עומד לרכוש MSI Z87 MPOWER MAX וi5 4690K ולבצע OC - עמוד 3 - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עומד לרכוש MSI Z87 MPOWER MAX וi5 4690K ולבצע OC


ha

Recommended Posts

תודה. אתה מתכוון ל CoolerMaster Seidon 120V V3 Plus?

בכל מקרה, הרצתי אתמול אנטיווירוס והמעבד הגיע ל 90 מעלות, כששמתי את היד ליד המאוורר של הרדיאטור לא הרגשתי אוויר חם. כנראה שהמשאבה לא עובדת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

פירקתי את כיסוי הפלסטיק ולא נראה כי נשרף משהו, החלפתי את אספקת המתח של המשאבה לחיבור אחר על הלוח ושום דבר לא קרה. אני בטוח כי המשאבה לא עובדת כי צינור אחד חם והשני קר.

מוזר לי כי המשאבה התקלקלה תוך כשנתיים, המחשב אמנם עובד 24/7 אולם אינו מועומס (המעבד עובד ב 0.7 ג'יגה כמעט כל הזמן...)

IMG_20170408_153120.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רכשתי אתמול את ה CoolerMaster Seidon 240V V3 Plus (ב KSP מודיעין, חייב לציין כי הבחור שם השקיע ובדק אם יתאים למארז שלי P280 של אנטק מבחינת גובה), הרכבתי אותו לפני שעה.

נאדה...

משהו דפוק בהרכבה שלי או במערכת המחשב. ניסיתי את ה IntelBurnTest 2.54 שנמצא על המחשב שלי מהימים שעוד ניסיתי להאיץ אותו ו 4-5 שנית לאחר ההפעלה הוא מגיע ל 100 מעלות ולא הצלחתי לקרר אותו.

-בדקתי את ההרכבה והמשאבה דולקת (יש שם אור כחול)

-שני מאווררי הראדיטור עובדים, בדיקה עם SpeedFan4.52 מראה כי הם מותקנים ושינוי המהירות ידנית  נשמע היטב לאוזן.

-ישנם שני מאווררי 120 שמכניסים אוויר מקדימה ועוד אחד של 120 שמוציא מאחורה, יחד עם שני מאווררי הראדיטור נראה כי תחלופת האוויר מספיקה.

עם SpeedFan4.52 שמתי את מאוורר המעבד על 100% ולא עוזר.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צרות מוזרות, פיתאום נעלמים וחוזרים הדיסקים והכי מוזר, כפתור ימני/שמאלי של העכבר פתאום מפסיק להגיב מספר שניות לאחר עלייות המערכת WIN7()

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידכון קצר. העכבר הסתדר אחרי הסרת/התקנת דריוור, לא מבין מדוע זה פתאום הופיע. הדיסיקים זה סיפור אחר, ה SpeedFan4.52 מנתק לי אותם! העפתי את התוכנה והכל הסתדר.

אני חושב כי בעיית הקירור נגרמת כתוצאה ממסגרת הפח המג'וייפת המהדקת את גוף הקירור למעבד, גם בהידוק הברגים עד הסוף ניתן לכופף קצת את המסגרת. לברגים הדפוקים האלה (מה עבר למהנדס שתיכנן אותם ששם שם חריץ הברגה בצורת משולש...) מוספת חתיכת פלאסטיק בראש המיועדת להדק את המסגרת התחתונה יחד עם הבורג אל לוח האם (מהצד התחתון) ויכול להיות כי צריך להזיז אותה כדי שהבורג ימשך יותר החוצה מהמסגרת התחתונה כדי להגדיל את כוח ההידוק.

 

ד"א, יש הסבר יותר מפורט על ההרכבה מאשר חתיכת הדף המפגרת שבאה בקופסה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

פיתרון (חלקי בנתיים) לכל מי שרכש את הקירור הזה, הוספתי שתי דיסקיות שטוחות (שייבות) מתחת לאום (טבעת הידוק בעצם) והידקתי שוב. עכשיו ב 95% עומס סל"ד המאוורר הוא 2200 (כ 85% מהסל"ד המקסימלי) והטמפרטורה היא 65 מעלות (מארז פתוח, החדר ללא מיזוג ושרב בחוץ...).

הורג אתי שעל גוף מתקדם הם חסכו בשייבות ו/או הוראות הרכבה מפורטות יותר, כנראה שבסופ"ש הקרוב אפרק את הגוף, אנקה אותו ואחליף משחה כדי לחזור ל 4.5 ג'יגה שהיה לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...