את היחס שהם מקנים, העזרה והטיפול בלקוח. נתקלתי בבעיה מסוימת והם שמחו לעזור לי. ניכר שזה עומד בראש העדיפויות שלהם. כל הכבוד להם!

החלטתי ללכת על ה-GTX 960, דווקא מפאת צריכת החשמל הנמוכה שלו, TDP של 120W זה בהחלט נמוך בהשוואה לכרטיסי באותו טווח מחירים (למשל R9 280X). אני מוגבל מבחינת , כיוון שיש ברשותי ספק 430W של סיסוניק, כך שהאפשרויות שעמדו בפניי היו מוגבלות.

הדגם שקניתי הוא ה-WindForce X2 של , דגם שמגיע עם נדיבה מתדר עבודה ובוסט של 1,126/1,178MHz ל-1,216/1,279MHz.

קצת של האריזה וכרטיס המסך עצמו:

7Zl8660l.jpg

ocXBzZul.jpg

SzL8VLCl.jpg

MXAC5erl.jpg

כרטיס המסך מכיל שני מאווררים בגודל 90 מ"מ שכוללים 11 להבים ייחודיים, שלפי גיגהבייט הבליטה בכל להב מסייעת בפיזור החום. כמו כן, ישנם ארבעה צינורות חום בקוטר 6 מ"מ.

המאווררים יודעים לחדול מלעבוד (כלומר להפסיק את עבודתם לחלוטין) במצב Idle ובעומס נמוך כדי לאפשר עבודה שקטה כמה שיותר, וזה מצליח. הכרטיס לא פולט שום רעש במהלך גלישה באינטרנט, כמו גם ממש בכתיבת שורות אלו, וגם ב Full Load המאווררים שקטים מאוד באופן יחסי.

למרות העובדה שמדובר בקירור פאסיבי למחצה, הטמפרטורות נמוכות להפליא - כשאין יישומים כבדים ברקע (אנטי-וירוס ודפדפן פועל) הכרטיס עומד על 28 מעלות צלזיוס, וב - Unigine Heaven 4 הטמפ' עולה ל-53 מעלות.

חסרון אחד שאני מוצא בכרטיס הזה הוא החוסר ב-Backplate, אבל כנראה שגיגהבייט בחרה לשמור את זה לגרסה היוקרתית שלה, ה-G1.

כשזה נוגע לביצועי גיימינג, ב-1080P הכרטיס עושה את העבודה עם רוב הכותרים הנוכחיים ברמת פירוט גבוהה. ב-Crysis 3 לדוגמא, צריך להתפשר על 2x AA או ללא כדי לאפשר מצב משחק חלק. וברזולוציה גבוהה מ-1080P, כנראה שתידרשו להצטייד ב-GPU חזק יותר בהתאם.

בסה"כ, מדובר בכרטיס שנותן תמורה גבוהה למחיר שלו. הוא מאוד שקט, מספק ביצועים מעולים ב-1080, קריר ולא צורך הרבה חשמל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...