דו"ח חדש חושף: כך ארגונים ישראלים פועלים נגד ישראל באו"ם - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דו"ח חדש חושף: כך ארגונים ישראלים פועלים נגד ישראל באו"ם


רועיירדן

Recommended Posts

דו"ח חדש חושף: כך ארגונים ישראלים פועלים נגד באו"ם

[TABLE]

[TR]

[TD=align: right][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR]

[TD=align: right]דו"ח חדש של תנועת "אם תרצו" חושף כיצד שלושה ארגונים ישראלים בעלי מעמד מייעץ למועצה הכלכלית-חברתית של האו"ם (ECOSOC) פועלים נגד מדינת ומקדמים את הדה-לגיטימציה נגד בקהילה הבינלאומית, תוך קריאה להקמת ועדות חקירה נגד צה"ל במבצעים האחרונים שלו בעזה.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]16-6-2015[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[TD=align: left][TABLE]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR]

[TD]pixel.gif[/TD]

[TD]%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%AA%20%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D%20%D7%A0%D7%92%D7%93%20%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%20%D7%91%D7%90%D7%95%D7%9D.png[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]pixel.gif[/TD]

[TD]pixel.gif[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]pixel.gif[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]

דו"ח חדש חושף: כך ארגונים ישראלים פועלים נגד באו"ם

לקריאת הדוח המלא לחצו כאן

דו"ח חדש של תנועת "אם תרצו" המתפרסם היום חושף כיצד שלושה ארגונים ישראלים בעלי מעמד מייעץ למועצה הכלכלית-חברתית של האו"ם (ECOSOC) פועלים נגד מדינת ישראל ומקדמים את הדה-לגיטימציה נגד ישראל בקהילה הבינלאומית, תוך קריאה להקמת ועדות חקירה נגד צה"ל במבצעים האחרונים שלו בעזה.

מכוח מעמדם של ארגונים אלו הם זכו גם להופיע כמייעצים בעבור מוסדות האו"ם העוסקים בזכויות אדם. מעמד זה נחשב יוקרתי בעבור ארגונים לא-ממשלתיים, ומקנה להם יכולת השפעה על גיבוש עמדות האו"ם ועל ההחלטות המתקבלות במוסדותיו.

נמצא כי שלושה מהארגונים האלו מנצלים את מעמדם ואת האוזן הקשבת שהם זוכים בה באו"ם, כדי לפעול נגד המדיניות של מדינת ישראל ושל צה"ל.

הארגונים 'עדאלה', ‘איתיג'אה' ו'הוועד הישראלי נגד הריסת בתים' משתמשים בנגישותם לגופי האו"ם, כדי להאשים את ישראל ואת צה"ל בביצוע פשעי מלחמה, בהפרות הדין הבין-לאומי בנושאי לחימה וזכויות אדם, בעינוי של פלסטינים ועוד. חלקם אף קוראים במסגרות אלו להחרמת מדינת ישראל, תוך שיתוף פעולה עם ארגונים פלסטיניים.

מהפעולות הרבות שביצעו ארגונים אלו במוסדות האו"ם, בולטים המקרים הבאים:

1- במהלך "צוק איתן" ארגונים ישראלים ובניהם גם "עדאלה", כאמור ארגון בעל מעמד מייעץ לאו"ם, פנו לאו"ם בכדי לקדם ועדת חקירה נגד צה"ל ומדינת ישראל בטענה לעבירות על החוק הבינלאומי.

2- מועצת זכויות האדם' הגוף הבכיר ביותר באו"ם מאלה העוסקים בזכויות אדם, הקימה וועדה לבדיקת העובדות הנוגעות ל'משט המרמרה' ולמצור שהטילה ישראל על רצועת עזה. ‘עדאלה' סיפק מידע לוועדה ובעקבותיו קבעה כי המצור על עזה אינו חוקי, כי פעולת צה"ל לעצירת המשט הייתה בלתי חוקית בעליל וכי קיימות עדויות ברורות לפשעים של ישראל הנוגדים את אמנת ז'נבה הרביעית.

3- בזמן מבצע ‘עופרת יצוקה' פנו ‘עדאלה' וארגונים פלסטיניים לאו"ם, בדרישה לכפות על ישראל להפסיק את הלחימה, תוך האשמת ישראל בפשעי מלחמה. עם הקמת ‘וועדת גולדסטון' על ידי ‘מועצת זכויות האדם', סיפק ‘עדאלה' מידע לוועדה ואף שלח נציגה שתעיד לפניה. לאחר פרסום ‘דוח גולדסטון' (שגרם נזק תדמיתי חריף לישראל) הציע ‘עדאלה' לאו"ם, להקים וועדת מומחים שתפקח על יישום מסקנות הדוח בידי ישראל. וועדת המומחים הוקמה ו'עדאלה' סיפק מידע שנכלל במסקנותיה, בהן טענה כי החקירות שנערכו בישראל נעשו בחוסר הגינות ובחוסר שקיפות וכי הדרגים הבכירים בצה"ל לא נחקרו בדבר חלקם במבצע. (http://www.adalah.org/he/content/view/8429)

4- 'עדאלה' הגיש דוחות ל'וועדת זכויות האדם' של האו"ם שעסקו בהפרת זכויותיו האזרחיות והפוליטיות של המיעוט הערבי על ידי מדינת ישראל. לאחר מכן פרסמה ‘וועדת זכויות האדם' את מסקנותיה בנוגע לישראל, תוך שהיא כוללת במסקנותיה טענות רבות שהועלו לפניה על ידי ‘עדאלה'. על בסיס המידע מ'עדאלה', קבעה הוועדה בהמלצותיה כי מדינת ישראל צריכה לתקן את חוקי היסוד שלה, הכוללים את ההגדרה ‘מדינה יהודית'. נוסף לכך, קראה הוועדה בהמלצותיה לביטול ‘חוק האזרחות והכניסה לישראל', שמשמעות ביטולו היא ההכרה ב'זכות השיבה' של הפלסטינים לתחומי מדינת ישראל.

5- "הועד הישראלי נגד הריסת בתים" הגיש שלוש תלונות לאו"ם נגד ישראל וביקש כי תיפתח חקירה אודות פשעי מלחמה שישראל מבצעת, לטענתם, במזרח ירושלים

6- ‘עדאלה' וארגונים פלסטיניים ניהלו קמפיין באו"ם נגד הענקת מעמד מייעץ לארגוןJNF (ארגון אמריקני שהוא זרוע של קק"ל וספק התרומות המרכזי שלה). הארגונים טענו כי ישראל מפלה את המיעוט הערבי בנושא הקצאת אדמות, תוך שימוש ב'סוכנות היהודית', ב'הסתדרות הציונית העולמית' וב'קק"ל'. בשל הקמפיין נפסלה מועמדותו של JNF לקבלת מעמד מייעץ.

מתן פלג מנכ"ל תנועת "אם תרצו" מסר "הדו"ח מוכיח שמקורות החרם והדה לגיטימציה נגד ישראל נמצאים מתחת לאפינו ממש בארגוני הדה לגיטימציה הישראליים הנתמכים בחלקם על ידי ממשלות אירופה וקרנות זרות כמו הקרן לישראל חדשה. במשך שנים פועלים אותם ארגונים במוסדות האו"ם באפקטיביות וביעילות נגד ישראל מבלי שהאזרח עצמו בכלל מודע לכך. התופעה שבה סוכנים זרים המתיימרים להיות ארגוני זכויות אדם ישראליים, חותרים נגד המדינה בשדה הבינלאומי, צריכה להדיר שינה מעיני כל אזרח במדינת ישראל. אנו מקווים שפרסום הדו"ח יעודד את ממשלת ישראל ובמיוחד את משרד החוץ להיאבק בתופעה ביתר שאת. אנו קוראים לחברי הכנסת מימין ומשמאל, בטרם תטוסו לנאום נגד תנועת החרם הבינלאומית בניו יורק ובלונדון, טפלו בסוכנים הזרים פה בישראל."

http://imti.org.il/Docs/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D/?ThisPageID=1550

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השימוש הציני שהשמאל עושה בדלתות האחוריות של הדמוקרטייה כבר מוכיח שהשמאל הצליח למנוע את השיגשוג האדיר שהיה יכול להיות ב20 שנה האחרונות.

אלמלא השמאל היה שם גלגלים למדינת בכל הזדמנות אפשרית, בין אם זה מתוך אמונה שישראל צריכה להושמד ובין אם זה לרווח פוליטי, היינו יכולים כבר להיות אחת המעצמות החזקות בעולם.

הבעיה שיש פה שמאלנים שרוצים בשם הדמוקרטייה לכאורה שנדאג קודם כל לילדים של איובינו ורק בסוף לעצמנו.

זה אוליי לא נראה כל כך נורא, אבל המחיר שהמדינה שילמה בשביל להתמודד עם השמאל הוא כבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...