גולן טלקום מנתקת את השיחה בשיטתיות אחרי 60 דקות - עמוד 5 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גולן טלקום מנתקת את השיחה בשיטתיות אחרי 60 דקות


Milford Cubicle

Recommended Posts

  • תגובות 92
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אתה באמת לא מבין, משום שאתה מסתכל על זה מנקודת המבט הצרה שלך.

כשאתה מדבר עם חבר/חברה או עם בן משפחה, זה באמת לא ביג דיל.

אבל עבור אדם שמשתמש בטלפון לצורכי עבודה ומנהל למשל שיחות ועידה עם גורמים בארץ ובחו"ל בעניינים מקצועיים, ניתוק כזה הוא בהחלט סיבה לעבור לחברה אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון לשעה זו, עדיין קטסטרופה. שיחות פועלות לסירוגין, כנ"ל לגבי הדאטא.

לא נורא, אני סומך על מיכאל שיפרגן לנו ב 15 שנה ב 0 ש"ח, ללא הגבלה, הכל כלול, לרבות דרכון אירופאי ובאגטים (רצוי עם ממרח כבד).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נכון - הייתי מעדיף שגולן יחסכו לעצמם מיליון שקל (500 אלף לקוחות כפול 2 שקל ללקוח) מאשר שיזכו אותי ב-2 שקל הדביליים האלה.

לי אין מה לעשות עם 2 שקל.

אבל לגולן כשזה מצטבר למאות אלפים - כנראה שיש.

שישמרו אותם, עדיף.

זיכוי של 2 שקל זה גם ככה סתם מעליב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים לחלוטין. אני לא מצליח להבין אותכם. סוף סוף קמה חברה שסוג של מתייחסת לצרכן בצורה הגיונית כלשהי - ואתם רק צוחקים ומזלזלים בזה.

הרי היו בעבר תקלות בחברות אחרות וכל מה שהן עשו היה לצחוק עלינו בחזרה. תמיד פיצויים מגוחכים כגון רינגטון מתנה ובולשיט שכזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם מעדיפים חברות שיורקות עליכם? תהנו. אני מעדיף חברה שלוקחת אחריות, גם אם זה בזיכוי סמלי.

עבור הרבה לקוחות (בעיקר אלו שבאמת הפסידו כסף כתוצאה מהתקלה), שני השקלים האלו יחשבו בעצמם כיריקה בפרצוף.

אין להם יכולת לתת פיצוי אמיתי? שיתנצלו מעומק הלב, וימשיכו הלאה. כאשר נותנים "פיצוי" שאיננו באמת פיצוי ורק אמור לתת תחושה כזו, לא הייתי קורא לזה "לקיחת אחריות" אלא להיפך - נסיון להתנער מאחריות. זה מרגיש כאילו החברה אומרת: אם יום אחד לא קיבלתם שירות, מה הבעיה? נחזיר את הכסף על היום הזה, וזהו - יצאנו ידי חובה, והכל בא על מקומו בשלום.

הרי היו בעבר תקלות בחברות אחרות וכל מה שהן עשו היה לצחוק עלינו בחזרה. תמיד פיצויים מגוחכים כגון רינגטון מתנה ובולשיט שכזה.

אה, באמת? כי דווקא היתה תקלה מאד דומה בסלקום פעם (2010). על יום אחד של בעיות וניתוקים הם נתנו פיצוי של שבוע (רטרואקטיבי), ובהתחשב בעלות של השיחות דאז, מדובר בסכומים גדולים בהרבה. אם לזה אתה קורא "לצחוק עלינו בחזרה", אז...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי אני ישראלי בלאי, אבל אני באמת שלא מבין על מה התרעומת.

כשאתם משלמים על הזכות להשתמש בשירותים של גולן כמה עשרות שקלים בחודש (כולה), הגיוני שעל יום שבו הייתם ברובו מושבתים (וגם זה לא באופן מוחלט, הדאטא תפקד עבור לא מעט אנשים) תזוכו בשקלים בודדים. תגידו תודה ותפסו טרמפ עם הזיכוי במכונת זמן הישר למקדונלד'ס, לימים בהם גלידה עלתה רק שקל תשעים.

ולמי שסלולרי עבורו זה עניין של חיים ומוות, עם התמחורים של היום מוזמן לעשות מנוי "גיבוי" בחברה נוספת ובלתי תלויה (לי לדוגמא יש מנוי בגולן ומנוי ב 9.90 של 012).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...