ag43 פורסם 2014 בנובמבר 6 Share פורסם 2014 בנובמבר 6 הבעיה אגב גם באיזור ירושלים ולא רק בצפון ובנתב"ג כמו שהם טוענים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2014 בנובמבר 6 Share פורסם 2014 בנובמבר 6 לעוד מישהו הפסיק האינטרנט עכשיו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arik100 פורסם 2014 בנובמבר 6 Share פורסם 2014 בנובמבר 6 אני ממש לא מבין על מה התרעומת ועוד היה על זה כתבה בטלויזיה. התנתק לכם השיחה אחרי 60 דקות? תתקשרו שוב ויש לכם עוד 60 דקות לא?ממש ביג דיל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Animor פורסם 2014 בנובמבר 6 Share פורסם 2014 בנובמבר 6 אתה באמת לא מבין, משום שאתה מסתכל על זה מנקודת המבט הצרה שלך.כשאתה מדבר עם חבר/חברה או עם בן משפחה, זה באמת לא ביג דיל. אבל עבור אדם שמשתמש בטלפון לצורכי עבודה ומנהל למשל שיחות ועידה עם גורמים בארץ ובחו"ל בעניינים מקצועיים, ניתוק כזה הוא בהחלט סיבה לעבור לחברה אחרת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2014 בנובמבר 6 Share פורסם 2014 בנובמבר 6 נכון לשעה זו, עדיין קטסטרופה. שיחות פועלות לסירוגין, כנ"ל לגבי הדאטא.לא נורא, אני סומך על מיכאל שיפרגן לנו ב 15 שנה ב 0 ש"ח, ללא הגבלה, הכל כלול, לרבות דרכון אירופאי ובאגטים (רצוי עם ממרח כבד). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2014 בנובמבר 9 Share פורסם 2014 בנובמבר 9 קיבלתי עכשיו SMS מגולן שאומר שיזכו אותי על יום אחד בחשבונית הקרובה בגלל התקלות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2014 בנובמבר 9 Share פורסם 2014 בנובמבר 9 איזה כיף - תקבל בחזרה 2 ש"ח בערך. היה שווה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2014 בנובמבר 9 Share פורסם 2014 בנובמבר 9 העיקר הכוונה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2014 בנובמבר 9 מחבר Share פורסם 2014 בנובמבר 9 לא נכון - הייתי מעדיף שגולן יחסכו לעצמם מיליון שקל (500 אלף לקוחות כפול 2 שקל ללקוח) מאשר שיזכו אותי ב-2 שקל הדביליים האלה.לי אין מה לעשות עם 2 שקל.אבל לגולן כשזה מצטבר למאות אלפים - כנראה שיש. שישמרו אותם, עדיף.זיכוי של 2 שקל זה גם ככה סתם מעליב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2014 בנובמבר 9 Share פורסם 2014 בנובמבר 9 זה בסדר, הם ידרשו את זה חזרה מסלקום. ככה שהכל לטובה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2014 בנובמבר 9 Share פורסם 2014 בנובמבר 9 אתם מעדיפים חברות שיורקות עליכם? תהנו. אני מעדיף חברה שלוקחת אחריות, גם אם זה בזיכוי סמלי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2014 בנובמבר 9 Share פורסם 2014 בנובמבר 9 מסכים לחלוטין. אני לא מצליח להבין אותכם. סוף סוף קמה חברה שסוג של מתייחסת לצרכן בצורה הגיונית כלשהי - ואתם רק צוחקים ומזלזלים בזה. הרי היו בעבר תקלות בחברות אחרות וכל מה שהן עשו היה לצחוק עלינו בחזרה. תמיד פיצויים מגוחכים כגון רינגטון מתנה ובולשיט שכזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2014 בנובמבר 9 Share פורסם 2014 בנובמבר 9 גם סלקום פיצו בזמנו על התקלה שהיתה להם...והפיצוי היה הרבה יותר גדולhttp://www.dtown.co.il/articles/1510.htmlhttp://m.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3439040,00.html קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yonizaf פורסם 2014 בנובמבר 9 Share פורסם 2014 בנובמבר 9 אתם מעדיפים חברות שיורקות עליכם? תהנו. אני מעדיף חברה שלוקחת אחריות, גם אם זה בזיכוי סמלי.עבור הרבה לקוחות (בעיקר אלו שבאמת הפסידו כסף כתוצאה מהתקלה), שני השקלים האלו יחשבו בעצמם כיריקה בפרצוף. אין להם יכולת לתת פיצוי אמיתי? שיתנצלו מעומק הלב, וימשיכו הלאה. כאשר נותנים "פיצוי" שאיננו באמת פיצוי ורק אמור לתת תחושה כזו, לא הייתי קורא לזה "לקיחת אחריות" אלא להיפך - נסיון להתנער מאחריות. זה מרגיש כאילו החברה אומרת: אם יום אחד לא קיבלתם שירות, מה הבעיה? נחזיר את הכסף על היום הזה, וזהו - יצאנו ידי חובה, והכל בא על מקומו בשלום. הרי היו בעבר תקלות בחברות אחרות וכל מה שהן עשו היה לצחוק עלינו בחזרה. תמיד פיצויים מגוחכים כגון רינגטון מתנה ובולשיט שכזה.אה, באמת? כי דווקא היתה תקלה מאד דומה בסלקום פעם (2010). על יום אחד של בעיות וניתוקים הם נתנו פיצוי של שבוע (רטרואקטיבי), ובהתחשב בעלות של השיחות דאז, מדובר בסכומים גדולים בהרבה. אם לזה אתה קורא "לצחוק עלינו בחזרה", אז... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2014 בנובמבר 9 Share פורסם 2014 בנובמבר 9 אולי אני ישראלי בלאי, אבל אני באמת שלא מבין על מה התרעומת. כשאתם משלמים על הזכות להשתמש בשירותים של גולן כמה עשרות שקלים בחודש (כולה), הגיוני שעל יום שבו הייתם ברובו מושבתים (וגם זה לא באופן מוחלט, הדאטא תפקד עבור לא מעט אנשים) תזוכו בשקלים בודדים. תגידו תודה ותפסו טרמפ עם הזיכוי במכונת זמן הישר למקדונלד'ס, לימים בהם גלידה עלתה רק שקל תשעים.ולמי שסלולרי עבורו זה עניין של חיים ומוות, עם התמחורים של היום מוזמן לעשות מנוי "גיבוי" בחברה נוספת ובלתי תלויה (לי לדוגמא יש מנוי בגולן ומנוי ב 9.90 של 012). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.