גולן טלקום מנתקת את השיחה בשיטתיות אחרי 60 דקות - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גולן טלקום מנתקת את השיחה בשיטתיות אחרי 60 דקות


Milford Cubicle

Recommended Posts

אני לקוח דיי מרוצה של .

אבל יש לי בעיה אחת - כל השיחות שלי, לכל החברות, בכל יום ובכל שעה, באופן שיטתי וקבוע - תמיד ללא יוצא מין הכלל - מתנתקות אחרי בדיוק 60-62 דקות, בצורה יזומה ע"י בעצמם, בלי שום קשר לבעיות קליטה או משהו בסגנון.

אני יודע שזה לא רק אצלי אלא אצל כל הלקוחות שלהם, ראיתי שזה ככה גם אצל חברים שלי שבגולן טלקום וקראתי בפייסבוק על עוד לקוחות רבים שמתלוננים על אותו דבר.

כשהתלוננתי על זה בפייסבוק אף אחד לא התייחס.

אז החלטתי לפנות אליהם באימייל וזאת התגובה שקיבלתי - תגובה שבה הם מאשרים שזה אכן המצב:

2014-10-29_2215.png

בהסכם השירות שלהם שמופיע באתר, זה אכן קיים בסעיף 47:

47. החברה תהא רשאית לנתק שיחות שארכן עולה 60 דקות, ובמקרה זה לא תשמע כל טענה או תביעה בקשר עם ניתוק כאמור.

אני נמצא בגולן טלקום מטעמי עיקרון אפילו שיש הצעות זולות ומשתלמות יותר (למשל 012 שגם זולים יותר וגם מציעים דור4),

אבל העובדה שהם מנתקים לי שיחות באופן קבוע אחרי שעה, לפעמים בשיחות עבודה מאוד חשובות - היא בלתי נסבלת מבחינתי ואני לא מוכן לקבל אותה.

יודגש למען הסר ספק שאני ממש לא עושה abuse לקו.

בחשבונית האחרונה (חודש 10/14) למשל עשיתי שימוש של 2:18:05 שעות שיחה בלבד (שעתיים וחצי בחודש), 11 הודעות סמס בלבד, ו-757.40MB גלישה בלבד (מתוך חבילה של 6GB).

בחודש שלפניו (חודש 9/14) היה קצת יותר - שימוש של 3:28:41 שעות שיחה (שלוש וחצי שעות בחודש), 68 הודעות סמס, ו-1.62GB גלישה.

בחודש הקודם (8/14) עשיתי שימוש של 0:59:31 שעות שיחה (כלומר פחות משעה אחת בחודש), 130 הודעות סמס, ו-836.99MB גלישה.

משתמש קל ללא ספק, ובוודאי שלא כבד.

זה לא מונע מגולן טלקום לנתק גם לי (כמו לכל שאר הלקוחות שלהם למיטב ידיעתי) את כל השיחות מיד אחרי 60 דקות ללא יוצא מין הכלל.

מבחינתי זה לא מקובל.

אני רוצה לשאול שתי שאלות:

1. מי שנמצא בגולן טלקום - האם נתקלתם בזה או שאצלכם זה לא קורה? אני אדגיש שזה קורה רק אחרי שיחה (יחידה, רצופה) של 60 דקות, אז אם לא עשיתם שיחות שחרגו מ-60 דקות אז ברור ש"לא תיתקלו בבעיה" ואין טעם להגיב בתגובות "אצלי הכל בסדר" שסתם יהרסו את הרושם הכללי האמיתי)

2. מי שנמצא בחברות אחרות - ושוב בהנחה שאתם עושים גם שיחות ארוכות - האם נתקלתם במקרים דומים?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 92
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לדעתי זה נעשה מטעמי עצלנות טכנית. הם רוצים למנוע מצב שאנשים משאירים את הקו פתוח 24/7 אבל במקום לזהות את זה בצורה חכמה מישהו שם פשוט אמר "יאללה ננתק את כל השיחות אחרי 60 דקות".

וסתם כמה תגובות בשלוף שמאשרות שאני לא לבד:

2014-10-29_2333.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, כל הכבוד שאתה תומך בגולן טלקום.

מגיע להם על המהפך שהם עשו בסלולר.

לגבי המחיר שאתה טוען שלא הכי זול, חבל שלא עברת למבצע פסח שהיה להם.

אני משלם 35 שקל לחודש ללא הגבלה מאז ועד סוף השנה.

יש יותר זול מזה?

מעבר לכך, עם כמות השיחות המועט שלך אאל"ט אתה יכול לבחור במסלול עם תשלום לפי זמן ולצאת מאוד בזול.

גם אני כמעט ולא מדבר בטלפון(רק כמה שיחות קצרות וכמה סמסים).

גם לי היה יוצא יותר זול(מ35 שקל) אם הייתי על מסלול תשלום פר שיחות/סמס, אבל נעים לי לדעת שאני לא מוגבל בזמן.

אם הייתי קצת יותר חכם הייתי מקשיב לעצתי ועובר למסלול פר שיחות(כנראה אעשה זאת כשהמבצע יגמר בסוף השנה).

בנוגע לניתוק אחרי שעה, בהתחשב בכך שאתה בקושי מדבר בקו, כמה פעמים כבר יוצא לך לדבר מעל שעה?

כך שאי אפשר לומר שזה ממש מפריע לך.

יש הרבה יותר ניתוקים שקורים סתם כך, אצל כל החברות, ללא שום קשר לזמן שיחה.

יכול להיות שהתועלת הכללית לגולן טלקום בניתוק האוטומטי אחרי שעה עולה על חוסר הנוחות השולי של הלקוחות?

האם לא נכון יהיה להתחשב בכך ולקבל את הדבר בהבנה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני נתקלתי במספר חברות(גולן, 012, אורנג', ועוד) בקטע דומה, לדעתי זה לא כזה קריטי...

מה שכן, זה גם מעוגן בהסכם תקשורת שלך איתם, אז אין לך על מה לתבוע כאן.

אז אחרי שעה אתה צריך להרים ולחייג שוב, ביג דיל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל הטוענים ששעה זה מספיק לשיחה-

תארו לעצמכם שהמתנתם שעה על הקו לנציג של הוט והשיחה מתנתקת לפני שעונים או לפני שהשיחה הסתיימה..

באשר לטיעון ששיחה מעבר לשעה ״מטגנת את המוח״ - בשביל זה יש או ספיקר.

לדעתי ניתוק אחרי שעה זו נקודה ששווה להתייחס אליה ברצינות.

יש חברות זולות אחרות וללא ניתוקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...