גולן טלקום מנתקת את השיחה בשיטתיות אחרי 60 דקות - עמוד 3 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גולן טלקום מנתקת את השיחה בשיטתיות אחרי 60 דקות


Milford Cubicle

Recommended Posts

  • תגובות 92
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
עכשיו הנדידה שקופה לחלוטין, אי אפשר אפילו לבחור ידנית ברשת של (רשת הנדידה). נכון להיום זה לא מפריע לי, אבל בעבר כן הייתי צריך לבחור ברשת כדי לקבל קליטה חזקה ורצופה בכל האזורים.

אפשרי בהחלט, זה פשוט כרוך בביטול יזום תחילה של הדאטא ורק אז רפרוש עצבני של תפריט בחירת .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חוזר בי, כשחשבתי שאי אפשר לבחור ראיתי בבחירת הרשתות שתי רשתות של , אחת WCDMA והשניה GSM, חשבתי שהשניה זה לחיבור ל- 2G של (בגלל שבאורנג' זה ככה שתי רשתות WCDMA ו- GSM), אבל כשבדקתי עכשיו בעקבות התגובה של ALPHA, התברר שזו רשת GSM/WCDMA מלאה של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק לא לשכוח להגדיר במקביל ב Sim Toolkit את ה Roaming Services על National ולבטל את נדידת הנתונים, אחרת עדיין יהיו בעיות.

אם נעזוב לרגע את בדיקות המהירות בצד, הביצועים של האינטרנט בתשתית של לטעמי מוצלחים יותר מאלו של אורנג' ובנותיה הזולות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פרט שולי - אתה יכול גם לחסוך את הסכומים שציינת וגם ליהנות משיחה בלי ניתוקים...

אני חולק עליך. בלי גולן היית ממשיך לשלם את הסכומים האלה. איך אני יודע? לי יש ארוך יותר מכמה חודשים. אני גם זוכר כשהתחילו החברות החדשות כשרמי לוי נכנס עברתי אליו. השוק עצמו כמעט לא השתנה למעט עליה קטנה במחירים (הסיבה שעברתי אליו היתה שהיו לי אז ארבעה קווים בפלאפון שפתאום החליטו להעלות את המחיר בעשרים שקל לחודש, סתם ככה כי הם יכולים) המחירים היו בשמים למרות שהיו לפחות חמש חברות. למה המחירים לא ירדו? כי התאים לכולם שאין תחרות עצמאית. אותי מרגיז עכשיו שאנשים לא מכירים באמת, החברה היחידה שבזכותה יש תחרות היא גולן. היא לא חברה מושלמת אבל המצב לפני ואחרי הקמת גולן שונה באופן קריטי. אם, בגלל קוצר רואי של הצרכנים גולן תיסגר נחזור לשלם סכומים הזויים, ואתה יודע מה? אם כן אז יגיע לנו כי אנחנו כחברה מטומטמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוט נגררה אחרי גולן, היא לא יזמה או הייתה יוזמת מחירים כאלו נמוכים אם לא היה גולן. להוט יש את המנטליות של שאר החברות הותיקות במשק. כהוכחה, ראה את התנהגותה בתחום האינטרנט (תשתית) והטלויזיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא זוכר את הדברים כך. אני זוכר ששתיהן נתנו מחירים נמוכים. נדמה לי שגולן התחילה ב-90 או 99 והוט מובייל ב-89.

גם לא הגיוני שהוט נגררה ע"י גולן, משום שלשתיהן היה אילוץ מחמיר ממשרד התקשורת להביא כמות גדולה של לקוחות תוך x זמן. שתיהן מראש התכוונו לשבור את השוק של הוותיקות באמצעות מחירים נמוכים, ובעצם לקחת מהן מאות אלפי לקוחות.

מבחינתי, להוט מובייל יש קרדיט על המהפך הזה לא פחות מאשר לגולן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כולם רוצים להרוויח כסף, אין פה פילנתרופים. לחשוב אחרת זו תמימות.

מי שבאמת הוביל את המהפך זה משרד התקשורת, שיצר תנאים כאלה שחייבו את גולן ואת מובייל לפרוץ לשוק עם מחירים נמוכים, כדי לעמוד בתנאים הקשוחים שהוא הציב להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גולן לא פילנתרופים ואף אחד לא טען אחרת. הם כן, עושה רושם, מתנהלים בצורה עסקית הגונה. לא מחפשים להרוויח על ידי רמאות ושקרים. אני מעריך אותם על זה והם החברה המועדפת עלי.

לעניין הניתוק:

- כשהייתי בגולן היה קורה גם לי (המעסיק שלי עבר מפעילה מאז)

- כאמור, זה כתוב בחוזה בצורה די ברורה (לא איזה תת סעיף פצפון בעמוד 50 מתוך 200).

- אישית ממש לא הפריע לי - זה היה קורה מדי פעם עם האקסית שלי וטוב שכך. :-)

- אני יכול להבין את הטענה שיש לקוחות שזה מפריע להם וזה יכול לפגוע בהם. אכן נושא שאולי שווה להעלות אצל גולן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

- כאמור, זה כתוב בחוזה בצורה די ברורה (לא איזה תת סעיף פצפון בעמוד 50 מתוך 200).

שקר וכזב!

זה לא מצויין בשום מקום באתר שלהם ו/או בפרסומים שלהם בשום צורה.

זה מופיע אך ורק בהסכם השימוש (ה-PDF-י) הארוך שלהם שכמובן שאף אחד לא באמת טורח לקרוא - פשוט בגלל שהוא בדיוק כן כמו שתיארת - "תת סעיף פצפון בעמוד 50 מתוך 200".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...