אז איך אני משתלב בענף כHelp Desk או מתחיל - עמוד 3 - טכנולוגיית מידע - IT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אז איך אני משתלב בענף כHelp Desk או מתחיל


Googleness

Recommended Posts

לא לנקות אסלות, אבל אני מניח שכשרצו שעובדים יתחילו לעשות דברים נוספים הם התחילו לעשות בלאגן על הגדרת התפקיד שלהם והרבה מקומות מכניסים את זה לכל החוזים. זה לא בהכרח קשור ישירות לצוות שאליו היית מיועד.

לגבי הגדרת שעות.....תתרגל :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

העניין שלא היה אפילו הגדרה בסיסית, למשל פעם עבדתי בהוט כתומך טכני היה מוגדר בהסכם שמתוקף תפקידי אני מעניק תמיכה באמצעות הטלפון בלה בלה בלה, פה לא היה שום הגדרה באשר היא סתם שורה לקונית שכל מה שיגידו לי אני אעשה.

ובקשר לשעות אני לא קטנוני בסך הכל אמרתי לו שאם יש חג אז בשעה-שעתיים שאני יושב בשולחן עם המשפחה אני לא עובד אבל אחרי או לפני אין לי בעיה... עוד שנייה התפוצץ לו הראש חחחחח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...