מפכ"ל חדש - עמוד 3 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפכ"ל חדש


ag43

Recommended Posts

איזו דרך מחשבה גאונית. כאילו שלבעלי אמצעי התקשורת הנאו-ליברלים אין אינטרסים, ואכפת להם ממשהו חוץ מהכסף שלהם. הם ימכרו לך כתבות תמורת תשלום. כתבות שמאלניות וימניות בהזמנה, תמורת תשלום. ושלדון משלם הרבה.

אתה מוזמן להפנות אותי לקמפיין אינטנסיבי אחד דומה בסדר גודל למה שנעשה עכשיו למינוי החדש, לטובת מהלך ימני כלשהו, בנתיים הדבר היחיד שאני רואה שם זה אינטרסים של השמאל.

כנראה שנוני משלם יותר משלדון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
בנתיים הדבר היחיד שאני רואה שם זה אינטרסים של השמאל.

לא, זה הרבה יותר גרוע. מילא מאבק נגד מינוי ימני כיוון שהוא ימני - גם אז מדובר בעיוות מוחלט של תפקיד התקשורת ומעילה בחובתה למסור לציבור מידע ולא תעמולה, אבל אז לפחות הכל גלוי. כאן, מדובר במאבק של השמאל נגד מינוי ימני, לכאורה ללא כל קשר לכך שהמינוי ימני אלא מסיבות "טהורות".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה? כי כבר היו מינויים בעבר של אנשים שהיתה להם קופת שרצים לא קטנה מזו של הירש, ולא היה שום דבר שמתקרב לעליהום התקשורתי הנוכחי. המסקנה הבלתי נמנעת היא שעברו של הירש ומגרעותיו המקצועיות הם לחלוטין לא הסיבה לעליהום. זה משאיר שתי אפשרויות - או שההתנגדות להירש היא פוליטית, או שההתנגדות נובעת מכך שכולם מושחתים ומשום מה מניחים שהירש יטפל בשחיתות ביד קשה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מוזמן להפנות אותי לקמפיין אינטנסיבי אחד דומה בסדר גודל למה שנעשה עכשיו למינוי החדש, לטובת מהלך ימני כלשהו, בנתיים הדבר היחיד שאני רואה שם זה אינטרסים של השמאל.

כנראה שנוני משלם יותר משלדון.

וואו הגאנות שלך שוברת שיאים. נוני לא צריך לשלם, משלמים לו. ו- lienet וידעות הם בין גופי התקשורת הכי לא אמינים שיש, בערך ברמת חוסר האמינות של היום. כל כתבה שניה היא בתשלום.

כל כתבה שאתה קורא על ה"סיכסוך" הישראלי פלסטיני, באה מאינטרסים. אנשים פחדנים כמוך הם הכי קלים לשליטה, העיקר שתמשיך לפחד. ככה יוצרים לאומנות, כמו הנאצים (נאציונל = לאומנות), גם פה משתמשים בפרופגנדה. כמובן שמחסור ומצוקה תמיד יעזרו לשלטון. אבל אתה בטח חושב שאתה בן אדם חופשי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי לפגוש לא מעט אנשים המחזיקים בדעות כמו שלך בחיי, דיסטורשן, ולכולם היתה תכונה משותפת אחת: אי היכולת להבין שהעולם הוא לא סימטרי, ומכך שתבחר לנהוג בדרך מסויימת לא ניתן להסיק שאחרים יבחרו לנהוג באותה הדרך כלפיך. ההתנגדות ל"לאומנות" היא מהמאפיינים המרכזיים של התפיסה הזו, שכן לעולם לא נראה אנשים כמוך מעודדים את כלל האנושות לזנוח את רעיון הלאום - אלא רק את עמם שלהם לזנוח את רעיון הלאום שלהם, מתוך איזושהי תקווה פרוורטית לכך שזה יעודד גם אחרים לנהוג באותה הדרך, ולא, אהם, לנצל את חוסר הלכידות בלאום המתפורר שלנו בשביל לקדם על חשבונינו את האינטרסים הלאומיים שלהם.

אתה בטוח שתהיה "אדם חופשי" אם תפרק את הלאום הישראלי. אני בטוח שהדבר היחיד שיהיה חופשי בתסריט שכזה הוא המוח שלך מהגולגולת שלך, אחרי שהערבים, שהחליטו מזמן שזה מקומו, יקבלו את האפשרות הממשית לבצע את זממם. מדהים שאנשים כמוך, שמוכנים להיות חוטבי העצים ושואבי המים של ארגוני הטרור המוסלמיים, קוראים לאחרים "קלים לשליטה".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

החוצפה של פקידוני משרד המשפטים:

בינתיים במשרד המשפטים ישנה מחלוקת: אם לא תימצא מניעה משפטית, ונכון לרגע זה אין מניעה משפטית של ממש למינויו של גל הירש, נשאלת השאלה אם לא תתקיים מניעה ציבורית נוכח עסקיו באזורים בהם עסק ונוכח הגורמים שעמם הוא עסק.

http://rotter.net/forum/scoops1/245869.shtml

אני אומר שמתקיימת מניעה ציבורית שאותם פקידונים ישמרו על מקום עבודתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...