ת'רד בחירות 2015 - עמוד 8 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ת'רד בחירות 2015


Milford Cubicle

Recommended Posts

ויק החמאס עלה לשלטון בכח הזרוע. הוא ביצע הפיכה צבאית בעזה מול הפת"ח. אין זה אומר שלא הייתה לו תמיכה רחבה בציבור שם, אבל התמיכה הזו היא ממש לא האמצעי להפיכה.

ההפיכה הייתה נטו צבאית והייתה קוראת עם תמיכה ציבורית רחבה או בלי!

לגבי רוצים להשמיד אותנו, גם המצרים רצו, אולי רוב האוכלוסיה שם עדיין רוצה, ובכל זאת ההסכם מחזיק.

עכשיו צדקת בדבר אחד צריך מישהו בצד השני שבאמת רוצה שלום. אתה חושב שאם נניח יגיע/אולי יש כבר אדם כזה, נחתם הסכם, הפלסטינאים יתחילו להקים מדינה וואלה הילך להם. אנשים שם יתחילו לצבור כסף הם יסכנו הכל בעימות איתך? עימות שהתוצאות בו ברורות לכל?

אני אומנם מאמין שחלק לא קטן שם אכן רוצה להרוג אותי, אבל בפועל לאנשים בסופו של יום אכפת מדבר אחד, כסף ולחיות בכבוד.

אם יהיה לאנשים הרבה מה להפסיד הם יעדיפו לא להכנס לעימות.

אני לא אומר שזה יקרה או לא, אבל זה בהחלט תסריט אפשרי, ו הבעיה היא שאתה לא מוכן להשלים עם זה שזה תסריט אפשרי.

אני מוכן להשלים עם תסריט כזה עם תנאים מסויימים, שחלקם היא שליטה בטחונית ואחיזה בשטח מלאה של צה"ל על הגדה, לשליטה מלאה על גבול הירדן. פרוז, ושדה תעופה בירדן. אחרי 15 שנים שיהיה להם כבר הרבה מה להפסיד יש מה לדון בשינוי התנאים.

אל תהפוך אותנו לעם נהור רודף שלום. תאמין לי שאנחנו מאוד רוצים להעיף את חמאס בעזה, אבל יש לכך מחיר שהחליטו לא לשלם. כנ"ל חיזבאללה מאוד היית רוצה להכנס לעימות ולפרק אותו מיכולתיו, אבל שוב שי לזה מחיר. אני ממש לא אומר שזה מחיר שלא צריך לשלם או משהו כזה אני רק מראה לך שתכלס הדבר היחיד שמונע ממך להכנס למלחמה הוא לא כי אתה שוחר שלום, ולא אוהב להרוג ערבים. אלה כי אתה חושש מהמחיר.

הבעיה שהצד השני לא חושש. כשאין לך מה לאבד למחיר אין משמעות. למה אתה חושב שיש שקט יחסי בגדה? כמובן בגלל שצה"ל שולט שם והתיאום הבטחוני, אבל גם בגלל שהם יודעים מה המחיר של עימות. הם חוו אותו בחומת מגן. הם מבינים שאתה מסוגל להביא לחורבנם, ומצבם הכלכלי סך הכל מאפשר להם לחשוב אם לאבד את מה שיש או לא.

המצב בעזה שונה. אני לא חושב שחמאס מורתע. אני חושב שהוא לא מאמין שישראל תחסל אותו, ואם להקשיב להצהרות הנוכחיות של המלך ביבי שבעבר אמר שהוא יפיל את שלטון חמאס כנראה שהם צודקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא, פרקש, החמאס ביסס את שלטונו בכוח הזרוע. לעניין הנידון כאן, ההבדל הוא עצום: לא מדובר בארגון שהשתלט בכוח למרות שרוב העם התנגד (או היה אדיש), אלא ארגון שזכה לתמיכת הרוב (ובהפרש ניכר) בבחירות שנערכו ברשות ב2006, שרק לאחריהן ולאחר שהפת"ח שהפסיד בבחירות אך עדיין נהנה מרוב מוקדי הכוח התנגד לחמאס (כנראה מתוך אינטרסים אישיים ולא מחוסר הסכמה עם דרכו), החמאס השתלט באופן צבאי על עזה תוך שהוא רוצח או מסלק את אנשי הפת"ח, שלא היו פופולאריים על הציבור כמו החמאס ולא זכו לתמיכה (אלימה) מהרחוב העזתי. למה ברצועה זה הצליח לחמאס ובגדה לא? אה, כי בעזה כבר לא היתה נוכחות ישראלית שתמנע זאת. הנסיון להציג את החמאס בתור ארגון שכפה את עצמו על הרוב, ולא רק דרס מיעוט של מתנגדים, הוא עוד שקר הסטורי שטופח ע"י השמאל הישראלי והעולמי.

לגבי מצרים, כבר אמרתי למה המצב שונה ואינני מוצא צורך לחזור על דברי.

המשך הדברים שלך מתבסס שוב על אותה הטעות שהזכרתי בתשובתי לריפר: אולי די להניח שלכולם יש סדר עדיפויות דומה לזה שלך? הנסיון מראה שההנחה הזו, אליה השמאל נצמד באדיקות דתית כמעט, שגויה לחלוטין - אבל כנראה שלבקש מאדם שמחשיב עצמו לנאור ונעלה לעשות רויזיה להנחותיו לאור המציאות זה כבר יותר מדי. הסיבה היחידה לכך שבגדה לא קורה מה שקורה בעזה היא הנוכחות הצבאית הישראלית שם. ההרתעה של "חומת מגן"? עזה נפגעה פי כמה בפעולות שהיו מאז, וזה עדיין לא מספיק. יתרה מזה, ההסטוריה גם מראה שכשמצבם של הערבים משתפר, זה לא גורם להם לירידה במוטיבציה לבצע פיגועים (ולראיה השנים שאחרי אוסלו, בהם המצב הכלכלי של הרשות השתפר פלאים תודות להסכם הביניים הזה), אלא רק מאפשר להם להפנות יותר משאבים לטרור. אחת הסיבות לחולשתו הצבאית היחסית של החמאס ברצועה היא לוגיסטיקה פנימית - אפילו שהוא בראש ובראשונה ארגון טרור, בהיותו השליט הבלעדי הוא נדרש לטפל גם בכל ענייני היומיום כמו הפעלת בתי חולים או תחזוקת החשמל. ככל שהדברים הללו יהיו קלים יותר עבורו, או עבור מי שיבוא במקומו, כך הוא יצטרך לבזבז על זה פחות משאבים, בעוד שכיום הוא נאלץ לבזבז חלק ניכר מהמשאבים המופנים "לרווחת ושיקום עזה" אשכרה לרווחת ושיקום עזה.

הסוגייה היחידה בדבריך שמאפשרת דיון שאינו מבוסס על שקרים או קונצפציות שגויות מיסודן הוא עניין "המחיר". האם עדיף לחיות טוב יותר היום, תוך אפשרות שנמות מחר? אני אישית מאמין שלא. אני גם מאמין שעשיית "צעדים לשלום" לא תעזור אפילו בעניין הזה, שכן כמו שכבר כתבתי לפני כמה הודעות, כשישראל עושה צעדים כאלו זה לא מפחית את הלחץ החיצוני עליה לבצע את "השלב הבא". הבחירה מבחינתי היא בין המשך המצב הקיים, ללא שום "הסכמי ביניים" או נסיגות עד לשינוי חיצוני כלשהו של פרמטרי הבעיה, ובין חתירה לנצחון מוחלט על האוייב. בשביל האופציה השניה, צריך מישהו עם יותר ביצים מביבי, מישהו שיודע להגיד "אום שמום" כמו ה"שמאל" של אז (שכמובן היה ימני בהרבה מרוב הימין של היום במובן המדיני) במקום לצווח כל היום על "בידוד בינלאומי" כמו השמאל של היום. בשביל הראשונה, עם זאת, ביבי מתאים הרבה יותר מכל מועמד שמאל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה אירוני...

הרצוג ולבני לא יכולים להקים ממשלה בלי יהדות התורה. אז מנסים כבר כעת לפתותם בממתק המתוק מכל.

לפיד האב מתהפך בקברו.

http://rotter.net/forum/scoops1/177803.shtml

התקשורת דורשת: גפני לאוצרהפרשן הכלכלי המוערך דרור פויר כתב על גפני בטורו ב'גלובס': "חוש ההומור הבריא שלו, שכלו החריף, הכבוד שרוחשים לו כל שוכני הבית, וכמובן האומץ והעמידה שהפגין עד כה, כל אלה הופכים אותו למועמד שלי" • קרן נויבך הצטרפה: "מיד אחרי הבחירות אמרתי שאין לי ספק שגפני יהיה שר אוצר טוב מלפיד"

לא בכל יום קורא עיתון מוביל במדינה למנות שר חרדי בממשלת . בוודאי לא לתפקיד מפתח כמו שר אוצר, ועל אחת כמה וכמה לא כאשר מדובר בעיתון כלכלי מהבולטים במדינה.

היום (ו) במוסף ג'י של העיתון הכלכלי גלובס, הפונה לקהל האמיד ולאנשי העסקים במדינה, כותב בעל הטור הקבוע דרור פויר מאמר שלם ובו הוא מצהיר כי ח"כ משה גפני הוא מועמדו לתפקיד שר האוצר.

פויר כותב על גפני כי "בינינו ובאמת שבלי לזלזל באף אחד מה צריך שר אוצר להיות? היגיון בריא, לב במקום הנכון, ומצפן. אני סמוך ובטוח שיהיה אפשר למצוא את כל אלה בשר האוצר החרדי שימונה בממשלה הבאה, וההמלצה שלי היא על ח"כ משה גפני. יש חכי"ם חברתיים ממנו, או לפחות כמוהו, אך כמוהו אין. הוותק שלו, חוש ההומור הבריא שלו, שכלו החריף, הכבוד שרוחשים לו כל שוכני הבית, וכמובן האומץ והעמידה שהפגין עד כה, כל אלה הופכים אותו למועמד שלי. פעם ראיתי אותו עומד על במה ומקרקס פשוט ככה שני מנכלי"ם, עיתונאי ופוליטיקאי ונשביתי".

פויר ממשיך, "רבב לא דבק בו, הוא מחוקק רגיש גפני, חברתי וסביבתי, עברתי על החקיקה שלו והרגשתי שהוא נלחם בשבילי. גם בשביל הציבור שלו, כמובן, וזה בסדר. אפשר למצוא אותו במאבק על הגז, בטיפול בתכנוני מס, במאבק נגד התספורות ומול העסקה קבלנית, נלחם להפחתת דמי הניהול, להגבלת שכר בכירים, הוא בעד עסקים קטנים, בעד הפריפריה, תומך בחלשים, הוא יודע לעבוד בצוות, הוא אדם מתון מדיני, מה יש לומר משה גפני יכול להיות אחלה בתור שר האוצר הבא של מדינת ישראל".

הטור עלה כבר בשעת לילה מאוחרת בחשבון הטוויטר של דוברו של גפני, ירח טוקר, שכתב: "שאפו ענק לדרור פויר- גלובס, לא מכיר עיתונאים רבים שיעזו להביע עמדה שכזו בלי לחשוש מ"מה יגידו" חבריהם.. עיתונות למופת".

מאז פורסם הטור המרתק, למעלה ממאה עיתונאים בכירים מכל רשתות התקשורת ובהם ערוץ 2, גלי צה"ל ונוספים, וגם קולגות מהתקשורת החרדית כדוגמת יעקב לוסטיגמן מעיתון המבשר ומני גירא מרדיו קול חי, העבירו את ההודעה הלאה.

העיתונאית הוותיקה קרן נויבך, הידועה בהערכתה לח"כ גפני אשר עולה לעתים קרובות לתכנית הרדיו שלה ברשת ב של קול ומסייע למקרים של אזרחים במצוקה, הוסיפה נופך משלה: "מיד אחרי הבחירות כשעלתה אופציה של לפיד לאוצר, אמרתי שאין לי ספק שגפני יהיה שר אוצר טוב מלפיד".

מיד אחריה, גם עמית סגל סימסן כי אהב את הטור, כך גם אודי סגל ויאיר שרקי מערוץ 2. כך, הקמפיין שהחל בטבעיות ובטור כנה של עיתונאי כלכלי בכיר, הפך לראשונה אי פעם לקמפיין החילוני למען שר חרדי בממשלת , גפני לתפקיד שר האוצר הבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז נכון שהכוכבת החדשה של העבודה (שפיר) הגישה נגד ועדת הכספים שהוא עמד בראשה עתירה לבג"צ, ונכון שהוא תמך ב"זכותו" של בית הספר בעמנואל שלא לקבל מזרחיות בניגוד לעמדת בג"צ והטיח דברים קשים במוסד הכה אהוב על השמאל, ונכון שהוא יזם חקיקה שמאפשרת תקצוב מוסדות חינוך חרדיים פרטיים אף אם אלו לא עומדים בתנאי משרד החינוך, ונכון שהוא התנגד נחרצות לחוק הגיור, ונכון שהוא מתנגד לשויון בנטל או לכל נסיון לגרום ליותר חרדים לצאת לעבודה בניגוד גמור לעמדות השמאל, ונכון שהוא פעל לביטול מבחני המיצ"ב והשלכותיהם (לטובת מערכת החינוך החרדית שנופלת בהם כל פעם), ונכון שלפי סקר מ2013 88% מהחילונים בישראל מתנגדים למינוי ח"כ מיהדות התורה ליו"ר ועדת הכספים, ונכון שבהיותו בתפקיד זה גפני מצא דרך להעביר כמיליארד שקל מהתקציב למוסדות חרדיים (כל זה מחיפוש אקראי בגוגל, וכמובן שכל אלו דברים שעומדים בניגוד גמור למדיניות השמאל) - אבל הוא יעזור לנו להרכיב ממשלה, אז אנחנו אוהבים אותו.

העיקר שאת הימין הם מאשימים במכירת המדינה בשביל להשאר בשלטון, ושציפי אישית האשימה את ביבי במכירת המדינה לחרדים תמורת השלטון בשלב המשא ומתן הקואליציוני בבחירות הקודמות (קואליציה שכידוע בסוף נשארה בלעדיהם). בשביל להיות בשלטון, הם גם יהיו מוכנים שזועבי תהיה שרת החינוך וטיבי שר הבטחון.

- - - תגובה אוחדה: - - -

ובמאמר מוסגר, מאוד מעניין לראות את נימת הכתבות בתקשורת הקשורות לגפני לפני ואחרי ההבנה שהרצוג לא יצליח להרכיב ממשלה ללא יהדות התורה. הרי התקשורת שלנו אובייקטיבית, לא? אין סיכוי שהיא תשתדל להטיב עם מישהו שחביב על השמאל ולהשחיר את פניו של מי שלא, נכון? הרי כל הכתבות התוקפות את ביבי נכתבו ופורסמו כי אובייקטיבית הוא אדם נוראי....

ההימור שלי? היות וסיכוי סביר ששר האוצר המיועד של הימין יהיה כחלון, אני צופה שבקרוב נראה כתבות שטנה עליו ועל כך שהוא בכלל רע כלכלית לישראל ולישראלים, אחרי כל כתבות היח"צ שעשו לו בעבר כשהוא הסתמן בתור אופוזיציה לביבי.

הבטחתי להשאיר את הדיון הזה נקי מקללות, ובינתיים אני עומד בכך, אבל אין לכם מושג כמה תעצומות נפש זה דורש ממני כשאני קורא דברים כאלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מתפלא שאתה עדיין מופתע... כמו שכתבתי עוד בהודעה הראשונה.

פוליטיקאי ימכור את סבתא שלו בשביל להיות בקואליציה

הסיכוי למצוא פוליטיקאי שעובד מתוך רצון אמיתי להיטיב עם הבוחרים שלו ולא מוכן לכל הדילים האלה עם אוייבים זה דבר נדיר

אפילו יאיר "באנו לעבוד ולא להשמין על הכסא" לפיד ימכור כל מה שצריך בשביל ליצור קואליציה.

זה כל כך לא מועיל להיות המפלגה הגדולה בישראל. בסופו של דבר אתה מוכר דברים למפלגות קטנות שמרוויחות על חשבונך.

תשאף להיות מפלגה עם 15-20 מנדטים,תהיה גוש חוסם לקואליציה נורמלית ואז תתחיל לדרוש דברים בשביל הבוחרים שלך. מי צריך בכלל להיות ראש ממשלה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם בהיסטריה .

ממשלה של שנתיים , בראשות העבודה , לא תגרום לאובדן .

צריך לשמוע לכל ראשי הבטחון שמתריעים נגד נתניהו .

ולכל הגאונים שחושבים שראשי השבכ/מוסד לדורותיהם , רוצים לראות את נעלמת מהמפה , אני מציע ללכת לטיפול פסיכאטרי .

אם ראשי המוסד/שב"כ היו רוצים למחוק את , זה מזמן היה מתרחש .

הם פשוט לא מאמינים בביבי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת? ראשי השב"כ "לדורותיהם"? בואו נראה...

הנוכחי מן הסתם לא מתבטא בעניינים פוליטיים.

הקודם היה דיסקין - מינוי של אולמרט. וכך הוא אמר: "משנת *,'94‬ פלוס-מינוס, יצא לי לעבוד בקרבה כזו או אחרת לדרג המדיני הכי בכיר של מדינת - ראשי ממשלה, שרי ביטחון - וראיתי כל מיני סוגים של מנהיגים. ראיתי את רבין, פרס, ביבי, ברק, שרון, אולמרט ועוד פעם את ביבי כראש ממשלה ואת ברק כשר ביטחון. כשאני לוקח את הספקטרום הזה של המנהיגים שיצא לי לעבוד תחתם, אני יכול לומר שהיו מנהיגים שהייתה לי תמיד התחושה לגביהם שברגע האמת, כאשר האינטרס של המדינה יעמוד מול האינטרס האישי שלהם, הם יעדיפו את האינטרס הלאומי על הכל... הם באו מהמקום הזה, שבו האינטרס של המדינה עומד לפני כל דבר אחר. ולצערי התחושה שלי, ושל רבים מבכירי מערכת הביטחון, הייתה כשאנחנו מדברים על נתניהו ועל ברק, שאצלם האינטרס האישי, האופורטוניסטי, העכשווי הוא הדבר המוביל לפני כל דבר אחר". אתם מבינים? אולמרט, שבזמן שנאמרו הדברים כבר עמד למשפט על הולילנד ושאר פרשיות השחיתות שלו, "יעדיף את האינטרס הלאומי על הכל". על דעתו אני אמור להסתמך?

דיכטר, קודמו, בכלל מתמודד כעת ברשימתו של נתניהו לכנסת, אז קשה לומר שהוא "מתריע נגדו".

אילון, לפניו, היה מינוי של פרס, תומך גדול גם הוא ביציאה מעזה (אשתו היא ממקימת אחד הארונים שנאבקו על כך) וכעת גם מהשטחים, והיה גם ח"כ מטעם מפלגת העבודה. זכורות לי הרבה התקפות אישיות שלו על ביבי בהיותו יריב פוליטי, אך לא זכורה לי "התרעה" נגדו. מה שכן זכור לי הוא ציטוט אחר שלו - ""בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת" (ידיעות אחרונות, 14.11.03). הבנאדם תומך בהרג יריבים פוליטיים. אתה אמור להיות נגד כל מה שיש לאדם כזה לומר, לא?

עד כאן השב"כ. מהמוסד, מכל ראשי השירות "לדורותיהם", היחיד שנשמע מתבטא באופן שהזכרת הוא מאיר דגן, האחרון לפני המכהן. פרט לו, אילו עוד ראשי מוסד התריעו נגד נתניהו, מתוך ה5 שעודם בחיים פלוס האחד שנפטר רק בשנה החולפת?

ועתה, לעניין "לכל הגאונים שחושבים שראשי השבכ/מוסד לדורותיהם , רוצים לראות את נעלמת מהמפה , אני מציע ללכת לטיפול פסיכאטרי": בוודאי שהם לא רוצים (מה שאולי אי אפשר להגיד על כמה אנשים אחרים בפוליטיקה הישראלית). לא לרצות זה לא מספיק. השמאלנות והטעויות התפיסתיות הנובעות ממנה לא פוסחת גם על החכמים והמנוסים. אני לא מתיימר להבין בבטחון יותר מכל אלו, אבל מי שיוצא מהנחה לפיה הערבים בסה"כ רוצים לחיות בשלום רק כי זה מה שאנחנו רוצים, יטעה את אותה הטעות, גם אם יש בידו את כל הידע והמידע בעולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאיר דגן שווה אצלי 100 ראשי מוסד ושב"כ. אני לא צריך יותר מהמילים שלו כדי להשתכנע.

על דיסקין עוד אפשר לדבר, מאז שהוא עזב את התפקיד הוא לא הפסיק לפטפט, כנראה שלהיות שושואיסט 30 שנה קצת משגע תשכל.

לגבי אולמרט זה שהוא חתיכת מושחת לא אומר שהוא לא העדיף תמיד את האינטרס הלאומי, מה הקשר בין מחט לתחת?. כל המהלכים המדיניים והצבאיים שלו תמיד היו בראיה של טובת , ודווקא בתחומים האלה הוא הרבה אבל הרבה יותר מוצלח מביבי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ויתרתי על שום דבר. אני פשוט לא רואה טעם לנהל איתך וויכוח על זה כי הוא וויכוח עקר. אתה הרי לא תשתכנע אז בשביל מה?

אל תשנה את הנושא. האם מאיר דגן הוא לא אדם מספיק ראוי בעיניך שיש לשקול בכובד ראש את מוצא פיו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שנייה. קודם כל, אתה הוא זה ששינה את הנושא (בעקבות ליאור). קודם הבעת דעה מסויימת. עם דעות קשה להתווכח, אבל אפשר גם אפשר להתווכח על העובדות ועל הנחות היסוד שבבסיס אותן דעות. הסברתי למה במקרה שלך, אין בסיס כזה. אתה לא חייב לשכנע אותי בכלום, אבל אלא אם יש לך הסבר אחר לעמדתך, בעבור עצמך, אולי כדאי שתשקול את העמדה הזו מחדש.

לגבי דגן, אין לי ספק שהאדם ראוי בפועלו ובכוונותיו, אבל בדיוק באותה המידה גם אין לי ספק שאת מוצא פיו בעניין הזה שמעת אך ורק בגלל שהוא התבטא נגד ביבי. יש בישראל לא מעט אנשים ראויים, ולא כולם חושבים כמו דגן - פשוט אותם לא תשמע כי אין מי שיתן להם במה דומה לזו שקיבלה האמירה הזו של דגן. יתרה מכך, עם כל הכבוד, דגן אינו נביא - ואם תחזיותיו מתבססות על אותה הנחת היסוד, הרי שמה לעשות, גם הן שגויות ומאותה הסיבה שכבר ציינתי פעמיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוזר מאוד שכל האנשים שיצא להם לעבוד עם ביבי אומרים את אותם דברים.

ראשי מוסד ושב"כ קודמים לא ממש רלוונטיים כי לא עבדו איתו.

לעומת זאת אלה שכן משום מה אומרים דברים לא טובים.

לגבי הוויכוח הקודם. אני באמת לא רואה טעם להעלות שוב את הטענות שלי וכביכול לסתור את הסתירות שהעלת קודם כי זה פשוט וויכוח עקר.

אני יעלה טיעונים ו"אסתור" אותך, אתה תעלה טיעונים ו"תסתור" אותי. אתה חושב שאתה תשכנע אותי או אני אותך? לא נראה לי.

שנינו פשוט מאמינים בשני דברים שונים זה הכל לא חייבים להסכים על כל דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב, על השקפות אפשר להתווכח, על עובדות לא. ה"עובדות" שלך מוטעות, נקודה. אין פה אפילו ויכוח.

ולגבי הדברים ש"אומרים" על ביבי, הרי שלזה כבר הגבתי ואין לי מה להוסיף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם מה שאתה מגדיר כ"עובדה" הוא השקפה שלך.

אני לא רואה שום טעם בוויכוח על ההשקפות או ה"עובדות" הללו.

לפחות פעם אחת נסיים וויכוח בלי קללות/איומים ברצח... גם משהו.

תמצאו לכם יוזרים "שמאלנים" חדשים להתקוטט איתם לי כבר נמאס :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל מי שאומר כמה ביבי הוא חרא וכמה הפוליטקאים הם חרא יש לי משהוא להגיד לו.

ביבי ופוליטקאים אחרים הם בני אדם בדיוק כמוכם וכמוני. אם הם חלאות אדם זה לא בגלל שהם פוליטיקאים זה רק בגלל שבני האדם הם חלאות באופן כללי.

בסוף כולכם מגיעים לאותה מסקנה שאמרתי כבר שנים על גבי שנים...

כולם חראות.

צריך להכחיד את המין האנושי העלוב הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...