מה מצבם של התקני האיחסון שלכם וכמה זמן הם מחזיקים מעמד? - עמוד 2 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה מצבם של התקני האיחסון שלכם וכמה זמן הם מחזיקים מעמד?


smalul
 Share

Recommended Posts

בכל מקרה כל מי שאמור להוסיף למסמך חייב גישה אליו..... איך בדיוק הסיסמה תמנע כניסה של מישהוא ?

smalul - עד כמה אכפת לך לבצע פעולות על פוסטים של משתמשים ? אם ניתן, יש פתרונות שקצת דומים למה שאתה רצית, ישירות על הפורום :

נבחר "סטנדרט" של העמודות שאנחנו רוצים שיהיו טבלה

ניתן טבלה ריקה בהודעה שמכילה רק אותה ומיועדת לציטוט

המשתמ שרוצה לדווח מצטט את ההודעה וממלא את הטבלה

כשאתה בא לאסוף נתונים - אפשרויות :

1 "תצטט" את ההודעה של המשתמש, ותעתיק ממנה את הקטע של TR...../TR הרצוי לטבלה המשותפת שלך

2 תבחר את תוכן הטבלה ותעתיק אותו לאקסל (בדקתי אם libreoffice - זה עובד בצורה נורמלית). אחת לתקופה תייצא מהאקסל טבלה לכאן

ההודעה המיועדת לציטוט שמכילה את הטבלה - רצוי שהיא תהיה בהודעה נפרדת אחריי פתיחת הדיון בעמוד הראשון, כך שמשתמשים לא יצתרכו למחוק את כל התוכןם המיותר שהם מצטטים

דרך אחת שבה תוכל לעשות את זה היא לפתוח דיון חדש אם הודעה אחת ואז למזג אליו את הדיון הזה, כך יהיו לך 2 הודעות ראשונות ברצף - מהן אחת תכיל את כל החומר והשניה רק את הטבלה שהמתשמשים יצטטו

(את צילומי הדיסקים הקשיחים שלך תוכל להזיז להודעה נפרדת)

נערך על-ידי 11010010110
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 117
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תמונות מצורפות

אהלן,

1. דיסק קשיח של , דגם ST2000DM001 נרכש באוגוסט 2012 (ותודה לאמזון על המידע הזה):

[ATTACH=CONFIG]9469[/ATTACH]

כפי שאפשר לראות, 25,464 שעות פעולה עברו על הדיסק הזה (~3 שנים), ורק היום גיליתי שהוא מתחיל לקרוס לי... באסה (תודה @smalul). מה שכן, המחשב שלי עובד 24/7 ולדעתי הדיסק עצמו עובד הרבה (מוריד יחסית הרבה ומשאיר את הקליינט של הטורנט פתוח כל הזמן).

2. SSD של , דגם EVO 840, בנפח 250GB. נרכש במרץ 2014:

[ATTACH=CONFIG]9471[/ATTACH]

לפי התמונה, הדיסק תקין לחלוטין. אני מקווה גם שיישאר כך. :)

3. SSD של Kingston, דגם 3K, בנפח 120GB. נרכש באוגוסט 2012:

[ATTACH=CONFIG]9472[/ATTACH]

גם הדיסק הזה נראה תקין לפי התמונה. הערה: לאחר שקניתי את ה-250GB שמתי את ה- הזה במגירה, כך שהוא לא היה בשימוש בשנה וחצי האחרונות (לפני קצת יותר מחודש חיברתי אותו בחזרה למחשב). זאת הסיבה שמספר שעות העבודה שלו נמוך יחסית לשעות שעברו מאז שקניתי אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה נותן את כתובת המסמך בפורום, כלומר מי שיודע איפה המסמך נמצא הוא מהפורום

אתה נותן את הסיסמה בפורום, כלומר לכל מי שיכול לגשת למסמך יש את הסיסמה

אז בשביל מה הסיסמה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@11010010110

1. אני לא מנהל של פורום אמצעי אחסון, אז אין לי אפשרות למזג דיונים כאן.

2. אני מסכים שפרמטר 5 במשתני ה SMART הוא חשוב, אבל לדעתי פרמטר C6 (או 198), שמציין את מספר השגיאות שאינן ניתן לתיקון, חשוב קצת יותר מפרמטר C5 (או 197), שמציין מספר הסקטורים שממתינים להחלפה (הערך הזה יכול להשתנות ואף לרדת חזרה ל-0, במיוחד אם מבצעים סריקה מלאה של הדיסק הקשיח עם התוכנה של היצרן).

3. אילו עמודות צריכות להיות לדעתך בטבלה?

העמודות שלדעתי חייבות להיות בטבלה כזו הן דגם הכונן, שם החברה/היצרן, נפח הדיסק, תאריך הקנייה (אני מניח שזהו גם תאריך החיבור למחשב, שכן אין טעם לקנות דיסק קשיח ולא להשתמש בו) והתאריך שבו התחילו להופיע שגיאות במאפייני ה SMART או שהדיסק הקשיח התחיל לעשות בעיות כלשהן (לא תקף אם הדיסק הקשיח תקין). כפי שאפשר לראות, אני הוספתי גם עמודה של שעות עבודה מתוך הנחה (סבירה) שיש מתאם (קורלציה) בין מספר השעות שהדיסק עובד (או לפחות מקבל מתח) לסיכוי שהוא יתקלקל, וכן עמודות של שם המדווח ותאריך הדיווח.

4. בנוגע לשיטת הדיווח של המשתמשים - זה אכן יהיה עדיף אם המשתמש יספק בעצמו את המידע, אבל צריך לזכור שלא כולם אנשים טכניים, ולכן חשבתי שהכי פשוט יהיה לבקש מהמשתמשים לספק צילום מסך מ CrystalDiskInfo.

@none77

הרעיון של מסמך משותף הוא רעיון טוב, אבל כפי שכתבתי בנקודה 4 ל 11010010110 - אי אפשר להסתמך על כך שכל משתמש יידע או יטרח לספק את כל המידע לגבי התקני האיחסון שלו, ולכן בגדול מה שאני מבקש הוא תאריך הקנייה של הדיסק הקשיח, התאריך שבו הדיסק הקשיח החל להציג בעיות ותמונה שמציגה את פרטי הדיסק הקשיח, ומהתמונה אפשר יהיה להוציא את כל או רוב הפרמטרים הדרושים. בנוסף, אם לכל אחד תהיה גישת כתיבה למסמך, אז כל אחד יוכל "לשבש" את הנתונים. נכון שאפשר לשחזר גירסה קודמת, אבל מה יקרה אם מישהו מחליט לגרום נזק ע"י עיוות הנתונים, ואז אנשים נוספים מוסיפים פרטים חדשים? שיחזור לגירסה קודמת ימחק את המידע החדש. יותר מזה - איך יהיה אפשר לוודא שהמידע שמוזן למסמך הוא אכן מידע אמיתי ולא מידע שמישהו החליט להמציא? ביקשתי תמונה פשוט אני מניח שזיוף תמונה הוא קצת יותר קשה מאשר זיוף טקסט.

נערך על-ידי smalul
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרעיון של המסמך זה לא במקום התמונה אלה לחסוך לך עבודה, ברור שזה לא רמת עילאית אבל סה"כ מדובר בנתוני סמארט, אם מסתדר לך למלאות את הטבלה זה הכי טוב, בלי קשר לדעתי יהיה לך הכי נוח בגליון אלקטרוני משותף לקריאה בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז שגיל יסדר לנו הודעה שניה נוספת בדיון

בטבלה רצוי שיהיו מה שיש עכשו + תאריך ייצור + כמות הפעלות + כל הפרמטרים החשובים מבחינתנו : 5 197 198 ואחרים אם יהיו. (ואפשר לבחור פונט קטן יותר ולא bold בשביל שכל זה ייכנס ברוחב ההודעה - נסה TD..../TD במקום TH...../TH לתאים)

לא צריך להיות משתמש טכני בשביל להעתיק משהוא מהתוכנה לטבלה. פשוט תבהיר למשתמשים איזה דברים בדיוק אתה רוצה לקבל, ושיביאו את הטבלאות הקטנות שלהם על הפורום, אותן תוכל להעתיק לתוך הטבלה המשותפת. כמו כן אל תחייב לתת את כל הנתונים, מי שלא יכול לתת תאריך ייצור/שעות עבודה (כמו במקרה שלי)/כל נתון אחר, פשוט ישאיר את אותו תא ריק

בסופו של דבר, אנחנו סומכים על המשתמשים שלא ימציאו את המידע שהם עצמם שולחים..... מי שלא הולך להמציא לא ימציא. מי שכן הולך להמציא, מאמץ של דקה נוספת ב paint לא ימנע ממנו לעשות זאת - מה גם שהוא יכול לשקר בנתונים האחרים כמו תאריך קנייה

עריכת נתונים שכבר נשלחו מקודם על ידי משתמשים אחרים - אם אתה מנהל את הכנסת הנתונים לטבלה משותפת הבעיה לא קיימת. בשיטה של none77, ניתן לבחור 2 גרסאות של הטבלה, להעתיק אותן לגיליון חדש ולעשות חיסור של טבלה פחות טבלה (כל תא) - התאים הישנים יותר חייבים כולם לצאת 0. (ניתן להכין גיליון שבו יש פונקציות מוכנות בשביל הבדיקות האלה) אם תא ישן כלשהוא יוצא משהוא אחר ניתן להתחיל בחקירה.....

נערך על-ידי 11010010110
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי מצאתי מה צריך....

רק למצוא מישהו שיודע לעשות את זה.

http://www.overclock.net/t/754763/as-ssd-benchmark-thread

הכנסת נתונים ע"י בודדים בדף לחוד מהטבלה שעובר לטבלה.

ככה אי אפשר לשנות כלום בנוסף תצלום לאימות נתונים.

נערך על-ידי none77
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@none77

אכן זה נראה כמו פתרון מצויין. הכנתי טופס למילוי הפרטים הדרושים:

https://docs.google.com/forms/d/1qNUPexd3SajYzTa81ho2vvDBgnS6GpoRTXHMM6bJeCs/viewform?usp=send_form

עדיין צריך לוודא שהכל עובד שם כמו שצריך, אבל זה נראה בסדר.

הנה קישור לקובץ שבו נאספות התגובות:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ajzaGAc9W1ZF9NFSawtx3CwzmjcfrQPkbP5EQHINghc/pubhtml?gid=1932780014

חיפשתי דרכים להציג את המסמך כתוך תגובה בפורום, כפי שנעשה בדיון ש none77 קישר אליו בפורום www.overclock.net אבל לא הצלחתי (ייתכן שבפורום פשוט לא הותקנה חבילת ההרחבה המתאימה או שהוחלט שמדובר בסיכון בטיחותי גדול מדיי).

נערך על-ידי smalul
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי בוחר את מאפיין 4 start stop count במקום 12 power cycle count

במחשבים הדיסק הקשיח נכנס ל sleep לעיתים קרובות כשאין פעילות כלומר - לא מתרחש ניתוק וחיבור המתח, כן מתרחשת עצירת והפעלת ראשים (שחיקה מכאנית)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • smalul changed the title to מה מצבם של התקני האיחסון שלכם וכמה זמן הם מחזיקים מעמד?

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...