שחיתות רונאל פישר וידידיו - (מעודכן - 16/08/2015) - עמוד 5 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שחיתות רונאל פישר וידידיו - (מעודכן - 16/08/2015)


Second Edition

Recommended Posts

^בולשיט .

האדם חקר עשרות אם לא מאות נחקרים ואולי פיקד על חקירות של אלפי נחקרים.

אתה רוצה שנשחק ב"דם על הידיים" ?.

כמה נחקרים שלו התאבדו ?.

כמה נחקרים שלו עברו מסכת לחצים לא נורמלית ?.

מדובר באדם שהוא שוטר וחוקר 30 ומשהו שנה. אני נוטה לחשוב שאדם שכזה לא מתאבד אם מאשימים אותו במשהו לא נכון.

בולשיט. בולשיט. בולשיט.

להזכיר לך את אחיו, שהוריד את חברת "דן" לרמת שחיתות של פאקינג ניגריה ?.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

זה בדיוק מה שאני אומר.

מאחורי ההתאבדות(אם זאת בכלל התאבדות) יש קופת שרצים.

סביר להניח שיש כמה פרשות גדולות שהיו בסיכוי להיחשף בעקבות ההחלטה לחקרו.

ושהיו כמה וכמה אנשים בעלי כוח והשפעה שחששו לעצמם, והפעילו עליו לחצים ואיומים.

הוא התאבד כי הוא נעלב?

כי האגו שלו נפגע מליחשושי ספקולציות בהם אין שום כלום?

לא קונה את זה.

מילא אם היו באמת מתחילים לחקור אותו, וכל התקשורת היתה עושה עליו עליהום.

אבל זה לא באמת קרה.

התאבדות בגלל דמיונות שאינן קיימות במציאות?

זה מה שמוכרים לנו?

לעניין פינטו אין שום קשר למה שקרה.

עושים בעניין שימוש כדי לעשות ספין למה שבאמת אפשר למצוא בו רמזים לאמת.

במקום לרדת לשורש האמת, ולנסות לחשוב מה כל כך הפחיד אותו ואולי גרם לאיומים עליו.

במקום שיתעסקו בשאלה: מה הפחד הגדול מחקירה?

התאבדותו באה כדי למנוע חקירה שאיימה עליו וסביר להניח גם על אחרים שחששו שבמהלך החקירה יחשפו פרשיות בהם היו מעורבים.

והטיוח אחרי ההתאבדות בא כדי לקבור את החקירה שלאחר החקירה שלא התקיימה.

השימוש בתירוץ "הוא נשבר" "הוא צדיק" עושות שימוש ציני במקרים אחרים שהתרחשו לאחרונה ושאפשר למכור בקלות כהסבר לציבור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי את השרשור וגם ראיתי את חלק מהקישוריות - ויש לי רק מחשבה (עגומה) אחת בראש

זעקי ארצי מכורתי לאן את מתדרדרת - לאן אנו הולכים ומטמטמים ומנבלים את עצמנו.

בושה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעלומה: לאן נעלם הטלפון הנייד של ברכה?

מכשירו הסלולרי של תת ניצב אפרים ברכה, ששם קץ לחייו לפני שבוע, נעלם, כך פורסם הבוקר בגלי צה"ל. ביום ראשון שעבר, בשעת בוקר מוקדמת, יצא ברכה עם רכבו לפאתי העיר מודיעין ושם ירה בלבו באמצעות נישקו האישי.

חוקרי המשטרה ביקשו לשים את ידם על מכשירו של ברכה כדי לבדוק תלונות שהוגשו נגדו בנושאים שונים ובפרשות הנחקרות בימים אלו, אך כאשר הגיעו לזירת ההתאבדות המכשיר לא נמצא ובשלב זה לא ברור לאן הוא נעלם.

בדיווחים הראשונים לאחר התאבדותו נמסר כי הוא נמצא הודות לאיכון המכשיר אך נראה שלא כך הדברים ובמשטרה חוקרים האם ברכה העלים את המכשיר ואם כן מדוע. מהמשטרה סירבו להגיב לדיווח אך גורמים המעורים בחקירה העריכו כי ייתכן ומכשירו של ברכה לא יימצא לעולם.

כאשר יצא ברכה מביתו לפני שבוע ניסו אשתו ובני משפחתו ליצור עמו קשר אך הוא לא היה זמין. בשל חששם לשלומו פנתה רעייתו לחברו, קצין בדרגת תת ניצב המתגורר בסמוך, וביקשה את עזרתו. לאחר זמן לא רב מצא החבר את ברכה כשהוא ירוי במכוניתו.

מספר ימים לפני מותו של ברכה הוגשה נגדו תלונה במחלקה לחקירות שוטרים על ידי כתב מעריב אבירם זינו, בשל מידע מפוברק שזינו טען שהודלף אליו על ידי ברכה באמצעות הודעות למכשירו הנייד.

http://rotter.net/cgi-bin/go-news.pl?file=31768.html

הם חושבים שכולם מטומטמים.

שהם יכולים להסתיר ולטייח ולשקר ולעשות ספין.

לקחו משהו שהיה צריך לפתוח חקירה לגביו, אטמו לגמרי, הצהירו מייד! על זיכוי מוחלט, ועשו לסיפור ספין כדי לומר לציבור נו נו נו על כך שחושדים ופועלים לחשוף פרשיות שחיתות במשטרה.

והראיות?

טוטאו והועלמו כולם.

המתים לא מדברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טור של יגאל סרנה מידיעות :

הטור המלא. מוסף לשבת. ידיעות.

"סאני פותח מעטפה ובה שני דגים עטופים בשכפ"ץ של לוקה בראצי.

"מה זה לעזאזל?!" הוא שואל.

"זו הודעה בנוסח הסיציליאני. לוקה בראצי ישן עם הדגים."

(מתוך הסנדק)תשמעו סיפור. ליד הבית שלי, ברחוב לינקולן, יש צומת עם סמטונת וילסון היכן שכל שבוע מתרחשת כמעט תאונה קטלנית. תמיד בין דו גלגלי שליח- פיצה- נחפז- לבין ארבע גלגלי. יום אחד שמעתי חריקה מוכרת ועל האספלט ראיתי את שליח הפיצה מוטל רצוץ לצד דו גלגליו המפרפר. קרוב לשם עמד ארבע על ארבע שעשה פרסה. אנשים אצו לסייע לנפגע, לבדוק מה עלה בגורלו ולהזעיק עזרה. רק הנהגת הצעירה של הרכב הפוגע נשארה ליד ההגה מבלי להציץ בקרבנה ודיברה בקדחתנות בנייד. הייתי סקרן, כי דבר כזה טרם ראיתי ונשארתי. כעבור כרבע שעה הגיע רכב פרקליטה של הפוגעת. זיהיתי את הקולגה לשעבר רונאל פישר, מגן האלפיון.

כל זה ארע טרם התפוצצותה של "פרשת פישר והפרקליטה דוד", שחשפה ריקבון עמוק במערכות חוק שעד כה נחשבו חסינות יחסית. שיתופי פעולה עברינים- חוקרים- פרקליטים שטרם התגלו כמוהם פה ובראשם חשוד אחד הבוחש בכל בזחיחות של דון קורליאונה עם יאכטה רק בלי החן של הסיציליאני. בסצנת לינקולן טמון היה עבורי עולם ומלואו בטיפה אחת עכורה. כל מה שהופך את רונאל פישר לא לאיש השנה, אלא לאיש העשור או אפילו העשוריים מאז עליית נתניהו. לא האיש הכי חשוב אלא ההכי מיצג.

כי מה היה לנו בסצנת הכביש הזעירה? קץ החמלה לצד זכות היתר של החזק ואותה חלוקה ישראלית חדשה וחדה לטורפים ולנטרפים. עורך הדין העצור ר. פישר, שעל מעלליו דובר בדרך זו או אחרת שנים טרם מעצרו, הוא איש ישראל 2015 שבה מתקימים ע"פ מחקרים מעודכנים המון רב של מולטימיליונרים לצד רבבות עניים ושורדים- בקושי בתוך פערי הכנסות הגבוהים ביותר בקרב הארצות המפותחות אליהן אנו עדיין משתיכים.

בשבוע שבו התאבד ביריה החוקר מספר 1 בהיררכית שלטון החוק כאילו חיינו בסיפור של ליאונרדו שאשא, רק הולך ומתחזק כוחה של עלילת ר. פישר והמביט אל קרביה יראה הכל. פישר הוא כדור הבדולח שלנו. בן הניצולים השרדן וחד העין, נטול העכבות, זיהה היטב את הסדקים בקהילה בה הוא חי. חיפש ומצא את נקודות השבר ואת ההלחמות הרשלניות של שלטון החוק. ובעיקר איתר והזדהה עם החמדנות שהיא הכוח המניע העיקרי של חברה שהיתה חלוצית. חברה שככל שהיא יורדת מטה מטה, כן שפתה מטפסת מעלה מעלה. לא פלא איפה שהאיש הזה הוצג גם כמומחה לעשרת הדיברות בארץ שעוברת תהליכי סיציליזציה.

יקח דורות, אם יימצא הרקולס, לנקות הכל.

סצנת לינקולן היא תמונת עולם שלישי שגורה: העשיר- הדורס את העני אף אינו יוצא מרכבו אלא מפעיל מיד את רשת ההגנה המרחבית שלו. העשיר מוגן מפני החוק כמו שאולמרט מופרד מן המאסר שלו. העלילה כוללת לצד עורכי דין ויועצים, גם צדיק חרדי בעל שם כמו הרב הכוזב פינטו עם חצר פעילה- יעילה שערכה מאות מיליוני דולרים, בכירי משטרה כמו למשל החשוד ניצב ברונו שטיין, פרקליטי צמרת כפישר ושותפתו וגם גיבור טרגי: החוקר מספר אחד שיורה כדור אחד מאקדח השירות בליבו.

ברכה שפילס דרכו משך שנים של עבודת שטח וחדרי חקירות עד לתפקיד הבכיר מכל, הוא גם השה לעולה של המחזה. אדם שתוקע כדור לרקתו או לליבו, עושה זאת כאשר הוא נקלע לקרב פנימי בין כוחות סותרים חזקים ממנו. כוחות שמנהלים בתוך נפשו קרב שאין בו מנצחים, רק מנוצחים וחללים. אף אם ברכה אינו שה תמים, שכן כחוקר בכיר ידע רבות על זוהמת המקום שהציץ אל מעמקיו, הוא גם קרבן. בדרך אל מותו הטרגי, נבגד ברכה גם על ידי מי שבו האמין כמו באב או בשליח אל.

יהיו אשר יהיו הממצאים, עדותו האחרונה הדוממת של ניצב ברכה מספרת סיפור מלא פרטים שיש להאזין לו היטב כמו לזירת פשע. הוא הבן אדם בסיפור הזה שנפשו היתה לשדה הקרב. וכמו שאומר החוקר בספר של ל. שאשא על סיציליה הרקובה: "האמת נמצאת בקרקעית של בור: אתה מביט לתוכה ורואה את השמש או את הירח; אבל אם אתה מפיל את עצמך למטה, אין עוד לא שמש ולא ירח, רק אמת".

ברכה הכיר אותה היטב.הזנה בכפיהמן העבר האחר, מול פישר ודומיו ניצבים בני אדם כמו אנשי "רופאים לזכויות אדם". השבוע העבירה הממשלה ברוב דחוק מאד, חוק נבזי בענין הזנה כפויה של שובתי רעב שנועד לעקוף חוק קיים. "החוק החדש הוא חוק פוליטי לא מוסרי", אמר לי רופא צפוני בכיר שמכיר מקרוב את הסוגיה. "אני מרחם על רופאים שיאולצו מטעמי פרנסה לבצע את האקט הלא מוסרי של האכלה בכוח". ד"ר ק. הוא מה שנקרא בחוק "רופא אמון". ב2012 בקש ממנו ארגון רופאים לזכויות אדם לגשת למיטתו של העציר המנהלי שובת הרעב חאדר עדנאן בשביתתו הראשונה כאשר רעב 66 ימים ושכב בבית החולים זיו בצפת.

"ליויתי אותו עד שהשתחרר ונוצרו ביננו יחסי אמון של חולה- רופא. כששכב עכשו ב"אסף הרופא" הוא בקש אותי כ"רופא אמון" ובאתי למיטתו. הוא פצינט שלי ואני לא רוצה ששמי יופיע כדי שהקשר הטיפולי לא ינוצל לצורך פוליטי. אני לא רוצה לדעת למה הוא אסיר. הוא עבורי חולה שבו אני מטפל. איני מגויס למאבק הפוליטי שלו או למאבק נגדו. בחוק הקיים עד כה היה מענה מספיק לפיו רק במקרה של סכנת החיים מוטל על הרופא לעשות הכל להציל את חיי החולה. החוק החדש שהוא מניפולציה פוליטית מנוגדת לאתיקה הרפואית, מאפשר הזנה בכפיה גם לא בעת סכנת חיים. זה עינוי בידי רופא וזה אסור". אמר לי הרופא ק.נ.ב. הצחיק את הקואליציה השופט חנן מלצר. ראש הממשלה נתניהו לא יכול לכהן גם כשר הבריאות, התקשורת, הנוף מהחלון והספרי נגד יתושים? מה זה פה ההגמוניה הישנה? עוד מילה אחת מהעליון והחברים אקוניס או לוין ינסחו חוק לפיו ראש הממשלה שאין לחקרו בעת כהונתו, יוכל לכהן עד אינסוף גם בכל משרד שיחפוץ ואף כממשלה שלמה, כולל כיועץ המשפטי לממשלה. אז דיר בלאק!

מקור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר...

הנה עוד סיפור.

פתאום! שופטת בית המשפט העליון ענת ברון ביטלה צו איסור מהארץ לרב פינטו, בטענה שבעבר הוא יצא מארץ וחזר.

אבל מה, אז הוא עדיין לא הורשע, ועכשיו הוא בדרך לשבת מאסר בפועל.

איך שופטת מבטלת צו איסור יציאה מהארץ אחרי שעבריין צמרת הורשע? כשאותו אדם מלא במאמינים וקושרי קשר ושותפים לשחיתויות והמון המון כסף.

הרי הוא יכול להחליט לטוס למדינה ללא הסגרה ולגור שם בעושר רב עד סוף חייו עם עשרות משרתים.

איפה ההגיון בביטול הצו?

אם זה לא מקרה שראוי לצו איסור יציאה מהארץ אז אילו מקרים כן ראויים?

כנראה שהכל למכירה במדינה שלנו.

כולל שופטי בית המשפט העליון.

ההסבר היחיד שיש בו הגיון זה ששילמו!!! לה כדי לבטל את הצו.

ובדיוק כמו שהפרקליטות עושה מה שהיא רוצה בתירוצים מצוצים מהאצבע בתקווה שאלו יעברו כאילו הם תירוצים לגיטימים, כך גם שופטים יכולים לעשות.

כולל שופטי בית משפט עליון.

אין סוף לשחיתות.

אין גבולות מקרקע הים ועד גבוה בשמיים.

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001059505

בית משפט השלום בתל אביב.

בית המשפט המחוזי בתל אביב.

פרקליטות מחוז תל אביב.

נראה שהמושחתים הכי גדולים צמחו בתל אביב ביחד.

הרי שם נמצא מרכז הכוח בו העשירים והמושחתים יכולים להפיק את התועלת הכי גדולה אחד מהשני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תביעה נגזרת נגד דירקטורים ב"דן": רשלנות והפרת חובת אמון.

בכירי דן אחראים לגזילת עשרות מיליוני שקלים מהחברה.

התובעים טוענים להתנהלות פסולה ומנוגדת לדין של הדירקטורים בחברת "דן", ובהם מאיר ברכה ויוסף אלשיך, "תוך הפרה חמורה של חובות אמון, זהירות, הגינות ותום-לב"

מאיר ברכה - אח של..

יוסף אלשיך - בעלה של..

אנימור ?. השמע קול...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החקירה התרחשה לאורך זמן רב, הרבה לפני התאבדותו של תת ניצב ברכה.

ושברכה ידע על כך.

שבינו לבין אחרים במשטרה עברו דברים.

בינו לבין אחיו עברו דברים.

וקולות, וצעקות, ותחינות, ובקשות, ודרישות, ואיומים, ומשחקי כוח.

ופרשיות אחרות שעלולות להיחשף כתוצאה.

ממש לפני ההתאבדות היו בינם כל מיני דברים.

על כך העידו אחרים.

האמת היא שיש כל כך הרבה מתחת לפני השטח.

שגם עניין זה כנראה רק קצה הקרחון.

אבל לפחות רואים שיש משהו מבצבץ.

שלא ימכרו לנו סיפורים שאנחנו הרגנו אותו כי דרשנו חקירה והוא נעלב.

צריך להיות ממש תמים כדי להאמין לתירוץ שכזה.

מזכיר לי בדיחה שעשיתי לשני שוטרים לא מזמן ביום שישי.

הם דיפדפו בעיתון יחד כאילו הם מחפשים משהו ספציפי.

אז אמרתי להם "אל תדאגו הפרשה לא נחשפה עדיין, אתם יכולים לישון השבוע בשקט".

אחד מהם עשה פרצוף כועס, השני מיהר למצוא משפט להחזיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביסוס למה?

לכך שהחקירה התרחשה לאורך זמן?

איזו שאלה, גם בלי לבדוק אני בטוח ב100%.

דברים כאלו לא קמים מהיום למחר.

או שאולי אתה רוצה ביסוס לדברים שעברו בין תת ניצב ברכה לאחיו?

זה היה בעיתון.

או אולי למסקנה שהעלתי על כך שתת ניצב ברכה ידע על החקירה ומעורבות אחיו?

היקש הגיוני ותו לא.

אין שום קשר לשני השוטרים שפגשתי ביום שישי.סתם בדיחה מצחיקה שבניתי על המוטיב של משטרה שדואגת יותר מכך ששחיתויות בתוכה יחשפו, מאשר מכך שהם קיימים.

לא מצחיק אל תצחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...