תאונת דרכים, מלפני עשור - רות דוד פ.מחוז, גל בק ז"ל ושני פלטי שולץ (29/11/15) - עמוד 3 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תאונת דרכים, מלפני עשור - רות דוד פ.מחוז, גל בק ז"ל ושני פלטי שולץ (29/11/15)


Second Edition

Recommended Posts

היא אפילו לא עברה חקירה אחת.

היא נשאלה כמה שאלות בבית החולים אליו הגיעה עם פציעות קלות אחרי הדריסה.

שם טענה שעברה באור ירוק ונסעה ב40-50 קמ"ש(קלאסי).

רק מהמרחק בו הועף האופנוע, והנזק שנעשה לאופנוע אפשר לראות בבירור שמדובר היה במהירות של 80-90 קמ"ש.

לא זימנו אותה אפילו פעם אחת לתחנת המשטרה.

לא ביצעו בדיקות שכרות וסמים שהם חובה!!! בכל תאונה, כל שכן בתאונה קשה בה יש הרוגים.

לא בדקו מצלמות ברמזורים קודמים.

הנהגת הדורסת מסרה בעצמה למשטרה עוד בבית החולים את הטלפון של נהגת המונית כדי שזו תעיד בשבילה.

עדות נהגת המונית לשעבר סותרת את כל העדויות האחרות, כולל הממצאים מהזירה.

היא חוזרת ומדגישה שוב ושוב!! במהלך העדות, בדיוק!!! את מה שצריך כדי לזכות את הנהגת הדורסת.

החבר של הנדרס שנסע על אופנוע נוסף יחד איתו והיה עד, היה צריך לרדוף אחרי המשטרה כדי שיקחו ממנו עדות.

ההורים של הנדרס היו פשוט באבל כבד, הם לא תיפקדו.

ומתוך האבל נולד ילד חדש.

לא היו להם את כוחות הנפש לפתוח את הפרשה ולהילחם על צדק.

אך הם חיו בתחושה קשה של חוסר צדק בו הנהגת הדורסת זוכתה לחלוטין והתיק נסגר, בעוד שכל העדויות שהם שמעו מצביעות על כך שהבן שלהם לא שתה ולא לקח סמים ולא עבר באדום.

התיק נסגר תוך זמן מאוד!

קצר באופן מחשיד מאוד!

התיק נסגר ע"י רות דוד שהיתה פרקליטת המחוז.

כן כן... אותה רות דוד שנאשמת עכשיו בשוחד אחרי שהתפוצצה פרשת רונאל פישר.

מה עוד אתה צריך?

יש עוד כמה דברים שפרחו לי מהראש.

אבל אין ספק!!!

אין שמץ!!! של ספק.

מדובר בפרשת טיוח, בה כמעט בטוח שהיה שוחד.

ולא רק רות דוד מהפרקליטות היתה מעורבת בטיוח.

גם שוטרים מהמחוז היו מעורבים בכך.

כי שוטרים הם פשוט עבריינים במדים.

דרך אגב.

בחוצפתה היא פנתה להורי הנדרס, וביקשה מהם 90 אלף שקל פיצויים על הנזק הנגרם לרכבה.

כשהם ניסו למסור לה את פרטי הביטוח המקיף, הם סרבו לקבלם.

וניסו להתעקש שהנזק יתוקן מכספם הפרטי.

אולי כדי שהתשלום יראה כמו הודאה באשמה.

- - - תגובה אוחדה: - - -

הפרקליטות: לא נפתח את תיק דריסת גל בק

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4679037,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 136
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

זאת לא בדיוק התפתחות.

המשטרה פשוט מנסה להסיט את האש לפרקליטות.

למרות שהיא בעצמה(המשטרה) מעורבת עד צוואר בליקויי חקירה וטיוח.

במקביל, גורמים משטרתיים המצויים בחקירת התאונה אמרו היום לישראל היום כי המשטרה המליצה בשעתו להעמיד לדין את הנהגת הדורסת בגין גרימת מוות ברשלנות. בהתייחס לפרסום לפיו אחת העדות מסרה לכאורה עדות שקר למה שהתרחש הוסיפו הגורמים ״עדותה לא השפיעה על ההמלצה״. אותם גורמים הוסיפו כי התיק הועבר לפרקליטות ולא הוחזר לידי המשטרה לצורך השלמות חקירה.

http://www.israelhayom.co.il/article/297571

בכל פרשה גדולה של אי צדק אפשר לראות איך גם המשטרה וגם הפרקליטות משתפים פעולה כדי לתפור תיקים, לחבל בחקירות, להעלים/לפברק ראיות.

אין מי שיעצור אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאוריות הקונספירציה הולכות לשני הכיוונים - מה קרה אתמול שפתאום הסיפור הזה עלה לכותרות, אחרי עשר שנים? למי יש אינטרס לדחוף אותו? מי מרוויח ממנו, ומי מפסיד?

קצת נאיבי לחשוב שהמשטרה והפרקליטות הם גופים מושחתים לחלוטין, ואילו התקשורת מצד שני היא אביר בשריון לבן, לא? למה אסור לתת אמון עיוור במערכת אבל מותר לתת אמון עיוור בתקשורת?

תראה איך מצליחים בסיפור אחד לשנות את תשומת הלב "של מדינה שלמה" (לא באמת מדינה שלמה, יש מלא אנשים - כמוני - שזה בכלל לא מעניין אותם) - למה, בד בבד עם השאלה למה סגרו את התיק, אתה לא שואל למה הסיפור הזה צף דווקא עכשיו?

מנין לך שאני לא שואל? למעשה זה אחד הדברים הראשונים שעלו לי לראש. אך תסכים איתי שלא משנה איזו תאוריית קונספירציה נראית לך יותר סבירה, יש פה מה לבדוק. ברגע שזה עלה לכותרות זה כבר לא "בולשיט שלא מעניין אף אחד".

למה לקחת הכל לקיצוניות? ראית אותי טוען ש"המשטרה והפרקליטות הם גופים מושחתים לחלוטין, ואילו התקשורת מצד שני היא אביר בשריון לבן"?

יכול להיות שהתיק נסגר באמת מחוסר אשמה וכל העליהום הציבורי הוא לא יותר מחבורה של איכרים עם קלשונות שמחפשים את דמו של מי הם רוצים לשפוך היום. יכול להיות שמישהו באמת קיבל כסף מתחת לשולחן וצריך לפתוח את התיק מחדש. יכול להיות שמישהו שילם כסף למשפחה כדי שהיא תציף מחדש את הסיפור הזה. יכולות להיות פה המון תאוריות לכל כיוון - אז למה אתם בוחרים ללכת דווקא עם התאוריה שהתקשורת מכוונת אתכם אליה ולא שואלים אפילו את עצמכם אם יכול להיות שאתם סתם פוגעים באדם חף מפשע?
איך שנראה לי, בעניין שכזה - אם האדם הוא באמת חף מפשע, ואם התנהלות הרשויות במקור הייתה סבירה ותקינה - לא תהיה בעיה להוכיח את זה, והסיפור יגווע מהר מעצמו. אז נכון, שיש את הכמה ימים האלה שכל האינטרנט צולב אותך על לא עוול בכפך, וכבר ראינו איך זה מביא לתוצאות איומות (לא עלינו) כמו במקרה ההתאבדות של אותו מנהל אומלל במשרד הפנים, אך במרבית המקרים לא יהיה כאן שום נזק לטווח ארוך לאותו חף מפשע, אם הוא באמת חף מפשע. בוא נאמר שזה סיכון שנראה לי מידתי וסביר, ביחס לסיכון שאכן התרחשו דברים לא תקינים.

ומובן שאם יש גורמים אינטרסנטיים שמציפים סיפור כזה ללא כל הצדקה רק כדי לפגוע באותו חף מפשע, על אחת כמה וכמה צריך לחקור כדי לחשוף ולהעניש אותם.

אנשים הרבה יותר מקושרים ועשירים מבת של איזה איש עסקים (אפשר לחשוב שהוא מיליארדר.. אעלק טייקון) הלכו לכלא.
זה טיעון טיפשי ומיותר, סלח לי. הוא לא מוכיח או מפריך שום דבר. בכל מערכת יש החלטות ענייניות ולא ענייניות, סבירות, ולא סבירות. זה שיש מקרים לכאן, לא אומר שאין מקרים לשם. וזה שיש דוגמאות למקרים שבהם המערכת מתפקדת לתפארת לא אומר שתפקודה במקרים אחרים לא יכול להיות נוראי, ושאם יש חשד סביר להתנהלות כזו, אז לא צריך לחקור ולתקן.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בהחלט התפתחות, מכיוון שמחלקת תביעות במשטרה המליצה להעמיד לדין ואילו הפרקליטות התנגדה.

הפרקליטות, בהובלת רות דוד, התנגדה להמלצה של המשטרה.

התנגדות שכזו, צריכה להיות מלווה בנימוק.

אקיצר, הכדור נזרק בחזרה לפרקליטות.

התפתחויות - מחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת נראה לכם לחקור משהו שקרה לפני 10 שנים? יעשו לה בדיקת שכרות בדיעבד? יסתמכו על זכרון רעוע של עוברים ושבים? ימצאו מהרמזור 10 שנים אחרי?

לא יקרה כלום עם הדבר הזה (שלא לדבר על התיישנות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך את השחורדינית הזאת. זה מקרין מאוד חזק על הפרקליטות ועל חלקים ממשטרת ישראל.

- - - תגובה אוחדה: - - -

אגב, יש לך בתיק עדויות על מה שקרה באמת.

וישנה עדות אחת ויחידה, בעייתית ביותר, שנוטה לטובת הנהגת.

אך העדות הזאת,כאמור, בעייתית ולא נכונה. היא בכלל ממקמת את עצמה לא במקום התאונה !.

- - - תגובה אוחדה: - - -

https://youtu.be/ulatjHu2KVU

- - - תגובה אוחדה: - - -

הבלוג של אותו ערן ורד נפל..

וזה מצחיק כי זה פורסם כבר באינספור מקומות.

מה שמוכיח שכסף לא קשור לחוכמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה נפל?

כל פעם אתם אומרים את זה, וכל פעם זה עובד לי כשאני בודק.

מה שכן אחת התגובות אצלו בבלוג היא "לכאורה" או "כאילו" איום לקבור אותו בתביעה של מישהו שמייצג את שולץ.

בגלל שהתגובות אנונימיות זה יכול להיות סתם הודעת פסיכולוגיה הפוכה של אחד הקוראים שרוצים ליצור המחשה של ההשתקה והאיומים.

אבל לך תדע... הכל יכול להיות...

הרי משפחות האלפיון העליון בהחלט פעלו במלוא המרץ כדי להשתיק את הפרשה בכל דרך אפשרית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלק מטורו של יגאל סרנה מידיעות :

הטור המלא. מוסף לשבת. ידיעות.

"סאני פותח מעטפה ובה שני דגים עטופים בשכפ"ץ של לוקה בראצי.

"מה זה לעזאזל?!" הוא שואל.

"זו הודעה בנוסח הסיציליאני. לוקה בראצי ישן עם הדגים."

(מתוך הסנדק)תשמעו סיפור. ליד הבית שלי, ברחוב לינקולן, יש צומת עם סמטונת וילסון היכן שכל שבוע מתרחשת כמעט תאונה קטלנית. תמיד בין דו גלגלי שליח- פיצה- נחפז- לבין ארבע גלגלי. יום אחד שמעתי חריקה מוכרת ועל האספלט ראיתי את שליח הפיצה מוטל רצוץ לצד דו גלגליו המפרפר. קרוב לשם עמד ארבע על ארבע שעשה פרסה. אנשים אצו לסייע לנפגע, לבדוק מה עלה בגורלו ולהזעיק עזרה. רק הנהגת הצעירה של הרכב הפוגע נשארה ליד ההגה מבלי להציץ בקרבנה ודיברה בקדחתנות בנייד. הייתי סקרן, כי דבר כזה טרם ראיתי ונשארתי. כעבור כרבע שעה הגיע רכב פרקליטה של הפוגעת. זיהיתי את הקולגה לשעבר רונאל פישר, מגן האלפיון.

כל זה ארע טרם התפוצצותה של "פרשת פישר והפרקליטה דוד", שחשפה ריקבון עמוק במערכות חוק שעד כה נחשבו חסינות יחסית. שיתופי פעולה עברינים- חוקרים- פרקליטים שטרם התגלו כמוהם פה ובראשם חשוד אחד הבוחש בכל בזחיחות של דון קורליאונה עם יאכטה רק בלי החן של הסיציליאני. בסצנת לינקולן טמון היה עבורי עולם ומלואו בטיפה אחת עכורה. כל מה שהופך את רונאל פישר לא לאיש השנה, אלא לאיש העשור או אפילו העשוריים מאז עליית נתניהו. לא האיש הכי חשוב אלא ההכי מיצג.

כי מה היה לנו בסצנת הכביש הזעירה? קץ החמלה לצד זכות היתר של החזק ואותה חלוקה ישראלית חדשה וחדה לטורפים ולנטרפים. עורך הדין העצור ר. פישר, שעל מעלליו דובר בדרך זו או אחרת שנים טרם מעצרו, הוא איש ישראל 2015 שבה מתקימים ע"פ מחקרים מעודכנים המון רב של מולטימיליונרים לצד רבבות עניים ושורדים- בקושי בתוך פערי הכנסות הגבוהים ביותר בקרב הארצות המפותחות אליהן אנו עדיין משתיכים.

בשבוע שבו התאבד ביריה החוקר מספר 1 בהיררכית שלטון החוק כאילו חיינו בסיפור של ליאונרדו שאשא, רק הולך ומתחזק כוחה של עלילת ר. פישר והמביט אל קרביה יראה הכל. פישר הוא כדור הבדולח שלנו. בן הניצולים השרדן וחד העין, נטול העכבות, זיהה היטב את הסדקים בקהילה בה הוא חי. חיפש ומצא את נקודות השבר ואת ההלחמות הרשלניות של שלטון החוק. ובעיקר איתר והזדהה עם החמדנות שהיא הכוח המניע העיקרי של חברה שהיתה חלוצית. חברה שככל שהיא יורדת מטה מטה, כן שפתה מטפסת מעלה מעלה. לא פלא איפה שהאיש הזה הוצג גם כמומחה לעשרת הדיברות בארץ שעוברת תהליכי סיציליזציה.

יקח דורות, אם יימצא הרקולס, לנקות הכל.

סצנת לינקולן היא תמונת עולם שלישי שגורה: העשיר- הדורס את העני אף אינו יוצא מרכבו אלא מפעיל מיד את רשת ההגנה המרחבית שלו. העשיר מוגן מפני החוק כמו שאולמרט מופרד מן המאסר שלו. העלילה כוללת לצד עורכי דין ויועצים, גם צדיק חרדי בעל שם כמו הרב הכוזב פינטו עם חצר פעילה- יעילה שערכה מאות מיליוני דולרים, בכירי משטרה כמו למשל החשוד ניצב ברונו שטיין, פרקליטי צמרת כפישר ושותפתו וגם גיבור טרגי: החוקר מספר אחד שיורה כדור אחד מאקדח השירות בליבו.

ברכה שפילס דרכו משך שנים של עבודת שטח וחדרי חקירות עד לתפקיד הבכיר מכל, הוא גם השה לעולה של המחזה. אדם שתוקע כדור לרקתו או לליבו, עושה זאת כאשר הוא נקלע לקרב פנימי בין כוחות סותרים חזקים ממנו. כוחות שמנהלים בתוך נפשו קרב שאין בו מנצחים, רק מנוצחים וחללים. אף אם ברכה אינו שה תמים, שכן כחוקר בכיר ידע רבות על זוהמת המקום שהציץ אל מעמקיו, הוא גם קרבן. בדרך אל מותו הטרגי, נבגד ברכה גם על ידי מי שבו האמין כמו באב או בשליח אל.

יהיו אשר יהיו הממצאים, עדותו האחרונה הדוממת של ניצב ברכה מספרת סיפור מלא פרטים שיש להאזין לו היטב כמו לזירת פשע. הוא הבן אדם בסיפור הזה שנפשו היתה לשדה הקרב. וכמו שאומר החוקר בספר של ל. שאשא על סיציליה הרקובה: "האמת נמצאת בקרקעית של בור: אתה מביט לתוכה ורואה את השמש או את הירח; אבל אם אתה מפיל את עצמך למטה, אין עוד לא שמש ולא ירח, רק אמת".

מקור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתבה אומללה, לאור הגבלת התגובות והודאת הפרקליטות שצריך להשלים את החקירה.

פעם ראשונה אני אבקש יפה : אל תכניסו את השמאל - ימין לפה.

לא ראוי ולא לעניין.

- - - תגובה אוחדה: - - -

דה מרקר נרתם.

http://www.themarker.com/law/1.2682261

אגב, ישנם לפחות עוד שני מקרים מ-א-ו-ד דומים, אשר בהם נהגת/נהג מקושרים דרסו למוות רוכב קטנוע/הולך רגל, והתיק נסגר.

- - - תגובה אוחדה: - - -

ראיון בגלי צה"ל, שווה לשמוע, פרקליטה מפרקליטות ת"א גוערת באביו של הנדרס -

http://glz.co.il/1064-65729-HE/Galatz.aspx

מדהים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם ראשונה אני אבקש יפה : אל תכניסו את השמאל - ימין לפה.
וזה אתה אומר אחרי שהבאת פה ציטוט מלא של עיתונאי פח אחד, יגאל סרנה, שכל פועלו הוא שנאה בהמית לאחד, בנימין נתניהו? ושחוץ מפסקה וחצי בהתחלה כל הטור בכלל לא קשור לנושא? :huh:
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתבה אומללה, לאור הגבלת התגובות והודאת הפרקליטות שצריך להשלים את החקירה.

מדהים.

לא לכתבה מYnet האלה הכתבה של יגאל סרנה, מאוד מסכים איתה מלבד בלבולי הביצים על האסירים הפוליטיים ה"מסכנים".

וכן סגירת התגובות בYnet מה שנראה לך שנוני לא קשור שם בקנוניה? יש הוראות מלמעלה.

תשקורת חבריי, תשקורת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...