Intel Skylake מתי למה וכמה - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Intel Skylake מתי למה וכמה


kobi_sion

Recommended Posts

למשהו יש מושג מה קורה עם המעבדים האלו מתי הם אמורים לצאת לשוק

יש את סידרת הברודוול שמתעכבת ומתעכבת

לפי מה שהבנתי שתי הסדרות אמורות לצאת ביחד (הפרש של מספר חודשים בין סירה אחת לשניה ם )אבל ההשקה של ברודוול התעכבה

אינטל תנסה לגזור את הקופון ולא נראה לי שתדלג על התקלה (ברודוול)

כך שמבחינה צרכנית (בתור אחד שרוצה לקנות מחשב ) מה אני אמוק להבין אין לי בעיה לחכות קצת מס חודשים

אחרי הכל מבחינת ביצועים גרידא - בלי כל הקישושים של בלי כבלים, העברה אלחוטית מהירה,ליבה וידאו תומכת , תמיכה בהתקנים מהירים שעוד לא הומצאו (תקנים בלבד)... וכו (אני לא מזלזל - עבדו על זה טובי המוחות וזמן רב ) אבל אני לא יודע מה זה יעזור לי מבחית ביצועים בבית כשני מתחבר EA או מפעיל קובץ אקסל

בכל הסירטנים שראיתי מציגים את המעבדים הללו כמילה הבאה בתחום המעבדים אבל ....מבחינת מהירות אף אחד לא יודע כלום

לחכות או או לקנות

יש למשהו פרטים, תאריכי יציאה ומה מיצרים ב FAB 24 ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעבדי הדור החמישי המבוססים על ליבת ה ישוחררו כנראה ביוני 2015 (עוד כ-3 חודשים), בדיוק כפי שמעבדי ה Haswell שוחררו ביוני 2013 ומעבדי ה Haswell Refresh שוחררו ביוני 2014. מבחינת ביצועים - מכיוון שלמעשה מדובר באותה ליבת ה Haswell לא צפוי שיפור גדול בביצועים, אך מכיוון שמדובר במיזעור של הארכיטקטורה פליטת החום של המעבדים אמורה להיות קטנה יותר (או לחילופין - נראה מעבדים שעובדים באותה פליטת חום כמו מעבדי הדור הרביעי אך עובדים בתדר קצת יותר גבוה). בנוסף הליבה הגרפית המובנית במעבדי ה כנראה תהיה טובה יותר מאשר זו המובנית במעבדי ה Haswell. אני לא יודע אילו שיפורים נוספים יהיו, אם בכלל. בגדול, לא ממש משתלם לשדרג ממעבדי הדור הרביעי (ה Haswell), השלישי (ה Ivy Bridge) ואפילו השני (ה Sandy Bridge) למעבד פשוט כי ההבדל בביצועים הוא יחסית קטן לעומת ההוצאה הכספית. כמובן שגם ביצועי הליבה הגרפית המובנית במעבד הם לא ממש שיקול בבחירת מעבד, שכן מי שצריך ביצועים גרפיים "רציניים" פשוט יקנה כרטיס מסך נפרד.

מעבדי הדור השישי המבוססים על ליבת ה Skylake אולי ישוחררו מספר חודשים מאוחר יותר (אי אפשר לדעת בוודאות אם הם ישוחררו ב-2015 או שרק ב 2016), הם יבוססו על ארכיטקטורה חדשה לגמרי ויעשו שימוש בזיכרון בלבד, בערכת שבבים חדשה וכמובן - גם בתושבת חדשה. אי אפשר לדעת עד כמה יהיה שיפור בביצועים.

אם אתה מתכוון לחכות למעבדי ה Skylake, קח בחשבון שייקח זמן עד שמחירם (לפחות בארץ) יירד לזה של המעבדים אותם הם אמורים להחליף, וכנ"ל גם לגבי לוחות האם וזיכרון ה (נכון להיום מחיר זיכרון הוא דיי גבוה ביחס לזיכרון DDR3). גם אם מעבדי ה ישוחררו באוגוסט 2015 אני לא חושב ישתלם לקנות מחשב המבוסס על מעבד כזה לפני 2016 (צריך לתת למחירים "זמן להירגע").

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...