מדריך החזרת שואב אבק NEATO לתחיה - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מדריך החזרת שואב אבק NEATO לתחיה


ag43

Recommended Posts

אחת הבעיות המפורסמות בשואב האבק הרובוטי NEATO הוא חוסר תגובה לאחר שהסוללות יורדות מתחת לרמה קריטית מסוימת. קניתי את הNEATO XV-21 וגם המכשיר שלי סובל ממנה. משיטוט ברשת מתברר שזו בעיה נפוצה. בתור התחלה פניתי לשירות של ניטו. זה המקום לציין לרעה את שירות הלקוחות המזוויע של NEATO. מעבר להתנערות הרגילה של "עבר זמן האחריות ולכן לא נטפל בך" (למרות שמדובר בפגם סדרתי בייצור) הנציגה הגדילה לעשות והסיפה שבגלל שקניתי את הרובוט מחו"ל אז אין אחריות כלל מהיום הראשון! אפילו לא לשלוח חזרה לארה"ב לצורך קבלת שירות! מעולם לא נתקלתי במדיניות אחריות דרקונית כזו שבעצם מנסה לכפות עליך לקנות את המוצר בארץ ביותר מפי 2 מעלותו בקניה מחו"ל (בזמנו) כולל משלוח ומיסים!

נחזור לעניין - מתקעתי עם ניטו שלא מגיב, בעת לחיצה על כפתור ההפעלה מופיע אור ירוק קבוע או שלא נדלק אור כלל ואין תגובה כמובן מהרובוט. אלו הפתרונות שמצאתי ברשת:

1. ניתוק הסוללות והחזרתן לאחר שעה.

2. לחיצה על הכפתור הכתום ושני הכפתורים הצמודים למסך (RESET).

3. חיבור השואב למחשב דרך חיבור הUSB שלו ומשחק עם כפתור ההפעלה עד לחזרה לחיים.

הפתרונות האלו עבדו בכל פעם שהבעיה קרתה עד שיצא עדכון קושחה 3.4 שאמור היה לפתור את הבעיה הנ"ל. לא רק שהעדכון לא פתר אותה אלא שבפעם הראשונה שהיא קרתה הצעדים הנ"ל לא הועילו יותר והמכשיר נשאר במצב מת. קצת מחשיד שעדכון שאמור לפתור בעיה שקורה למכשירים אחרי שנה בעצם משבית אותם.

אלו הפתרונות היחידים שמצאתי ברשת. היות שהבנתי שהבעיה קשורה למד הטעינה של הסוללות בניטו ניסיתי לחבר את המכשיר ישירות לחשמל (ולא ע"י הבסיס), למרות שניטו אוסרים זאת בפירוש, ולחברו למחשב. המכשיר נדלק כל פעם למספר רגעים ומת שוב.

לאחר נסיונות רבים מצאתי פתרון לבעיה:

יש לשים את המכשיר בטעינה ע"י הבסיס (ולא בחיבור ישיר לחשמל!). לא להבהל אם אין כלל תגובה. לאחר מכן יש לחברו למחשב ולשחק עם מתג ההדלקה והכיבוי (אם יש) וכפתור ההדלקה הכתום. לאחר כמה פעמים כאלו המכשיר חוזר לתחיה.

אם יש לכם ניטו זרוק בבית עם הבעיה הזו כדאי לנסות את הפתרון. בהצלחה!

תגיות: neato, dead, dim, green, light, ניטו, מת, אור, ירוק, קבוע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...